אוזניות אלחוטיות Jaybird Freedom - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות אלחוטיות Jaybird Freedom


m1ke

Recommended Posts

נתקלתי לראשונה במותג Jaybird כשחפשתי אלחוטיות לריצה וחיטטתי בביקורת שונות. מדובר במותג שלא ראיתי או שמעתי עליו בארץ אבל מהביקורות ברחבי הרשת קיבלתי רושם טוב על Jaybird Freedom.

לפני כמה חודשים בטיול בארה"ב קניתי את האוזניות ומאז יצא לי להשתמש בהן לא מעט עם הפסקה טיפה ארוכה באמצע (על זה בהמשך).

אז מה באריזה?

אוזניות

3 זוגות כריות סיליקון בגדלים שונים

3 זוגות תופסנים לאוזן בגדלים שונים

זוג תופסני קשת (שאף אחד אף פעם לא שם)

קייס קשיח

זוג מדבקות Jaybird (תמיד נחמד)

כבל טעינה

מדריך

jaybird-freedom-stereo-bluetooth-earbuds-with-secure-fit-bluetooth-headset-retail-packaging-midnight-black_86631_500.jpg

מה עושה אותן ריצה?

ההגדרה שלי ל"אוזניות לריצה" היא שלא משנה מה תעשה, הן תמיד ישארו באוזן, אחרת זה פשוט . בלי ריצה ;D

בשביל להבטיח את זה, האוזניות באות עם התופסנים המוזרים שניתן לראות בתמונה מלמטה. התופסנים האלה מתיישבים באוזן החיצונית ונשארים שם בזכות המבנה והחומר ממנו הם עשויים אשר יוצרים אפקט קפיצי מעט הגורם לתופסן להיתמך ע"י הקימורים של האוזן.

JF3-10-72.jpg

ככה זה נראה מהצד:

111105_Jaybird-Freedom3.jpg

פה תכננתי גם לשים סרטון הדגמה קצר מיוטיוב שמראה את מייסד החברה רץ עם האוזניות אבל משום מה אני לא מוצא את הסרטון הזה כרגע, לכן תצטרכו להאמין למילה שלי כשאני אומר שאת האוזניות האלה פשוט בלתי אפשרי להפיל מהאוזן שלא במשיכה.

כמו כן, Jaybird מספקים אחריות לכל החיים נגד נזקים בגין זיעה. אמנם קצת חסר ערך אם אתם בישראל (כי לא תוכלו לממש אותה במקרה הצורך בקלות), אבל לא משאיר ספק - אלו שאוהבות לסבול.

מבנה ונוחות

כשלא משתמשים באוזניות למטרות ריצה ניתן להסיר את התופסנים, ולהשתמש בהן בתור אוזניות in ear לכל דבר. אני שמתי לב שהתופסנים מתחילים להציק לי אחרי כ40 דק' באוזן אבל לא ברמה שהרגשתי צורך להסיר אותם.

משקל האוזניות הוא 16 גרם, משהו שלא מורגש בכלל על האוזן.

על האוזניה הימנית נמצאים כל הדברים ה"מיוחדים" - מיקרופון, חיבור טעינה, שני כפתורי ווליום, וכפתור ראשי להדלקה, קבלת שיחה והכנסת האוזניות למצב pairing. הכפתורים כמובן יכולים לשמש בשביל שליטה על שיחות נכנסות והעברת שירים.

כפתורי הווליום מרגישים בסדר גמור אם כי היו יכולים להיות קצת יותר גדולים לטעמי. כפתור ההדלקה הראשי קשה מדי ללחיצה וכאשר האוזניות נמצאות על האוזן זו לא ההרגשה הכי טובה בעולם לענות לשיחות עם לחיצה עליו.

חיבור ההטענה מוגן ע"י גומי שניתן להזזה הצידה, אבל החיבור עצמו לא סטנדרטי בעליל, מדובר ב usb mini 8 pin ובואו נגיד שאם אתם בונים על האוזניות האלה, תקנו כבל נוסף כבר עכשיו. אני אבדתי את הכבל המקורי ולקח לי לא מעט זמן לקבל אחד חילופי. למקרה שמישהו בעתיד יצטרך, זה הכבל - http://www.ebay.com/itm/260786706153?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_3355wt_1198

עוד כבל שגורם לאי נוחות לחלק מהאנשים הוא הכבל שמחבר את האוזניות, מדובר בכבל שטוח מפלסטיק מעט קשיח שנוהג להציק לחלק מהאנשים בצאוור בזמן ריצה. ניתן להתגבר על הבעיה אם משתמשים בפלסטיק הקטן שמגיע עם האוזניות ומאפשר להדק את הכבל קרוב יותר לראש.

האודיו ו-Bluetooth

המיקרופון יהיה מקור אכזבה למישהו שבונה על האוזניות האלה ליותר מריצה והאזנה אלחוטית למוזיקה. אם אתם רוצים אוזניה אלחוטית לדיבור, תקנו Jawbone. חייבים גם וגם דיבור? תבדקו Jabra או Plantronics. אם בכל זאת תתעקשו לדבר עם הדגם הזה, הצד השני ישמע אותכם במקרה הטוב כאילו אתם באמבטיה.

לגבי איכות אין לי דברים רעים להגיד. איכות הצלילה טובה מאוד ובטוח לא נופלת מהאוזניות החוטיות שהיו לי לפני. אני מניח שגם אף האודיופיל לא יקנה לעצמו אוזניות BT בכל מקרה.

יכולות ה- של המכשיר מצויינות, הקליטה הרבה יותר טוב מה Jawbone Icon שהיתה לי, ניתן לשים את המכשיר בכיס ימין ושמאל של המכנס ללא בעיות. בריצה מומלץ לשים את המכשיר על הזרוע.

סוללה

רשמית הסוללה אמורה להספיק לכ-6 שעות, מעשית לפי הבדיקות שלי וביקורות נוספות ברחבי הרשת האוזניות בהחלט עומדות בהבטחה הזאת ואפילו מצליחות לספק טיפה יותר. זמן ההטענה הוא כשעה וחצי וכאשר הסוללה עומדת להתרוקן מקבלים צפצופי הזהרה טיפה מעצבנים.

מפרט טכני מלא

ניתן למצוא באתר הרשמי - http://www.jaybirdgear.com/jf3/bluetooth-headphones-specs.html

ציון סופי 4 מתוך 5

החיבור הלא סטנדרטי של כבל הטעינה והאיכות הלא טובה של המיקרופון גורמות לאוזניות האלה להיות רק כמעט מוצר מושלם.

אם בכל זאת אתם צריכים אוזניות אלחוטיות לריצה, אין לי ספק שמדובר במוצר בין הטובים אם לא הכי טוב בקטגוריה שיש היום.

ניתן להשיג ב-90$ באמאזון ללא מס או דמי משלוח - http://www.amazon.com/Jaybird-Freedom-Bluetooth-Earbuds-Fit-Bluetooth/dp/B005B28DOM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1334237487&sr=8-1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...