פורסם 2012 במאי 2813 שנים שלום רב,עמדות לרשות המשפחה 3 דגמים שאפשר לבחור ביניהם:1. פורד פוקוס טראנד החדשה2. פורד פוקוס טראנד - טורר.3. טויוטה קורולה סאן+כולם רכיבים חדשים 2012.אשמח לעזרה בנושא.
פורסם 2012 במאי 2813 שנים הפורד פוקוס מדגם חדש יותר ועם שילוב מנוע-גיר טוב יותר. עשתה בית ספר למתחרים בכל הנוגע לאבזור ולכן תהיה עדיפה כאן.אם לקחת סטיישן או לא, זה שיקול פרטי שלכם.אתה מוזמן לעיין קצת ב-carsforum (ולהיזהר מבעלי עניין ופאנבויס למיניהם).
פורסם 2012 במאי 2813 שנים מחבר פירסמתי גם שם... כולם בדעה שהפוקוס עדיפה.למרות שממה שאני יודע (לא ידוע גדול ביותר) לקורולה יש מוניטין גדול יותר.
פורסם 2012 במאי 2813 שנים על הגיר הרובוטי בפוקוס החדשות ישנן דיעות מאוד מנוגדות ברשת... הן לפני ולאחר עדכוני תוכנה למיניהם. נסיעת מבחן מתבקשת.הבחורצ'יק הזה לצורך העניין חפר על הפוקוס שלו מכל כיוון אפשרי -http://www.youtube.com/user/mercmilan06/videos
פורסם 2012 במאי 2813 שנים בכל הקשור ל"אמינות" ו"סחירות" המידע מעורפל מאוד ולא אמין בגרוש... כל אחד יספר לך סיפורי אימים על פורד/קורולה/צרפתיות/יפניות/קוריאניות (מחק את המיותר). אני למשל נוסע על רכבים צרפתיים סופר-מושמצים מעל 8 שנים עם אפס תקלות. לא רואה מוסך (טפו-טפו-טפו-חמסה-חמסה).לםני זה היתה לי פוקוס 4 דלתות מהדגם הראשון ובכל-כך מוצלח (הגה הידראולי) שהיתה פשוט תענוג צרוף - אפס תקלות במעל 3 שנים.המידע כאן לא אמין יותר ממידע על "אמינות" של דיסקים קשיחים.הפוקוס-טורר (סטיישן) היא האיכותית, המהנה לנהיגה והשימושית ביותר שיש היום בטווח המחירים הזה לדעתי ויותר.אני יכול לקחת רכבים יקרים הרבה יותר ועדיין שקלתי אותה מאוד ברצינות.עריכה: עוד יתרון של הפורד - אף אחד לא ינסה לגנוב אותה! לא צריך אפילו לנעול את הרכב/חניה.עריכה 2: לחבר טוב יש את הקורולה - אישית אני לא יכול לסבול את הרכב הזה...
פורסם 2012 במאי 2813 שנים המידע כאן לא אמין יותר ממידע על "אמינות" של דיסקים קשיחים כונני SSD. תיקנתי לך העיקרון הוא שמדובר ברכב חדש ואמינות בודקים רק במבחן הזמן (ועוד אין זמן)
פורסם 2012 במאי 2813 שנים מחבר tmpsur למרות שהטרור "גדולה" יותר היא מתנהגת טוב על הכביש יחסית לטראנד הרגילה?עד עכשיו הייתה לנו מזדה 3 טיפוסית (הישנה) וממש אהבתי איך שהיא מגיבה, כל סיבוב כל לחיצה על הגז...... עריכה:הפוקוס-טורר (סטיישן) היא האיכותית, המהנה לנהיגה והשימושית ביותר שיש היום בטווח המחירים הזה לדעתי ויותר.אני יכול לקחת רכבים יקרים הרבה יותר ועדיין שקלתי אותה מאוד ברצינות. בסוף מה בחרת אם אפשר לשאול?בנוגע לחבר עם קרולה - למה אתה לא סובל את האוטו? -התנהגות כביש?
פורסם 2012 במאי 2913 שנים לפוקוס סדאן תא מטען נמוך מאוד ומרווח ראש בספסל אחורי המיועד ל1.80 מקסימום (ללא פסי האטה)הפוקוס (סטיישן) לוקחת בגדול:יתרונות:BT - משמש בתור דיבורית (האיכות בדיבורית מצויינת, אנשים חושבים שאני מדבר מהבית)BT - שמיעת מוזיקה מהטלפון (בטלפונים מסויימים ניתן לראות את שם השיר במסך, בכל מקרה אפשר להעביר לשיר הבא דרך הרכב)מע' סאונד טובה - USB, AUX חיישן גשם, אורות, סינוורהגה מאוד נוח, כולל שליטה על כל התפריטים והטלפוןבקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת (ימין ושמאל)מסך גדול וקריאשקע 12V בתא מטעןגיר מצוייןחלונות אחוריים כהים (חוסך את ההתעסקות עם הלבשת שרוולי בד מכוערים)לעשות איתה קניות בסופר...חסרונות:אין משענת ידאין הרבה תאי אחסון (מה לעזאזל אפשר לעשות עם התא הפיצי ליד בורר ההילוכים?)שליטה קולית - עובד אבל גימיק ותו לא.העברת הילוכים ידנית דרך בורר ההילוכים ולא בהגה.אין אפשרות לבטל כ.אוויר במושב נוסע.גילוי נאות יש לי אחת כזאת.
פורסם 2012 במאי 2913 שנים מחבר הבנתי אותך.תגיד הגירסא שיש ברשותך, היא הגירסא הבסיסיות ביותר (רכב ליסיניג)?חוץ מכל הפיצרים הנוספים שהיא מציעה (עוד נגיע לזה) איך היא מתנהגת על הכביש?
פורסם 2012 במאי 2913 שנים זאת הגרסה הבסיסית (TREND) בסטיישן אין גרסת ביניים (SPORT) או טרנד או טיטניום.לעומת הפוקוס הקודמת היא מאיצה מצויין, שקטה יותר, ההיגוי שלה טוב מאוד לעומת המתחרות אבל קצת חסר תחושה לעומת הדגם היוצא.היא "יושבת" מצויין על הכביש - סיבוב שביונדאי אתה מפחד לעבור את ה 60 קמ"ש היא "לוקחת" ב 80 קמ"ש.הבלמים שלה רגישים ומצויינים.
פורסם 2012 במאי 2913 שנים פוקוס סטיישן טרנד (בארץ שינו את השם לטורר)נהגתי במאזדה, אותה מאזדה של 2006 רק עם לוח מחוונים שונה.נהגתי בכל הרכבים בקבוצה. מאזדה וקורולה אני לא אדרג כי הן משעממות.... (רכב ללא "אופי")1. אוקטביה 1.2T - ביצועים, מזגן למושב אחורי ותא מטען2. פוקוס סטיישן - אבזור ותא מטען3. I35 - אבזור ומרווח רגליים4. ג'טה 1.6 - מזגן למושב אחורי ותא מטען
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.