טלוויזיה בת חודש נשרפה - הנושא טופל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טלוויזיה בת חודש נשרפה - הנושא טופל


Belgid

Recommended Posts

אז ככה:

תוך פחות משעה יצר איתי קשר בחור נחמד מאלקטרה ושאל אותי מה קרה. אחרי שיחה קצרה הוא דאג שתחכה לי עוד היום חדשה בסניף שממנו קניתי את הטלוויזיה.

אפילו התקשרו מהסניף לוודא שקיבלתי את ההודעה ושאני מגיע!

אני רוצה להודות לו כאן על הטיפול המהיר, אני יודע שהם לא היו חייבים לתת לי חדשה ולמרות הכל אני מקבל אחת עוד היום, אז באמת תודה(:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני חודש וחצי אחי קנה משקם אלקטריק טלוויזיה 37 אינץ' של פיליפס 37PFL4606.

אחי בקבע והוא בבית רק סופ"שים, וגם בהם הוא רואה בערך 4-5 שעות טלוויזיה וזהו.

לפני שבוע הוא חוזר לבית והטלוויזיה לא נדלקת כי מנורת המסך שלה נשרפה. הטכנאי שהגיע טען שלמרות שהיא פעלה איזה 20 שעות במצטבר אין אפשרות להחליף, רק לתקן, וזה ייקח לפחות 6 ימי עסקים ככה שלא לפני החג.

אז קודם כל לפי דעתי זאת חוצפה שצריך לתקן טלוויזיה בת חודש וחצי שבאמת פעלה פחות מיממה, כבר היו לי מוצרי חשמל שהתקלקלו ושלחתי לתיקון אבל לא אחרי חודש וחצי. רבאק, 3000 שקל לא באים ברגל.

דבר שני זאת חוצפה שחברה כזאת גדולה לא חושבת שאולי כדאי להתחשב בלקוח ולהציע טלוויזיה חילופית בתקופה כזאת שאנחנו לפני החגים.

אז כמובן שהוא סירב לתיקון ואיזו בחורה יצרה איתו קשר ואמרה שיחזרו אליו עם עדכון (כנראה מנסים להתיש אותו, הטכנאי אמר שזה יכול לקחת חודשיים), ובסוף גם ניתקה לו בפנים. אז עכשיו אחי תקוע בלי טלוויזיה לכל החג.

בניגוד לשירות של אלקטרה, לפני חודש התקלקל לי מסך מחשב בן שנתיים של דל. בא טכנאי עד הבית, שם כאן מסך מחודש מדגם קצת יותר טוב והלך, כל הסיפור ארך 30 דקות.

שלום,

קראנו את הודעתך ואנו מבקשים לבדוק את המקרה שהינך מתאר.

אנא שלח את פרטי אחיך באמצעות הטופס בקישור המצורף, כדי שנוכל לטפל בפנייתך בהקדם.

שירות אלקטרה

http://www.electra-service.co.il/online

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הבעיה?

מלבד זמן התיקון, אין סיבה להחליף בת חודש וחצי בחדשה. אלא אם זה מצויין באחריות.

יכול להיות שראוי להעמיד מכשיר חלופי במקום, אבל אמרת שאחיך בכל מקרה צופה ממש מעט, אז אני לא יודע אם יש טעם.

סה"כ . לא עניין של חיים ומוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הבעיה?

מלבד זמן התיקון, אין סיבה להחליף טלויזיה בת חודש וחצי בחדשה. אלא אם זה מצויין באחריות.

יכול להיות שראוי להעמיד מכשיר חלופי במקום, אבל אמרת שאחיך בכל מקרה צופה ממש מעט, אז אני לא יודע אם יש טעם.

סה"כ טלויזיה. לא עניין של חיים ומוות.

הדיעה שלך שונה משלי, אני לא חושב שראוי לתקן טלוויזיה בת חודש וחצי עם 12 שעות פעילות. כשאתה משקיע עוד 50 אחוז מהמחיר רק כדי לקבל מוצר יותר טוב אתה מצפה לקבל א. מוצר יותר טוב ב. שירות טוב.

לגבי החלק השני של התשובה שלך, זה לא שיקול שלך האם טלוויזיה היא עניין של חיים ומוות. אני לא צריך לתת דין וחשבון כמה זמן אחי יהיה בבית בחופשת הפסח, ומתוך החופשה כמה זמן הוא יישכב במיטה ויראה טלוויזיה.

אני לא רואה טלוויזיה בכלל למעט טיפה ספורט, שאר המשפחה שלי רואה המון. כל אחד ומה שהוא מעדיף. זה כמו שמחר יהיה לך תקלה במודם ויגידו לך הוט תסתדר שבוע בלי כי זה לא עניין של חיים ומוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כאן לעשות הפרדה בין שתי הדברים: אופי הטיפול (תיקון\החלפה) וזמן הטיפול.

מבחינת אופי הטיפול, איני רואה פסול. אם אכן הבעיה היא במנורת מסך שנשרפה, הרי שמדובר בחלק ניתן להחלפה מבלי לפגוע בצורה כלשהי בטלויזיה, ועם מנורה חדשה תשאר עדיין עם מוצר חדש לחלוטין (כלומר, שמתפקד כמו חדש, נראה כמו חדש וכל רכיביו חדשים).

מבחינת זמן הטיפול, הרי שכאן העניין שונה. מה זאת אומרת "יכול לקחת חודשיים"? רבותי שם באלקטרה, אתם מחוייבים על פי חוק להחזיק מלאי חלפים לתיקונים למוצרים באחריות (וזמן מה גם אחריה), והזמן המוקצב לעניין במקרה ומדובר במוצר שיש לתקן בבית הלקוח הוא 7 ימים לא כולל שבתות וחגים (לא ברור מה דינם של ימי שישי או חול המועד). אם אין באפשרותכם לתקן את המוצר תוך זמן זה כי אין ברשותכם החלפים הדרושים (מקוריים וחדשים), מחובתכם להחליף את המוצר בחדש אפילו אם מדובר בתקלה פשוטה לתיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום חובה להחליף את הטלוויזיה בחדשה.

אבל, לפי תקנות הגנת הצרכן זמן תיקון אסור שיעלה על שלושה ימים.

מן הראוי אם כך שאם זמן התיקון עולה על כך, יש להעמיד חלופית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערכתי את ההודעה המקורית ובכל מקרה אני אכתוב גם כאן כדי שזה יוקפץ ותראו:

תוך פחות משעה יצר איתי קשר בחור נחמד מאלקטרה ושאל אותי מה קרה. אחרי שיחה קצרה הוא דאג שתחכה לי עוד היום חדשה בסניף שממנו קניתי את הטלוויזיה. אפילו התקשרו מהסניף לוודא שקיבלתי את ההודעה ושאני מגיע! אני רוצה להודות לו כאן על הטיפול המהיר, אני יודע שהם לא היו חייבים לתת לי חדשה ולמרות הכל אני מקבל אחת עוד היום, אז באמת תודה(:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...