מחפש מד דופק+רצועה באמת באמת בזול - קיים בכלל דבר כזה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מד דופק+רצועה באמת באמת בזול - קיים בכלל דבר כזה?


xtract1

Recommended Posts

אז התחלתי לעשות ריצות קצת, לא משהו רציני (לצערי) אבל כן היתי שמח לדעת מה הדופק שלי כדי שאדע איפה אני נמצא ואולי גם לדעת כמה קלוריות שרפתי וכיו"ב. אממה..לא בא לי להוציא 400-500 שקל על איזה שעון של פולר (ואני גם לא צריך). אז ב-DX מצאתי משהו שעולה כ-100 ש"ח שנראה נחמד, יש ביקורת אחת בלבד, די טובה אומנם, אבל עדיין רק אחת. מישהו את השעון הזה/כזה? המלצות אחרות יתקבלו בברכה. כעיקרון יש לי Runtastic בסמארטפון שיש לה אופציה למדידת דופק אבל רק כאשר קונים משדר שלהם שעולה איזה 70 יורו וזה גדול עליי. יש דרך אחרת אולי לקנות רק את הרצועה ולשדר לטלפון? מישהו מכיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל לך על הכסף הסוג שאתה מכוון אליו (סיני זול/זול), לא יתן לך קריאות קרובות למדויקות, אם בכלל תצליח לסנכרן אותו כמו שצריך עם הרצועה שלו...

אם אתה לא רוצה לקנות במחירים מופלצים (פולר), חפש שעוני דופק של Sigma הגרמנית באיביי. שעונים מעולים עם מחיר סביר.

יש להם גם שירות מעולה, קניתי את ספינת הדגל שלהם (ONYX FIT) דאז דרך איביי, אחרי כמה שימושים הרצועה הפסיקה לעבוד, פניתי למוכר באיביי וזה התעלם ממני (למרות שהיה לו ציון מאוד גבוה, אפילו התעלם מפניה של איביי ו- , הם כבר זיכו אותי במלוא הסכום ששילמתי עליו :)). פניתי לחברה בגרמניה, הם ביקשו ממני לשלוח את כל המוצר קומפלט, שלחו לי במקביל הכל חדש, והחזירו לי את עלות המשלוח אליהם. השעון הנוכחי עובד כבר 3 שנים ללא בעיות.

אגב,

יצא לי לבדוק את השעון (מבלי שהתכוונתי) מול מכונת בדיקה של בית חולים (בדיקת דופק במאמץ), הוא מדויק לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה בזה גם חסרון, לא עמיד למים (הסמארטפון, אלא אם תמצא לו כיסוי מתאים), לא נוח לרוץ עם הסמארטפון, ולא עמיד בפני "תנאי השטח". יקר באופן יחסי לעומת שעון+רוצעה (לעומת רק רצועה+קניית אפליקציה מתאימה).

בכל מקרה, יש כאן במחיר סביר (לפי בדיקה מהירה, נלקח בחשבון שיש לך אנדרואיד) רצועה של Zephyr ורצועה של Polar -

http://store.endomondo.com/heart-rate-monitors/for-android.html

*יש להוריד מע"מ, ולהוסיף משלוח (שולחים לארץ בכ- 10 יורו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות של endo יקרה בטירוף. אפשר להשיג את הרצועה ב 75$ ללא משלוח דרך .

נ.ב - לא שמתי לב שהסכום גדול קצת עליך. עם זאת זו נראת לי כמו האפשרות הכי זולה לקבל משהו איכותי במינימום מחיר אם לוקחים בחשבון ששעון דופק הכי בסיסי של גארמין (עם GPS) מתחיל מ 180 דולר בערך.

אין לך יום הולדת בקרוב? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...