עבור לתוכן

מבקשים ממני מכס על מוצר שעבר תהליך RMA...

Featured Replies

פורסם

שלום,

לפני שלושה שבועות שלחתי את המקלדת שלי למפעלים של SteelSeries בדנמרק לצורך RMA, מפני משהו נהרס לי במקלדת ומנע ממני להשתמש בה כראוי. היום היא נחתה בארץ, וקיבלתי שיחה מפדקס שיש עליה מכס של 100 שקל!!! המשלוח עצמו עלה לי 56 שקל, ומקלדת עצמה עלתה לי 400. את המשלוח ספגתי, אבל זה? בכל אופן, יש לי את החשבונית קניה - האם זה מספיק בשביל להוכיח שהמקלדת לא נקנתה בחו"ל??

עריכה:

שכחתי להוסיף שביום ראשון הטיפול הופך להיות "פרטני", ולכן המכס יעלה ל-240 ש"ח אז אשמח לטפל בזה כל עוד אפשר. אם אני אצטרך לשלם 240 ש"ח על הזבל הזה אני משאיר את זה להירקב שם.

יום טוב,

דור

פורסם

אם הוחלף מספר סיריאלי למוצר שיצא מהארץ, והוחזר לך תחליף חדש ולא שלך מתוקן, לפי החוקים המטומטמים בארץ, קנית מוצר חדש.

תבקש מהחבר'ה ששלחת אליהם את המקלדת אסמכתא לתיקון/החלפה, ותקווה שבפדקס לא יעשו לך סרטים מיותרים על כל העניין הזה.

פורסם
  • מחבר

הבעיה היא שאין לי את המספר הסידורי של המקלדת הישנה... אתה מתכוון שאני אבקש מהם מסמך שבו מופיעים המספרים הסידוריים של שתי המקלדות?

הבעיה היא שאם כל העניין לא יצליח המקלדת אבודה, אני לא הולך עכשיו לשלם עוד כסף עליה \: .

עריכה:

אם מישהו נתקל בבעיה כזו והוא דיבר עם תמיכה באתר כלשהו, כנראה שאפשר להציג את זה במכס כהוכחה, איכשהו... אני מנסה את זה בקרוב - wish me luck.

פורסם
  • מחבר

לאחר שראיתי את זה:

‎8. טובין המוחזרים לישראל לאחר תיקונם

מי שמייצא לחו"ל טובין לשם תיקונם והחזרתם, חייב למלא לפני היצוא,טופס (מכס ‎85, או מכס ‎9, לפי העניין) בבית-המכס, ולהחתים עליו את פקיד המכס.

את הטופס כאמור, עליו להציג בפני פקיד המכס, בעת החזרת הטובין לישראל.

לגבי טובין שיוצאו לחו"ל, תוקנו במסגרת תקופת האחריות של הספק, ולא שולמה כל תמורה בעבור תיקונם - יחול פטור ממסים .

לגבי טובין כאמור, ששולמה תמורה בעבור תיקונם - יחולו המסים על עלות התיקון בלבד.

לגבי טובין שהוחלפו בחדשים, יחולו המסים החלים, גם אם ההחלפה נעשתה במסגרת תקופת האחריות.

אני חושב על כך שנית. האם באמת שווה לי ללכת עד לשם בשביל לשחרר את המוצר שלי? שמעתי שצריך לפתוח תיק או משהו כזה ואני עדיין צריך לשלם עליו המס הזה מפני שהוא הוחלף במסגר אחריות, וכך רשום בחוק.

לא בטוח מה לעשות... עזרה? :)

פורסם

Shmonziתיבדוק עם לא יתחילו לקחת לך עמלות על החזקת המוצר במכס

המדינה הזאת מטומטמת ככה שכדי לך לבדוק את העניין

פורסם

המדינה "מטומטמת" כי כולם פה רמאים.

אם היו מרשים לאנשים לשלוח מוצר לחו"ל לצורך תיקון, ולקבל חדש במסגרת האחריות כול מני רמאי היו מזמינים אייפונים שבורים ב$, שולחים אותם לחו"ל ומקבלים "חדשים"(אייפונים חדשים לגמרי שהם הזמינו בלי קשר) במסגרת האחריות בלי מכס.

למכס ולמדינה אין ממש את כוח האדם ואת האנרגיות כדי להתחיל לטפל ולבדוק כול מקרה פרטני, לכן הם נותנים פטור ממכס רק למוצר שיצא את הארץ וחזר מתוקן.

כך הם יכולים להיות בטוחים שלא עשית איזה קומבינה, ותיהיה בטוח שאם כן היו מתירים קבלת מוצר חדש היו עושים על העניין הזה ים קומבינות.

כול שאתה יכול לעשות הוא לנסות להשיג אישור שהמוצר אכן תוקן ולא הוחלף ולהתחנן למכס.

אני לא חושב שזה יעזור כי אם אינני טועה חייבים למלא טופס תרם שליחת המוצר לחו"ל לתיקון, ולהגיש אותו למכס.

פורסם

FARKASH7

מי שבאמת רמאי ויכול לסדר קומבינה כזאת יהיה לו יותר קל ליקנות מוצר "משומש" ולשלם לצד השני דרך פאי פאל ככה שהמדינה תיתקשה מאוד לעלות על התשלום האמיתי

תיזכור שפותח הדיון דיבר על תיקון מחברה רצינית ויש לו נירת על זה

זה לא איזה קומבינה הכי קלה לעשות

יש קומבינות הרבה יותר קלות עם יש מישהו בחול

פורסם

קרירין אתה צודק, ואתה רק מוכיח את הטענה שלי.

ככול שיהיו יותר פרצות יהיו יותר רמאויות, גם עכשיו יש רמאויות.

אני די בטוח שהסיבה שהם לא מרשים לקבל מוצר חדש היא הסיבה שציינתי.

אם פותח הדיון היה ממלא את הטפסים טרם שליחת המוצר לחו"ל, והיה משיג את הניירת הדרושה מהחברה שהמוצר אכן מוצר שעבר תיקון יכול להיות שהיו משחררים את המוצר ללא מכס.

בכול מקרה אין ספק שמקשים עלינו את החיים מאוד ביבוא ובטיפול במוצרים שנקנו בחו"ל כמו כול דבר אחר במדינה.

פורסם

תנסה למלות תופס ערעור מכס, זה יהיה נתון לשיקול דעתו של פקיד המכס. פעם מילאתי אחד בשביל אמא שלי והם וויתרו לה על התשלום.

פורסם

קרירין אתה צודק, ואתה רק מוכיח את הטענה שלי.

ככול שיהיו יותר פרצות יהיו יותר רמאויות, גם עכשיו יש רמאויות.

אני די בטוח שהסיבה שהם לא מרשים לקבל מוצר חדש היא הסיבה שציינתי.

אם פותח הדיון היה ממלא את הטפסים טרם שליחת המוצר לחו"ל, והיה משיג את הניירת הדרושה מהחברה שהמוצר אכן מוצר שעבר תיקון יכול להיות שהיו משחררים את המוצר ללא מכס.

בכול מקרה אין ספק שמקשים עלינו את החיים מאוד ביבוא ובטיפול במוצרים שנקנו בחו"ל כמו כול דבר אחר במדינה.

אבל העניין הזה של תיקון זה סתם שטויות של המדינה לפחות במוצרים קטנים כאלו

ניחה על מכונים או על תכשיט שעולה עשרות אלפי שקלים ומעלה

או לחלופין איזה 100 מיקלדות ולא אחת

אנשים לא מטומטמים והרוב לא יעשו את הטירחה של לישלוח מוצר מקולקל לחול רק שמישהו ישלח להם חזרה מוצר חדש והכל בתשלום לפחות לא על דברים קטנים כאלו עם מישהו ינסה קומבינה כזאת זה יהיה איזה אירגון פשע -אבל גם הם לרוב ינסו להבריח מוצרים בלי מיסים ביכלל

וכמו שאמרתי עם יש לך איש קשר בחול -יש קומבינות זולות בהרבה ובכל זאת רוב האנשים לא מרמים פשוט כי זה טירחה וסיכון שהמוצר יתפס

על מוצרים באמת יקרים או לחלופין סטוקים כן צריך עקיפה חזקה אבל לא על פרוטות כאלו

פורסם

מעקב.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

טוב, בסופו של דבר שיחררתי את המוצר. פעם הבאה אני פשוט משאיר את המקלדת בבית, אין לי מה לעשות איתה. אני חייב לציין שזה היה מאוד מאוד מעצבן לגלות שאני צריך לשלם על משהו 60% מערכו בכדי לקבל אחד חדש אף על פי שעדיין יש לי אחריות מהחברה. ממש מטומטם, עשיתי את עניין ה-RMA הזה אינספור פעמים עם האוזניות שלי כשהן נהרסו לי... בכל אופן, שיחררתי את המקלדת יומיים אחרי ששלחתי את ההודעה, רק רציתי לעדכן את הפורום.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים