שיחה עם נציג תמיכה טכנית בהוט - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיחה עם נציג תמיכה טכנית בהוט


ColorPencils

Recommended Posts

אוקי, הייתי חייבת לחלוק שיחה שהייתה לי ולאח היום עם נציג תמיכה של שפשוט שעשעה אותי. xD

כמה פרטים מקדימים להבנת הסיטואציה: יש לנו ראוטר טיפילינק שקיבלנו מהוט ועוד ראוטר פרטי שמשמש לצרכים שלנו.

אחי התקשר לנציג התמיכה של מפני שהראוטר של טיפילינק החליט שהוא לא מקבל אייפי ולא משדר יותר.

הנציג תמיכה טכנית בתור התחלה, לא הבין למה הוא לא מצליח להשתלט לנו על הראוטר מרחוק.><

אחרי שהסברנו בנימוס את המדיניות שלנו באבטחה, זה התקדם לזה שהוא רצה שנפנה לספק האינטרנט שלנו, אחרי שהסברנו לו 6 פעמים שפנינו לספק ושכבר חיברנו מודם ישירות עם שם משתמש וסיסמא בחייגן וזה גולש באופן מושלם במודם ישירות ומקבל אייפי 172 (לא ציינו שעם הראוטר החלופי שלנו זה גם גולש יופי.. אחרת איך הייתי כותבת את זה כרגע.)

אחרי שהסברתי לו גם את ההבדל בין L2TP לPPTP בעצמי משום מה (WTF?!) הוא הסכים סוף סוף להואיל בטובו לתאם לנו טכנאי לראוטר.

וסיים את השיחה באומרו: "אם יתברר שזה בכל זאת בעיה בספקית, תיצרו איתנו קשר לבטל את הטכנאי..."

שאלוהים ישמור אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקת את החיבור בלי הראוטר? (הפרטי, לא זה של הוט)

בדקתי גלישה במודם ישירות, ובנוסף כרגע אנחנו גולשים דרך הראוטר הפרטי.

אני עובדת בתמיכה טכנית בעצמי, אני לא צריכה שנציגי ילמדו אותי איך לבצע בדיקות כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם הוא עובד בתמיכה טכנית, אבל רק עכשיו הוכחת שרמת הידע שלו בתחום שואפת לאפס :lol:

ובנימה יותר רצינית. מה לעשות, בעבודות זבל שכאלה גם תקבל עובדים בלי רצון לעזור או ללמוד. על פי רוב הפניות שלי לHOT, כל שיחה שלי היתה בערך כזאת:

נציג: תעשה X

אני: עשיתי, לא עובד

נציג: המתן בבקשה מספר דקות על הקו. (הולך להפסקה, לקרוא ספר הדרכה, או משהו אחר)

כעבור 5-10 דקות: סליחה על ההמתנה. תעשה Y

אני: עשיתי, עדיין לא עובד

נציג: המתן בבקשה מספר דקות על הקו. (הולך לאנשהו)

כעבור 5-10 דקות: מצטער על ההמתנה. תעשה Z

עם כל נציג כזה ישבתי שעה. רוב הזמן הייתי בהמתנה מאשר בשיחה עם הנציגים שלהם.

ונעבור כעת לנציגי תמיכה של HOT טלוויזיה:

נציג: שלום איך אפשר לעזור?

אני: אין לי XYZ ערוצי HD של חבילת טריפל.

נציג: אתה מנויי לערוצים אלה?

אני: חבילת טריפל. זה כלול בחבילה.

כשנציג החליט בכל זאת לעזור לי, לאחר עוד מספר דיאלוגים על "האם מגיע לי או לא" מיגעים, למרות שכל הפרטים נמצאים אצלו במסך מול העיניים (או שלא?).

נציג: איזה ערוצים חסרים לך?

אני: XYZ

נציג: תמתין בבקשה.

לאחר 5-10 דקות.

נציג: שיניתי IP לממיר. עובד?

אני: לא.

לאחר 5-10 דקות.

נציג: שיניתי IP שוב פעם. עובד?

אני: כן תודה.

לאחר כחודש ימים, שוב פעם ערוצים אלה לא עובדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני הולך להיות בתפקיד פרקליטו של השטן כרגע...

כל עוד נותנים את השירות שלהם דרך הציוד שלהם והתשתית *שלהם* באופן תקין, זהו מסגרת האחריות שלהם בלבד.

על כל תוספת ציוד שרכשת באופן פרטי, אין זה באחריות של לסדר לך אותו.

וכמו שאמרת בעצמך, את נציגה טכנית, אז עכשיו יש לך את האפשרות להביא את הידע הטכני שלך לידי ביטוי ולנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמך :)

ולא, אני ממש לא נציג של וממש לא מת עליהם בלשון המעטה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני הולך להיות בתפקיד פרקליטו של השטן כרגע...

כל עוד נותנים את השירות שלהם דרך הציוד שלהם והתשתית *שלהם* באופן תקין, זהו מסגרת האחריות שלהם בלבד.

על כל תוספת ציוד שרכשת באופן פרטי, אין זה באחריות של לסדר לך אותו.

וכמו שאמרת בעצמך, את נציגה טכנית, אז עכשיו יש לך את האפשרות להביא את הידע הטכני שלך לידי ביטוי ולנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמך :)

ולא, אני ממש לא נציג של וממש לא מת עליהם בלשון המעטה...

לא הבנת, מדובר על ראוטר טיפילינק שהוט סיפקו לנו.

הראוטר שלנו עובד כבר שנים בלי שום תקלות....><

וכן, עבודה בתמיכה טכנית זה לא כיף גדול, אבל אפשר לעשות משרה חלקית בתוך מסגרת לימודים, ועדיין זה נחשב סוג של משהו בקורות חיים ככה שזה יותר טוב מכלום.

עריכה: TicTacToe- אתה בטח צוחק..............

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...