פורסם 2012 באפריל 1213 שנים מחבר זאת אוזניית IEM. אין לי צורך בכאלה כבר יש לי זוג בפני עצמו, של AKG K324P שאני מרוצה מהן. מה גם שאוזניות מהסוג הזה לא נוחות לשימוש ביתי
פורסם 2012 באפריל 1213 שנים תמשיך לשמוע עם מה שאתה שומע,גם כך לא תבין את האוזניה שנתתי,זה דורש זמן וניסיון,בהצלחה בכל מה שתבחר.
פורסם 2012 באפריל 1213 שנים מחבר לגבי הSRH940, שמעתי לא מעט על האוזניות האלו ועל הביקורות המאוד חיוביות שלהן אבל הן מעבר לתקציב שאני מעוניין להשקיע באוזניות.
פורסם 2012 באפריל 1213 שנים אוקיי ממה שאני רואה נשבר לך חלק מהשילדה הפנימית, לא החיצונית כך שזה לא ממש user serviceable. http://www.akg.com/mediendatenbank2/psfile/datei/28/k271mkII480ee89d8cf61.pdfהדרך היחידה זה לשלוח אותן לתיקון במעבדה, תמסור אותן לכלי זמר ותבקש הצעת מחיר. בזמנו רכשתי מהם חלקים לK240 שלי והם נתנו מחירים הוגנים, יותר נמוכים מאלו שקיבלתי מAKG אוסטריה האמת. אני מקווה שיעזרו לך עם הדגם הזה למרות שלא נמכר אצלם(?). ד"א אני לא רואה איך זה יכול היה להגרם אלא מנפילה או שהחזקת אותן באופן עקבי באזור חיבור הזה לearcup, שהיא באמת נק' תורפה בתכנון שלהן, כאשר שמת את האוזניות על הראש.
פורסם 2012 באפריל 1213 שנים מחבר ממש ממש לא. נשבע לך שזה קרה מעצמו. תאמין לי שאני מודע לערך של דברים יקרי ערך ואני שומר עליהם. לגבי כלי זמר, אני אנסה באמת יום ראשון נשמע מה יש להם להציע תאמת, אני יכול להציע להם להחליף את הרכיבים הפגומים ברכיבים של K271 (וככה יהיה לי כבל נשלף! )
פורסם 2012 באפריל 1913 שנים מחבר ממש לא מסכים עם הקביעה הזאת. אם תעשה השוואה בין COWON ונגן סיני פשוט עם אוזניות פשוטות של אפל לדוגמה, יהיה קשה מאוד לשמוע את ההבדל.לאוזניות יש את היכולת להבחין בפרטי צלילים שאוזניות פשוטות לא יכולות או יכולות באופן לא איכותי.עדכון: לקחתי שלשום את האוזניות לתיקון בכלי זמר. מצפה לתשובה מהם בימים הקרובים. אמשיך לעדכן אותכם בפרטים.
פורסם 2012 באפריל 2013 שנים מחבר אם אתה מתכוון לאיכות הקבצים אז ברור שגם לזה יש משקל.יש לי את האלבום של קווין A NIGHT AT THE OPERA במהדורת DVD-AUDIO והאיכות ממש מדהימה. אפשר לשמוע כל זיוף הכי קטן של פרדי מרקיורי (ומסתבר שהיו לו כמה זיופים פה ושם)
פורסם 2012 באפריל 2113 שנים מעבר לאיכות הכתיבה, ההלחנה, הביצוע, ההפקה וההקלטה - שכמובן לא תלויים במערכת שלך והם החשובים ביותר בהנאה הסופית שלך כמאזין, קיים וויכוח עתיק יומין - יש אסכולות אודיופיליות שמנהלות מלחמות עולם על סוגית מה קודם למה - המקור, הגברה או רמקולים.יש מעט מאוד מחקרים כפולי סמיות מסודרים בתחום, אבל ממעט חומר שנאסף והוצג במס' שרשורים בפורום מפורסמים בתחום נראה ש---1. יש הבדל בין קובץ LOSSY לא-איכותי לאיכותי. קיים פולמוס על ההבדל בין קובץ LOSSY מאוד איכותי לקובץ LOSSLESS. לאור זאת שנפח אכסון היום יחסית זול - הדיון הזה די עקר (תאחסן ב-FLAC וחסל).1א. האם קבצי 24/96 איכותיים יותר מקבצי 16/44.1? לא ברור. תהליך ההקלטה והעיבוד האולפני חשובים יותר מההמרה הסופית. בנוסף - חלק גדול מה-reissues שהוקלטו ל-DVD-A על 24/96 עברו תהליכים שגורמים לך "לחשוב" שהסאונד יותר איכותי - בעיקר מדובר בהגברה של האות בתדרים מסוימים וטריקים אחרים.2. ככל הנראה ההבדלים בין מקורות (לצורך העניין DAC בעידן המודרני) איכותיים לא גדול מאוד.3. ככל הנראה ההבדלים בין מגברים פחות משמעותי ממה שנוטים לחשוב.4. קיים הבדל משמעותי בין רמקולים/אוזניות.ממה שקראתי והבנתי (והתענייתי פעם מאוד בתחום) -- בתחום האוזניות לדוגמא, ההבדל בין DAP סיני זול או כרטיס קול OB מעפן ל-מגבר/DAC איכותי יותר ב-100-200 דולר יהיה עצום. אולם ההבדל בין אותו אותו מכשיר זול יחסית למערכת יוקרתית של DAC ומגבר אוזניות דיסקרטיים, בעבודת יד מגרמניה, עם חיווט כסף וכפתורי פליז באלפי דולרים - יהיה קטן מאוד וספק אם יעמוד מבחן ABX.לעומת זאת - ההבדלים בין אוזניות שונות גדול מאוד ומורגש.
פורסם 2012 באפריל 2113 שנים אני רק מוסיף לא חולק,לפי דעתך הזמר המדהים בוב דילן צריך להקה,או כלי שילווה אותו בזמן שהוא שר,לדעתי לא,שמעתי הופעה שלו חי בדיסק,קלטתי זיוף רציני בליווי של הלהקה,אבל זמר גדול כמוהו המשיךלשיר בדיוק מה שצריך,אל תחשבו שזה קל,במיוחד בהופעה חיה.
פורסם 2012 באפריל 2113 שנים מה שרציתי להגיד,אתה המקור הראשי,לא משנה אם היה לך ציוד במיליון או שקל,רק דעתי,שבת שלום.
פורסם 2012 באפריל 2113 שנים מחבר אני אישית הצלחתי להבחין בהבדל בין MP3 באיכות 320 לקובץ FLAC. לגבי ההבדלים בין 16ביט ו24ביט אני מודה שלא הצלחתי, אבל אני מתאר לעצמי שעם הציוד המתאים (כ.קול של 2000 שקל וצפונה ואוזניות של 2000 שקל וצפונה) אני כן אצליח.
פורסם 2012 באפריל 2113 שנים מבחינתי הבדל בין קבצי פלאק ל320kps מ*אותו* מקור (ציוד+הקלטה) שווה ערך להבדל בין אינטרקונקטים. 90% מההבדל זה בראש, השאר מבתטא מבניואנסים חמקמקים כמו reverb של מיתר תוף, או תחושת האמביאנס. וזה עם מערכת שאפשר בהחלט להגדיר כהיי-אנד שעולה בהתאם. כדי להשוות בין 16 ו-24 ביט אתה צריך להשוות את אותו הקטע מן הסתם (לא כזה שעבר remaster) ושכ.הקול/DAC שלך יוציא את האות בשתי הרמות מבלי upsample/downsample. אחרת ההשוואה שלך לא אפקטיבית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.