עבור לתוכן

מהירות גלישה מקסימלית של 12M

Featured Replies

פורסם

קודם כל שלום לכל חברי הפורום ,

לאחרונה ביצעתי שידרוג של מהירות האינטרנט שלי מ-5M ל-12M

ספק האינטרנט שלי הוא 012 והתשתית היא HOT ויש לי כרטיס רשת מובנה במחשב.

כאשר בצעתי בדיקת מהירות באתר SPEEDTEST.NET מצאתי כי חסרים לי 2M וכי אני מקבל רק בממוצע 10.34M מהירות הורדה

ומהירות העלה תקינה (לפי החבילה) של 1.02M עכשיו בעבר כשהייתי עם 5M כל פעם שביצעתי בדיקת מהירות אז זה הראה לי 5.12M ישר קפץ למעלה והיה תמיד יציב ופה ב-12M זה מתחיל מ-8M וזוחל לאט לאט אל עבר ה-10M

עכשיו את הבדיקות שלי בצעתי גם באתרים כמו HOT,נטוויז'ן,012 וכולם הראו לי תוצאה דומה.. (כמובן שבעת ביצוע הבדיקה כיבתי את הטורנט וכל מה שעלול לתפוס רוחב פס)

השאלה היא האם זה תקין שב-12M יווצר מצב כזה שאני לא ממצא את מקסימום המהירות המובטחת ? מה אפשר לעשות בנידון ?

תודה מראש ::)

פורסם

תבצע את הבדיקה כשאתה מחובר לתשתית בלבד, אם המהירות איטית גם שם, צור קשר עם צוות התמיכה של HOT.

פורסם

היי nexson568,

כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:

1. איתחול למודם ולמחשב.

2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר), שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.

3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן): http://speed.hot.net.il/ (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).

4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

(אם המהירות אינה תקינה - שלח אלינו פרטים לכתובת המייל talk2us@012.net כדי שאוכל לבדוק את המנוי שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

ליצירת חייגן, תוכל להיעזר בקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Internet/Hot/Pages/default.aspx

סיבות נוספות לתקלת איטיות:

1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.

2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.

3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/

4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/

5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx

6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

ליאור

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים