צריך עזרה לגבי צורב DVD , מה כדאי , חיצוני או פנימי + המלצה (פרטים בפנים) - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה לגבי צורב DVD , מה כדאי , חיצוני או פנימי + המלצה (פרטים בפנים)


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

אז ככה , יש לי בבית 3 מחשבים , ורק לאחד מהם יש צורב פנימי , לשניים האחרים אין , ואני כן צריך שיהיה צורב גם בשניים האחרים + אני לפעמים מרכיב גם מחשבים אחרים (לרוב זה מחשבים ישנים , לא חומרה חדשה) .

את האמת זה לא כל כך נוח כל הזמן לפתוח את המחשב שיש בו צורב כדי להוציא אותו משם ולחבר למחשב מסויים אחר לטובת התקנת מערכת הפעלה וכו' , ובסוף להחזיר אותו למחשב המקורי , בנוסף גם שהצורב שמתנייד אצלי בין המחשבים הוא צורב בחיבור SATA , ולפעמים במחשבים האחרים שאני צריך את הצורב בשבילם אין חיבור SATA אלא רק IDE כי כמו שציינתי לרוב אילו מחשבים קצת ישנים .

אז השאלה שלי היא : האם אני צריך לקנות כמה צורבים , שכל אחד יתאים בחיבור למחשב מסויים (SATA ו-IDE , ואני מודע לעובדה שהצורבים הפנימיים היום דיי זולים , 100-150 ש''ח) או שבכל זאת עדיף כבר לקנות צורב חיצוני אחד בלבד ? , שהוא כמו שאני מבין יהיה בעל חיבור (שאת זה יש גם במחשבים החדשים וגם בישנים) , והוא גם יהיה קל לנייוד בין המחשבים עקב העובדה שזה צורב חיצוני ?

ועוד שאלה : האם הצורבים החיצוניים קיימים רק עם חיבור או שיש גם בעלי חיבור אחר (ESATA לדוגמא) ומה יותר מתאים לצרכים שלי מבחינת תאימות החיבורים כדי שיתאים גם למחשבים ישנים וגם למחשבים חדשים ?

ושאלה אחרונה : האם צורב חיצוני שמחובר למחשב (עוד פעם , לרוב מחשבים קצת ישנים ובהנחה שזה כנראה יהיה מחובר דרך ה-USB) יזוהה כמו שצריך בביוס בלי שום בעיה בכדי להשתמש בו לשם התקנות של מערכות הפעלה וכו' ?

אז תמליצו לי מה יותר עדיף לפי הדרישות שלי , צורב פנימי (וכנראה זה יהיה בטוח יותר מצורב אחד) או צורב חיצוני אחד בלבד ?

ואם תמליצו על צורב חיצוני אז אם אפשר גם המלצה איזה לקנות ואיפה ובאיזה מחיר (כי אף פעם לא היה לי צורב חיצוני בגלל זה אני לא מתמצא כל כך בזה)

אני מקווה שלא חפרתי יותר מידי , פשוט אני באמת צריך המלצה מה יותר טוב לצרכים שלי .

עזרתכם תתקבל בברכה , שיהיה יום טוב לכולנו וסוף שבוע טוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקנה כונן אופטי חיצוני וזהו. באמת שלא משנה מאיזה חברה או דגם.

ההתקן הזה בקושי מנצל אז אתה מצפה שהוא גם יגיע בחיבור eSATA? בזמנו היו גם כוננים בחיבור IEEE1394 400 שזה לא פחות overkill.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה המהירה . :xyxthumbs:

אני לא מצפה שזה יגיעה עם ESATA , פשוט שאלתי אם ישנם חיבורים אחרים חוץ מ- כי אני לא ידעתי :) .

אבל לשאלת התאימות למחשבים שיותר ישנים , האם צורב חיצוני בעל חיבור יזוהה כמו שצריך בביוסים של מחשבים קצת ישנים , בלי בעיה , כמו הצורבים הפנימיים גם , או שיש סבירות ואני אתקל בחוסר תפקוד או משהו כזה של צורב כזה חיצוני שיחובר למחשב ישן מסויים לשם התקנות מסויימות מהביוס , ואז אני יהיה ''תקוע'' בלהתקין לדוגמא מע' הפעלה מהביוס למחשב קצת ישן שרק הרגע הרכבתי ? , או שזה לא קיים ? , זה מה שחשוב לי לדעת

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה , תודה רבה על התגובות :xyxthumbs: עזרתם לי להחליט

אז אני אקנה צורב חיצוני (שמחירו לא כל כך יקר יותר מהפנימי) ונקווה שברוב המחשבים שלי הביוס כן יזהה אותו , ואם יהיה איזשהו מחשב שלא יזהה צורב חיצוני אז פה אני כבר מקסימום אשתמש בצורב הפנימי שיש לי באחד המחשבים , או פשוט אקנה עוד צורב - פנימי , עוד פעם , כי המחירים שלהם כיום לא ממש בשמיים ולדעתי כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות עוד צורב ספייר למטרות מסויימות .

אז עוד פעם , תודה על התגובות וההכוונה :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...