פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים שלום ח'ברה זה שוב אני יש לי תכניות להתבסס על משהו בסגנון הזה: http://www.ebay.com/itm/DC-DC-HRD-Converter-DC-12v-24v-36v-step-down-5v-3A-/170689225402? pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27bddee2ba דעות? בכל אופן הכיוון הוא הורדת מתח מסוללה (או כמה סוללות ה' יודע) של אופניים חשמליות (36V 10Ah) ל-5V כדי לחבר מטען של GPS. השאלה הגדולה היא לא האם זה יעבוד אלא כמה טעינת מכשיר GPS\סללורי סטנדרטי יפגע בכזאת סוללה גדולה? (אין לי מושג כמה זמן לוקח להטעין את המכשיר ממצב ריק למלא) השאלה נשאלת מכיוון שטווח נסיעת האופניים לפני שהסוללה מתרוקנת הוא באיזור ה-50KM +- ואין כל כך רצון לאבד את זה. האם יש דרך לדעת?
פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים זה דיי הממיר הטוב ביותר (מבחינת צריכת חשמל) שאתה יכול לשים. מעבר לזה תשים מפסק שיכבה אותו מהצד של ה 36V כשהוא לא בשימוש
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים מחבר ומה לגבי הפגיעה בסוללה הגדולה? האם יש דרך להעריך\לחשב את השימוש בה או הפגיעה בה?
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים ניתן לתת הערכה כללית, אבל לא מדוייקת. החישוב הוא כזה (הדגמה) :נניח שהסוללה הגדולה 36V מורכבת מ 3 סוללות של 12V 20Ah. כלומר ביחד, הסוללה היא 36V 20Ahכמות האנרגיה שיש בסוללה היא 36*20 = 720Wh(היחידה Wh היא Watt*Hour. ניתן להכפיל X3600 כדיי לקבל את האנרגיה ב Watt*Sec = Joule)נניח שהמהירות של האופניים היא 20 km/h. מרחק של 50km אומר שהמנוע עובד 2.5hאם 720Wh מספיק ל 2.5h זה אומר שהמנוע לוקח בממוצע 720/2.5 = 288Wנניח שה GPS נטען ב 5V 500mA (ההגבלות של USB לפי התקן) כלומר 2.5Wנניח שלממיר מתח יש יעילות של 50%. כלומר כולל הממיר כל זה לוקח 5Wה 5W ל 288W הם כמו 1.04min ל 60minכלומר : שעה של טעינה ל GPS זה כמו 1 דקה = 350 מטר של נסיעהתציב בחישוב את כל הנתונים האמיתיים של מה שיש לך
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים מחבר באמת אלוף. הנתונים לא כל כך מעידים על הסוללה מכיוון שהיא 36V 10AH והאופניים נוסעות יותר לכיוון ה-50KM\H אבל את הכיוון הבנתי. טעינה מלאה של המכשיר לא תפגע באופניים קשות והרי אני לא אצטרך לטעון את המכשיר יותר מפעם אחת. תודה רבה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.