פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים ערב טוב, אני יודע שיש כאן כמה נושאים מטיילים על חיבור קבל למנוע אך קראתי ולא כ"כ הצלחתי להבין לכן אני פותח את הנושא הזה בתקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי את המנוע הבא: http://img38.imageshack.us/img38/5057/img1551qt.jpg (אין עליו שום מדבקה או משהו של פרטים) זה החיבורים שלו: http://img600.imageshack.us/img600/4858/img1552zg.jpg http://img141.imageshack.us/img141/6927/img1553i.jpg לא כל כך אפשר לראות אבל בעיקרון זה 5 פינים 3 למעלה 2 למטה נראה כך: - - - - - בעיקרון כל 2 פינים נמצאים עם התנגדות שונה (אין אף אחד שנותן לי 0). אני מצאתי את החיבור שרציתי בשביל המהירות שהייתי צריך והוא 54 אום. זה בעיקרון הקבל המקורי: http://img638.imageshack.us/img638/6749/img1554vo.jpg 11.5 מיקרופארט AC 400V B AC 450V C 50-60 Hz מכיוון שלדעתי הקבל הזה מקולקל כי הוא היה בחוץ יותר משנה חשוף לחום ולקור לכן קניתי קבל חדש עם ערכים כמה שיותר קרובים: http://img822.imageshack.us/img822/7074/img1555x.jpg 425V ~ 10000h/cl B 475V ~ 3000h/cl C 12 מיקרופארט 60-70 Hz למשהו יש מושג איך מחברים את הקבל הזה למנוע? כאשר המנוע מחובר לחשמל אני נותן לו נגיעה לאיזה כיוון שאני רוצה והוא מתחיל להתסתובב אך ברצוני שהקבל יעשה זאת. לכל מי שיכול לעזור תודה
פורסם 2012 בפברואר 2213 שנים במנוע יכולות להיות 2 קבוצות של סלילים = אם אתה מודד התנגדות בין חוטים מ 2 הקבוצות (כלומר שאין חיבור) המולטימטר יראה "1" בצד ולא 0תנסה לפי זה למצוא את 2 הקבוצות תבנה טבלה של כמה התנגדות יש בין כל 2 חוטים
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים מחבר לא הבנתי מה זה אומר 1 / 0 ...מדדתי התנגדויות ולא משנה איזה 2 חוטים אני לוקח תמיד יש התנגדות:http://imageshack.us/photo/my-images/268/img1565zu.jpg/
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים תוכל לבנות טבלה מסודרת יותר בEXCEL? אני אנסה לעזור לך בצורה שבה פתרתי את הבעיה במנוע שלי בעבר באשכול שכבר שלחתי לך. העניין אצלי היה לחבר את החוטים בעלי ההתנגדות הקטנה ביותר לדוגמא אצלך יש שם איזה 20ohm אז זה יהיה לדוגמא הפלוס, המינוס יהיה הזה של ה50 אם אני רואה נכון. עכשיו חפש את השלישי הכי קטן בטבלה והוא יהיה החיבור של הקבל שיחובר בצורה שתוכל לראות ש11010010110 הראה לי באשכול שבו אני ניסיתי להפעיל מנוע כזה.
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים מחבר הינה טבלה בEXECELL http://imageshack.us/photo/my-images/718/58127469.jpg/
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים ואיזה 2 חוטים הם אלה שאתה חיברת להם מתח וזה עבד אחריי דחיפה ? (אם יש כמה כאלה, מה ה 2 שאיתם נראה לך שהמנוע עובד בצורה הכי נורמלית)
פורסם 2012 בפברואר 2313 שנים מחבר לא משנה איזה 2 חוטים אני מחבר פאזה ו-0 ונותן דחיפה המנוע עובד.כמובן שב 22אוהם המנוע מסתובב הכי מהר אבל בדוגרי אני צריך את המהירות של הסגול+הכתום שזה ~51 אוהם
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים נראה כיאלו יש בפנים 4 סלילים - הכתום משותף לכולם והחוטים האחרים הם הקצה של כל סליל (ככה זה מסתדר כשאתה מודד התנגדות בין 2 מהחוטים האחרים, אתה אכן מקבל את הסכום של 2 הסלילים)בכל מקרה, סליל אחד אמור לקבל 240V ישירות ואחד 240V דרך קבל, כלומר הקבל משתמש אם סליל אחר כדיי לתת דחיפה "מהצד"השחור (ה 22 ohm) נראה לי כמו סליל של הסחיטה (המהירות הגבוהה) כלומר יתכן שהמנוע לא מיועד לעבוד איתו זמן ממושך. האחרים נראים יותר נורמליים למשהוא שאמור לעבוד בלי להתחמםתנסה לחבר :מהשקע L לכתום (האמצעי)ואז תנסה :מהשקע N לסגול + דחיפהאם עובד אז קבל בין החום והסגולמהשקע N לחום + דחיפהאם עובד אז קבל בין החום והסגולאם לא עבד אז :מהשקע N לכחול + דחיפהאם עובד אז קבל בין הסגול והאדום (זה שבפינה לייד הסגול)מהשקע N לחום + דחיפהאם עובד אז קבל בין החום והאדוםמהשקע N לאדום + דחיפהאם עובד אז קבל בין האדום והסגול, או בין האדום והחוםבכל אחת מהבדיקות תבדוק אם המנוע לא חם יותר מידי, לא מוציא ריח וכו.. ושהקבל לא חם (הקבל אמור להיות קר). (תוציא מהחשמל כשאתה בא לבדוק)
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים מחבר לא הבנתי כ"כ...מה זה אומר L ומה אומר N ?ואני בעיקרון צריך את המהירות של הסיבוב כאשר אני מחבר את הכבלים לסגול וכתום שההתנגדות שלהם 51 אוהם.
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים זה לא ממש משנה איפה הL ואיפה הN בגלל שהשקע נותן AC (אם אני זוכר נכון בסביבות 50Hz), הL והN זה כמו פלוס ומינוס בשקע לפי מה שאני יודע.זה לא ממש משנה לאן תחבר כי הזרם חלופי בכל מקרה.... פשוט תחבר חוט אחד לכתום ואת השני כמו שהוא אמר לך...
פורסם 2012 בפברואר 2413 שנים מחבר אבל לא הבנתי..חוט חשמל מורכב מ-2 חוטים כחול וחום -> פאזה ו 0.לקחת נגיד את החוט הכחול לחבר אותו ישרות לחוט הכתום במנועואז לקחת את החוט החום לחבר אותו לקבל ומהקבל להוציא חוט שמגיע לחוט הסגול במנוע?
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים מצורפים 2 מעגלים ש11010010110 הכין בשבילי. אתה יודע מה זה זרם חלופין, נכון?[attachment deleted by admin]
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים מחבר זרם חילופין זה AC .והוא הופך את הכיוון שלו כל הזמן. בגלל זה חום וכחול יכולים להתחלף רק יסתובב לכיוון שונה.עירכה:מה שהוא נתן לך זה בשביל מנוע עם 2 סלילים בפנים. אצלי יש 4 זה אמור להיות שונה אני חושב ולא הבנתי את הציור :מ-L יוצא גם חיבור ישיר למנוע וגם חיבור שעובר דרך הקבל?
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים כן, זה כל הזמן יתחלף וזה אומר שהמנוע כל הזמן ילחם אם להסתובב ימינה או שמאלה, מה שאומר שהוא פשוט ישאר במקום ויזמזם.וכן מה שהוא הביא זה ל2 סלילים, אני לא יודע אז .אבל כן, מL יוצא גם למנוע וגם לחיבור שעובר דרך הקבל שנותן את ה"סיבוב הראשוני" מה שאנחנו קוראים לו.
פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים מחבר המנוע באמת לא מתחיל להסתובב לי אלה כמו שאתה אומר הוא נשאר במקום ומזמזם... עירכה: חיברתי L לכתום מהשקע N לאדום+אדום והסגול לקבל והצלחתי שזה יעבוד! הבעיה היא שהמנוע מתחמם.. הינה תמונה של איך שזה נראה החיבורים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.