מחשב נייד לא נטען! - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד לא נטען!


פיגלט

Recommended Posts

שלום, יש לי מחשב (ideapad) שלאחרונה עשה כל מיני צרות מגוונות עם הבטריה, אבל בסופו של דבר כל הבעיות נפתרו אחרי מספיק שעות של משחקים עם המגעים. עכשיו פתאום הוא לאט לאט כאילו מאבד את הבטריה- כל יום בערך היא יורדת באחוז (גם כשהוא מחובר לחשמל, כמובן),וכמו כן במד צריכת חשמל ה"עוצמת כוללת שנותרה" יורדת באחוז גם היא! כלומר עכשיו אחרי חמישה ימים מאז תום הצרה הקודמת עם הבטריה, הבטריה עומדת על 95% וה"עוצמת כוללת שנותרה" עומדת על 96%! מה זה ה"עוצמת כוללת שנותרה", האם זה פשוטו כמשמעו? האם זה אומר שהבטריה פשוט גוססת לאיטה או שיש עוד משהו לעשות בנידון??

תודה רבה מראש לכל מי שיש לו תובנות בנושא!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך סוללה - היא לא שומרת על 100 אחוז כל הזמן

זה בלאי טבעי

כללי אצבע בשמירה על סוללה (יכול להיות שיחלקו עלי אבל זה בריא ומקובל):

1. לנסות לא לרוקן הסוללה עד הסוף ולהטעין אותה עד הסוף כדרך קבע

2. טמפרטורה - סוללות מאוד מתבלות בחום.

3. סוללות מאבדות באופן טבעי מהנפח שלהם (סוללות LI הכוונה) - כך שאין צורך להכנס לפניקה ולדחוף את המטען גם כאשר רואים 90 אחוז

מועבר למחשבים ניידים

נ.ב. - אני יודע שבמחשבים של IBM \לנובו - יש תוכנה קטנה שמאריכה את החיים של סוללה על ידי מניעת "טעינת יתר" ועוד כמה מאפיינים - תבדוק אם זאת "הבעיה"

http://support.lenovo.com/en_US/detail.page?LegacyDocID=migr-44226

בהצלחה,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על כלהתשובות וסיעור המוחות פה! יכול להיות שצדקתם, כי עכשיו באמת היא שוב 100% אז אולי זה מתחיל להטעין אוטומטי אחרי שזה יורד מספיק? אם כי זה לא עשה את זה קודם, ויש לי את הלבטופ כבר כמה שנים טובות! אגב, אולי יפתר פה סכסוך משפחתי רב שנים: האם זה נכון שעל מנת להאריך את חיי הבטריה עדיף שהיא תהיה בטעינה כל הזמן, כלומר מחוברת לחשמל כמה שאפשר יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...