פורסם 2012 ביוני 313 שנים בס"דנשבר לי הזין מהוט!אני בבעיות איתם כבר חודש-חודשיים. כל הזמן יש ניתוקים, ואני מקבל פאקינג 3 מגה במקום 12, היוטיוב בקושי זז, האינטרנט איטי - די כבר!שוב ושוב, שולחים טכנאי, שולחים טכנאי, שולחים טכנאי. לא מזיז כלום!!! פשוט בלתי נסבל! זו חוצפה! עושים פה צחוק מאנשים!דיברתי איתם היום, והם עושים לי מעקב וביום שני בבוקר הם מדברים איתי. אני אגיד לו חד וחלק: או שאתם באים לפה ופשוט שמים ציוד הכל חדש: כבלים חדשים, ראוטר חדש ומודם חדש, או שאנחנו מתנתקים.זה יעבוד להגיד דבר כזה? ואם לא, מה כדאי לי לעשות? זה כבר פשוט בלתי נסבל! אני מתפוצץ פה.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים מה שאתה עובר בימים אלו. עברתי כמעט חצי שנה ועברו אצלי לפחות 12 טכנאים שונים ומשונים.בסופו של דבר איכשהו מצאתי בעצמי את הבעיה אבל עדיין היה משהו משובש פיזית בתשתית שלהם באזור שלי.לא משנה.אגב בסופו של דבר התנתקתי מהם ועברתי לבזק וזה בגלל השירות המזוויע שלהם!!! אה וכמובן שגם היו אצלי מנהלים בכירים בבית וכל זה ועדיין זה היה לוקש אחד גדולבכל מקרה תביא יותר פרטים. מה יש לך? מה דולק ומה לא דולק.מה מתנתק? מתי זה התחיל?הכי טוב? תחבר את המודם שלך ישירות לכבל שנכנס לבית שלך, יכול להיות שאחד המפצלים (אם יש לך) גורם לתקלות כמו שאצלי היה
פורסם 2012 ביוני 313 שנים הכי טוב? תחבר את המודם שלך ישירות לכבל שנכנס לבית שלך, יכול להיות שאחד המפצלים (אם יש לך) גורם לתקלות כמו שאצלי היהאת זה הטכנאים צריכים לעשות.תבהיר להם שאם בפעם הבאה שהטכנאי לא מגיע (רצוי בזמן הקרוב מאוד) אתה מתנתק. בלי איומים בלי כלום. פשוט תבהיר להם.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים מחבר מה שאתה עובר בימים אלו. עברתי כמעט חצי שנה ועברו אצלי לפחות 12 טכנאים שונים ומשונים.בסופו של דבר איכשהו מצאתי בעצמי את הבעיה אבל עדיין היה משהו משובש פיזית בתשתית שלהם באזור שלי.לא משנה.אגב בסופו של דבר התנתקתי מהם ועברתי לבזק וזה בגלל השירות המזוויע שלהם!!! אה וכמובן שגם היו אצלי מנהלים בכירים בבית וכל זה ועדיין זה היה לוקש אחד גדולבכל מקרה תביא יותר פרטים. מה יש לך? מה דולק ומה לא דולק.מה מתנתק? מתי זה התחיל?הכי טוב? תחבר את המודם שלך ישירות לכבל שנכנס לבית שלך, יכול להיות שאחד המפצלים (אם יש לך) גורם לתקלות כמו שאצלי היהאני מפחד לעשות את זה לבד, וגם אין לי מושג איך.אני אפרט:זו בעיה שיש לי אותה כבר חצי שנה. ניתוקים, איטיות, מהירות יורדת. מה לא. באים טכנאים שונים ומשונים בשלל צבעים, ולא עוזר. לפעמים זה בסדר, ולפעמים אני מקבל פאקינג 3-4 מגה, גם אם אני מתחבר ישירות למודם.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים בס"דנשבר לי הזין מהוט!חחחחח הרגת אותי.. בס"ד...לענייננו.. תקלה חוזרת על עצמה תבקש זיכוי מהפנייה הראשונה במערכת שבה דיווחת על התקלה בנוסף תתנה את המשך היותך מנוי בחברת הוט בכך שתקבל "התקנה מחדש" בבית שזה אומר שלא יבוא טכנאי אלא צוות התקנות שישחיל חוטים ויחליף רכיבים אם צריך ויוודא שהכל תקין ולא טכנאי שממהר למקומות אחרים.
פורסם 2012 ביוני 313 שנים לי לעומת זאת יש רק דברים טובים להגיד על הוט.אני מנוי להכל. טלוויזיה, אינטרנט, טלפון, סלולריהכל יותר טוב, הכל יותר זול, לפעמים יש נפילות מרכזיה. אבל בלי הצקות בטלפון ואחלה שירות (למעט פעם אחת מגעילה)
פורסם 2012 ביוני 413 שנים את זה הטכנאים צריכים לעשות.תבהיר להם שאם בפעם הבאה שהטכנאי לא מגיע (רצוי בזמן הקרוב מאוד) אתה מתנתק. בלי איומים בלי כלום. פשוט תבהיר להם.הטכנאים תמיד הגיעו רק חבל שהם הגיעו כי ת'כלס בסופו של דבר מצאתי בעצמי את הגורם לבעיה מס' 1 רק חבל שהגורם לבעיה מס' 2 כבר אין לי גישה (תשתית הכבלים שמגיע לבניין המגורים שלי)אני מפחד לעשות את זה לבד, וגם אין לי מושג איך.אני אפרט:זו בעיה שיש לי אותה כבר חצי שנה. ניתוקים, איטיות, מהירות יורדת. מה לא. באים טכנאים שונים ומשונים בשלל צבעים, ולא עוזר. לפעמים זה בסדר, ולפעמים אני מקבל פאקינג 3-4 מגה, גם אם אני מתחבר ישירות למודם.כבר החליפו לך את המודם? אם הטכנאים שהיו אצלך כשהם בדקו את המהירות, מה היה להם?הכוונה כשהם היו אצלך בבית הם היו מקבלים מהירות כמו שאתה אמור לקבל?בקשר לעניין של האיטיות, מה שהכי טוב לדעתי זה לנסות לדבר עם השכנים שלך ולשאול אותם עם איזו תשתית הם נמצאים ואם יש להם תקלות דומות לשלך.אולי צריך להחליף את המפצל של הבניין (זה לא תמיד עוזר אבל לך תדע)ו
פורסם 2012 ביוני 413 שנים מחבר חחחחח הרגת אותי.. בס"ד...לענייננו.. תקלה חוזרת על עצמה תבקש זיכוי מהפנייה הראשונה במערכת שבה דיווחת על התקלה בנוסף תתנה את המשך היותך מנוי בחברת הוט בכך שתקבל "התקנה מחדש" בבית שזה אומר שלא יבוא טכנאי אלא צוות התקנות שישחיל חוטים ויחליף רכיבים אם צריך ויוודא שהכל תקין ולא טכנאי שממהר למקומות אחרים.היה פה היום טכנאי ולא סידר כלום!!!!!אני אמרתי להם עכשיו בטלפון שאם לא בא לפה צוות שיעשה התקנה מחדש כאילו אני מנוי חדש, אני מתנתק. הוא אמר שאין אפשרות כזאת, ואמרתי לו שאני מתנתק. הוא אומר שהוא תכף יחזור אליי. פשוט בושה של שירות! בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה, שבא לפה טכנאי פאקינג 5 פעמים ושום דבר לא מסתדר!
פורסם 2012 ביוני 413 שנים מחבר תתנתק וזהו? לא יותר פשוט? מאכילים אותך ח*א כבר 3 חודשים ואתה עדין איתם? אני ברגע זה מחכה עם מישהו על הקו. אנחנו מחכים למנהל.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים מחבר היה פה טכנאי בכיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 דקות אחרי שהוא הלך - הבעיה חזרה!!!!!!!!!!אני ממליץ לכולם להתרחק מהחברה המזוויעה הזאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.