עבור לתוכן

משהו שכדאי מאד לדעת לגבי האחריות בכרטיסים של EVGA

Featured Replies

פורסם

לפי מה שהספקתי ללמוד EVGA היא חברה שמאד מנסה להקשיב ללקוחות והחל מחודש אפריל האחרון הם שינו את מדיניות האחריות אחרי תלונות שהיא לא הייתה הוגנת במיוחד.

למיטב הבנתי, עד לפני אפריל האחרון אם היית קונה מוצר של EVGA ומוכר אותו, הקונה מיד 2 לא היה מקבל אחריות בכלל ובמקרה של בעיה היה עליו לפנות לקונה המקורי (בעיה בפני עצמה).

החל מאפריל הם החליטו לשנות את זה ולהצמיד את האחריות למוצר במקום לבעלים. השינוי חל על כל כרטיס שנקנה אחרי יולי 2011 כך שבמקום אחריות לכל החיים (שאותה קיבל הקונה המקורי) יקבל הקונה מיד 2 אחריות ל- 3 שנים! אני חושב שקשה לבקש משהו יותר טוב מזה, לא? :)

מה שכן, יש הסתייגות מסויימת.

אם לא קיבלתם את החשבונית המקורית מהקונה המקורי תופחת מה- 3 שנים התקופה שעברה מהרגע שהמוצר עזב את המחסן של EVGA.

בקיצור, זה פתח מעכשיו המון הזדמנויות להשיג את הכרטיסים הנהדרים שלהם ביד 2, בארץ ובחו"ל.

בהצלחה לכול מי שרוצה לקנות. :xyxthumbs:

ניתן לקבל את המידע המלא בלינק הזה: http://techgage.com/news/evga_revamps_its_lifetime_warranty_policy

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים