פורסם 2012 במאי 413 שנים למה אני משמיץ ?ואם הבעיה לא בתוכנה ?ואם ואם ואם ?התגלתה תקלה שקשורה לתוכנה ?מן ההיגיון לשים דף שמודיע על כך ללקוח,ואתה יודע מה? אפילו להרים אליו טלפון ולעדכן אותובדבר או אם בכלל "להשתולל" - לשאול אותו אם מקובל עליושהתיקון של התוכנה יבוצע במעבדה - בתשלום כמובן -בכדי שהלקוח יקבל מחשב בלי זנבות שצריך לסדר.וזה במיוחד לאחר כל ההיסטוריה שהייתה איתו.
פורסם 2012 במאי 413 שנים מחבר שסידרו את המחשב הזיזו קצת את הכבלים והכבל של הדיסק קשיח השני שלי זז,הוא לא היה מחובר כמו שצריך וכנראה שזה גרם לבעיה...
פורסם 2012 במאי 413 שנים זה קורה , במיוחד בכבלים ללא נעילה כמו שאמר הבחור שאצלו לא חיברו טוב את הHD.יכול להיות שהכבל זז בנסיעה חזרה .העיקר שהכל עובד (בתקווה).
פורסם 2012 במאי 613 שנים arpaz תעדכן את הפוסט הראשון, זה לא הוגן להשאירו עם סימן שאלה אחרי שהכל נפתר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.