התנהגות בזיונית של אורנג' - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנהגות בזיונית של אורנג'


freesoul23

Recommended Posts

תקשיב, אני עובד באורנג', ולא שיקרו לך. הנציגה השנייה כנראה באמת לא ידעה על מה מדובר כי מדובר פה בתכניות חדשות שלא הושקו כלל בכל הארץ! הן נמצאות בפיילוט בכמה מרכזים בודדים ובכמה מוקדים בודדים. מאוד הגיוני שהיא לא ידעה את העלות המדויקת של חבילת הגלישה, כמו שאני לא ידעתי כשקראתי את הת'רד לראשונה (גם אני חשבתי שזה יעלה 79, אבל מסתבר שלא...)

[...]

בשביל זה יש מערכת משותפת שבו הנציגה רושמת איזו עסקה נסגרה עם הלקוח או מה הוצע לו כך שכל נציג אחר יוכל לראות אותה...

כנראה באורנג' עדיין לא שמעו על זה ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שמעו אבל במקרה כמו של פותח הת'רד כשלא מדובר על לקוח קיים אלא על לקוח פוטנציאלי, אין לו עדיין קוד לקוח במערכת ולתעד על מישהו שאין לנו עדיין פרטים שלו חוץ משם ואולי שם משפחה זה בעייתי. תסכים איתי שאף אחד לא יתן ת"ז לפני שהוא כבר בא לסגור עסקה. ברגע שהוא נהיה לקוח (כפי שכתבת בתגובה שלך..) כל דבר שבוצע מולו מתועד במערכת (כולל שיחות מוקלטות ופגישות פרונטליות).

אין צורך לתקוף ישר לפני שאתה יודע את כל הפרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לפעמים לא מבין את הנציגים של חברות הסלולר.. כמעט תמיד מנסים להגן על החברה שלהם כאילו היא של אבא שלהם.

כולה עוד חברה גדולה ונצלנית שעושה כסף על גבם של אחרים כולל של אותם נציגים.

תחשבו על המדיניות של החברה ומה שהיא גורמת ללקוחות; לבוא, להתעצבן ולהגיב לפעמים באלימות מילולית ופיסית שמי סופג אותה? אותם נציגים שכולה עושים תווך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעמים זה בדיוק אותם נציגים ואנשי מכירות. בגלל שמקבלים בונוסים על כל עסקה/מכירה יש נציגים מסוימים, שכמובן מהווים מיעוט, שיעשו הכול כדי לסגור עסקה. ואת זה שמעתי ממישהי שעובדת שם שפשוט הייתה המומה מכמה שקרים שנציגים מסוימים מוכנים לפלוט רק כדי לסגור עסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה לא סוגרים עיסקאות בטלפון.. בטח שלא עם חברות \ \ גז וכדומה.

שישלחו נציג, או חוזה בדואר, עם חתימות.

הלקוח לא אמור להקליט כל שיחה רק בשביל לכסות את התחת שלו. מה זה הבזיון הזה? תכף עוד תגידו לי שאני צריך לנייד את הקו שלי בעצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה לא סוגרים עיסקאות בטלפון.. בטח שלא עם חברות \ \ גז וכדומה.

שישלחו נציג, או חוזה בדואר, עם חתימות.

הלקוח לא אמור להקליט כל שיחה רק בשביל לכסות את התחת שלו. מה זה הבזיון הזה? תכף עוד תגידו לי שאני צריך לנייד את הקו שלי בעצמי.

להפך שיחה טלפונית תמיד עדיף.

1.רוב השיחות מוקלטות לבקרה פנימית

2.עיסקה שאתה סוגר טלפונית נשלח חוזה מסודר ע"פ חוק לצרכן

3.עד שאין חתימה על חוזה והלקוח מקבל כ3 ימי עסקים לעבור על החוזה שום פעולה לא מתבצעת

4.החוזים כרגע מאוד פשטיות וברורים

אני לפעמים לא מבין את הנציגים של חברות הסלולר.. כמעט תמיד מנסים להגן על החברה שלהם כאילו היא של אבא שלהם.

כולה עוד חברה גדולה ונצלנית שעושה כסף על גבם של אחרים כולל של אותם נציגים.

תחשבו על המדיניות של החברה ומה שהיא גורמת ללקוחות; לבוא, להתעצבן ולהגיב לפעמים באלימות מילולית ופיסית שמי סופג אותה? אותם נציגים שכולה עושים תווך.

אין לי שום אינטרס להגן על שום חברה למרות שאני ועבד בפלאפון.

היום בפלאפון מחר באינטל זה לא בדיוק משנה לחיים, פשוט רוב המקרים זה באמת טעויות מערכת או נציג שלא התכוון ל....

נכון יש מיעוט של נציגים שעושים "טעויות" כדי להשמין את השכר שלהם.

אין בעיריה פקידים שנותנםי מידע לחברים שלהם על X\Y\Z?

המדינה לא לוקחת ממך מיסים מופרכים כדי לממן לעצמה דברים הזויים?

רשתות השיווק לא דוחפות לך מוצרים ולוחמה פסיכולוגית שתקנה דברים שאתה לא צריך בכלל?

אז כן זה קורה בכל מקום שמנהל עסקים, זה שזה קורה במקומות אחרים לא הופך את זה לבסדר.

אבל ופה הנקודה רוב האש מופנת לחברות התקשרות כאשר כל המשק "חולה" בדברים דומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי בניסוי הזה כבר הרבה מאוד זמן, עוד קצת לא יהרוג אותי 8)

25 אגורות לדקה/סמס, אם אני מדבר/מסמס מעל ל35 שקל בחודש אז אני משלם רק על השיחות/סמס, אם אני לא מגיע ל35 שקל בשיחות וסמס אז אני משלם 35 שקל(ללא תלות בשיחות וסמס). ובנוסף חבילת גלישה של 1GB ב-40 שקל.

האופן השימוש הרגיל שלי הוא 40-160 דקות/סמס בחודש (הסתכלתי על חצי שנה האחרונה).

שאלה קטנה: איך זה יותר זול מ 20 אגורות לדקה ו 15 אגורות ל SMS ברמי לוי וגם יש את התוכנית של 5 GB ב 55 ש"ח? אני לא זוכר מה התשלום החודשי אבל אני לא זוכר שהוא היה גבוה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכל מקרה למי שמדבר בסביבות ה100 דקות בחודש (רוב הלקוחות של רמי לוי) התכנית הזאת יוצאת יותר משתלמת.

אלה שאומרים לפותח הת'רד שהוא מנסה לשכנע את עצמו - אתם לא עושים את אותו הדבר, רק עם רמי לוי?

תראה, ההגיון שלי הוא כזה, בנתיים החברות האחרות כבר הוכיחו שאין להם בעיה לגנוב ממני ואם אני עולה על זה אז אני צריך לרדוף אחריהן כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה. יכול להיות שרמי לוי גם כזה או יותר גרוע, ההבדל שהוא עדיין לא הוכיח את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו אבל במקרה כמו של פותח הת'רד כשלא מדובר על לקוח קיים אלא על לקוח פוטנציאלי, אין לו עדיין קוד לקוח במערכת ולתעד על מישהו שאין לנו עדיין פרטים שלו חוץ משם ואולי שם משפחה זה בעייתי. תסכים איתי שאף אחד לא יתן ת"ז לפני שהוא כבר בא לסגור עסקה. ברגע שהוא נהיה לקוח (כפי שכתבת בתגובה שלך..) כל דבר שבוצע מולו מתועד במערכת (כולל שיחות מוקלטות ופגישות פרונטליות).

אין צורך לתקוף ישר לפני שאתה יודע את כל הפרטים.

אבל זה מעלה בעיה אחרת, זה אומר שהמחירונים שלהם זה בסך הכל BASELINE וצריך להתווכח כמו בשוק כדי לקבל מחיר טוב. זו נראית לך התנהגות של חברה שמכבדת את עצמה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, ההגיון שלי הוא כזה, בנתיים החברות האחרות כבר הוכיחו שאין להם בעיה לגנוב ממני ואם אני עולה על זה אז אני צריך לרדוף אחריהן כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה. יכול להיות שרמי לוי גם כזה או יותר גרוע, ההבדל שהוא עדיין לא הוכיח את זה.

מניסיון של כמה חודשים, הוא לא כזה ובטח שלא יותר גרוע.

יש לו מחירים קבועים שלא משתנים בהרף עין ואין לך צורך להיות בעל תואר שמיני בכלכלה כדי להבין את החשבונית.

במקום להלחם מול החברות הגדולות יותר, תעבור אליו ותהנה מהחוסר צורך לעבור על חשבוניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה קטנה: איך זה יותר זול מ 20 אגורות לדקה ו 15 אגורות ל SMS ברמי לוי וגם יש את התוכנית של 5 GB ב 55 ש"ח? אני לא זוכר מה התשלום החודשי אבל אני לא זוכר שהוא היה גבוה?

האמת להפתעתי עשיתי חישוב קטן(רק דקות שיחה בלי הודעות) ויוצא שרמי לוי זול יותר כל עוד אתה מדבר עד 100 דקות שם זה משתווה ומ100 דקות עד 300 התוכנית של אורנג' זולה יותר כאשר ב300 דקות זה משתווה ורמי לוי שוב מתחיל להיות זול יותר.

מ300 דקות ומעלה לדעתי החבילות כבר נעשות יותר רלוונטיות.

כמובן שאם אתה מכניס למשוואה הודעות, נגיד 100, אז כבר מ100 דקות המחיר משתווה מה שנותן לאורנג' יתרון אם אתה מדבר בין 25 ל 100 דקות.

ואם אתה מכניס 50 הודעות אז מ200 המחיר משתווה ואז היתרון לאורנג' הוא בין 62.5 ל 200 דקות שיחה.

הבנתם את הרעיון.

בקיצור תכלס, תכנית לא רעה עשו אורנג' אבל בגדול היות ורוב הקהל של התכניות האלה אלו הם אנשים שמדברים מתחת ל100 דקות, אני לא רואה הרבה רלוונטיות לתוכנית.

נ.ב - כשאני אומר יתרון לאורנג' מדובר על סכומים של שקלים בודדים שבמקרה הטוב מדובר על יתרון של 8 שקלים כאשר מדברים 140 דקות ללא הודעות שם אורנג' הכי חזקה לעומת רמי לוי אבל אפשר להסתכל על זה בשתי דרכים:

באחוזים - אפשר לצפות מאורנג' שאם יעשו פרסומת כנגד רמי לוי הם יוכלו לאמר שהתוכנית שלהם זולה בעד 22 אחוזים.

בתכלס לצרכן -רוב הסיכויים שההפרש יהיה קטן הרבה יותר מה גם שמטבע הדברים כמו שכולם יודעים אופי ההתנהלות וכמות הטעויות והרמאויות בחברות הגדולות האלה יכול לעלות ללקוח בהרבה עצבים זמן ואפילו כסף אם הוא לא בודק את החשבונית כל חודש לוודא שלא דחפו לו משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון של כמה חודשים, הוא לא כזה ובטח שלא יותר גרוע.

יש לו מחירים קבועים שלא משתנים בהרף עין ואין לך צורך להיות בעל תואר שמיני בכלכלה כדי להבין את החשבונית.

במקום להלחם מול החברות הגדולות יותר, תעבור אליו ותהנה מהחוסר צורך לעבור על חשבוניות.

כבר עברתי לפני כשבועיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו גם YouPhone מצטרף לחגיגה ונותן מחירים יותר זולים מרמי לוי ומאורנג' בתוכנית CLEAR.

תעריף לדקת שיחה לכל הרשתות -18 אגורות

תעריף להודעת SMS\MMS לכל הרשתות - 15 אגורות

תעריף ל-1MB של גלישה מזדמנת (ללא חבילה) - 15 אגורות

דמי מנוי - 18 ש"חתשלום חודשי קבוע

חבילת גלישה 1GB במחיר חודשי של 30 ש"ח חבילת גלישה 5GB במחיר חודשי של 55 ש"ח

על תשתית אורנג'.

בשלב זה, מהירות הגלישה ברשת YouPhone מוגבלת לעד 2Mbps - אך בתוך כחודש, תוסר מגבלת המהירות והלקוחות יוכלו לקבל את המהירות המקסימלית המוצעת על ידי הרשת המארחת. בחברת YouPhone טוענים כי מגבלת המהירות היא זמנית בלבד והיא נובעת מקושי טכני בחיבור עם האנטנות של פרטנר. אנחנו כמובן נמשיך ונעקוב בעניין.

http://news.pocket.co.il/content/viewnews.pl?id=EFFyApVpZkaLmTzEsD&tmpl=pkt7&style=pkt7

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...