עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה במהירות אינטרנט וגלישה

Featured Replies

פורסם

שלום

היום חיברו אותי לטלפון של 012 (ובנוסף יש לי אינטרנט 10 מגה וטלפון של בזק) עכשיו הטכנאי שהיה פה ביטל לי את הקו של בזק עכשיו שאני מוריד ואו גולש יש לי בעיה במהירות ההורדה אפילו שאני בpower ngn זה מוריד על 40,עכשיו רציתי לדעת אם יש קשר לזה שהוא ניתק לי את הקו של בזק?

תודה לעוזרים

פורסם

היי RAZIEL98,

כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:

1. איתחול למודם ולמחשב.

2. ודא שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות בכל המחשבים.

3. חבר את המחשב ישירות למודם, הגדר חייגן ורשום בשם המשתמש 1@1, ובדוק מהירות דרך הקישור הבא: http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx (אם המהירות אינה תקינה - פנה לבזק. אם היא תקינה - המשך הלאה).

4. התחבר שוב עם שם המשתמש שלך ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

סיבות נוספות לתקלת איטיות:

1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או במחשב מסויים ברשת.

2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.

3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/

4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/

5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx

6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

ליאור

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.