פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים 1) הנציגה התעקשה (למרות שיש לי הוטבוקס והיה לי חיבור אלחוטי) שאני צריך אינטרנט אלחוטי עם החיבור של ה- 100Mbps. אמרתי לה שאני לא צריך וניסיתי להסביר לה על הבעיות שיש. "אני לא טכנאית ואלו ההוראות שקיבלתי לגבי החבילה. תגיד את הכל לטכנאי". בקיצור, עד שיגיע הטכנאי בשבוע הבא, אני "תקוע" עם חיבור 30Mbps לבזק בינלאומי. 2) את זה לא שמעתי כאן, אבל קיבלתי זיכוי מלא על כל ההתקנות. כלומר, אני לא משלם 295 ש"ח על התקנה ו/או 125 ש"ח על התקנת דיסק לממיר מג'יק. 3) הייתי צריך לבקש ממיר HD MAGIC במפורש, ועשיתי את זה במקרה כדי להיות בטוח אני מקבל אותו. "יש לא מעט שלא אוהבים אותו, ולא ציינת בהתחלה אם אתה מעוניין". אולי את תציעי לי את האופציות במקום שאני אנחש? 4) היא נתנה לי טיפ כדי שלא ישגעו אותי בספקיות האחרות. אולי לא כדאי לכתוב את זה כאן כדי לא להכעיס אף אחד, אבל זה משהו שכל אחד כאן עם הגיון פשוט היה נוקט בו. תנסו לחשוב לבד... לא ציפיתי לשמוע את זה מנציגה של הוט (היא אמורה להיות "אובייקטיבית", כן? ) וזה אפילו היה די מפתיע
פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים מחבר מה הכוונה להכעיס אנשים? הפורום הזה נועד בשביל שיתוף.. לא לרמיזות.. הכוונה להכעיס את לוטם (היא עושה פה אחלה עבודה) פשוט הציעו לי לומר שאני עוזב לחו"ל או משהו בסגנון, ואז אין מה להתווכח איתי. פשוט התפלאתי לשמוע את זה מנציגה רשמית.
פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים אני תמיד אומר שאני מקליט את השיחה - וזה עובד מצויין.פתאום הם יכולים הכל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.