פורסם 2012 במאי 2013 שנים אחדד פשוט את מה שכולם אמרו, זוהי בעיית תשתית, אם נורת PPPOE הייתה מפסיקה לדלוק אז זה היה ניתוק מספקית האינטרנט, זה לא נראה המצב בכלל.תדבר עם בזק, תדרוש טכנאי כי אין משהו אחר.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר תודה לכולם על העזרה, טכנאי של בזק יגיע אליי מחר.איזה מידע כדיי לי לספק כדי שעבודתו תיהיה כמה שיותר מהירה יעילה ומועילה.דבר נוסף, האם בעיית הפינג קשורה לבעיית הניתוקים והאם בעיית הפינג נמצאת אצל הספק או אצל התשתית?
פורסם 2012 במאי 2013 שנים איכות הקו ותנודות בעוצמת הרעש הם הגורם לאיטיות חד משמעית,רצוי להסביר לטכנאי שעקבת אחרי זה סוף שבוע והנויז של הקו יורד משמעותית עד ל0,בקש את הטלפון של הטכנאי למקרה שאחרי 5 דקות שהיה במקום הבעיה תחזור.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים היי GlobesStudios,יכול להיות שהניתוק אינו נובע מתקלה בתשתית ולכן ה- DSL לא נכבה.במידה ויש לך מספר מחשבים, בדוק אם הניתוק הוא בכולם או שאולי הניתוק הוא רק במחשב ספציפי המחובר באופן אלחוטי.ליאור
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר כל המחשבים חוטיים והבעיה היא בכולם.אף אחד לא יודע מה זה אומר?OAM loopback response not received on VPI/VCI 8/35ממה שאני הבנתי יכול להיות שההגדרות של ה WAN לא טובותחיפשתי על זה קצת, אני אמור להיות בPPOE או PPOA כי כרגע אני ב PPOEיש איפשהו מקום שרשומות בוא כל ההגדות לעמוד הזה מההתחלה ועד הסוף? אולי משהו שם לא תקין?
פורסם 2012 במאי 2013 שנים 8/35? זה לא אמור להיות קשור.. בהגדרות החיבור של PPPOE ההגדרה היא 8/48 לחיבור ADSL.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים היי GlobesStudios,הגבתי לך בקישור הבא:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=533191.new#newליאור
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר היי GlobesStudios,הגבתי לך בקישור הבא:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=533191.new#newליאורואני עניתי לך שיש לי מספר מחשבים הם כולם מחוברים חוטית והבעיה נמצאת בכולם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.