Art Tatum פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 תיעוד בלעדי: עובדי הרכבת תוקפים את המנכ"לhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4190188,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MrCheese פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 צריך לפטר את כולם, ולגייס מחדש. זה לא שבאמת מרגישים הבדל בין שביתה ליום עבודה רגיל. חבל שזה לא יקרה כל עוד יש את הטיפוס הגאון הזה במשרד התחבורה, שר שקר כלשהו, שמשריין עבודות לכל המקורבים שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LoopXXX פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 עניין המקורבים החזירי זה ברור אבל מה ההבעיה עם הקטרים? ממה הם מפחדים? האם אולי מינו נהגים שלא מהוועד לקטרים החדשים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 אני משער שהשינוע של הקטרים/קרונות לחו"ל ובחזרה בכל פעם שנדרש אקט תחזוקתי יהיה אוברקיל בירורקרטי מבחינת רכבת ישראל ואין להם ממש עצבים להתעסק עם זה. ייתכן שאני בכלל טועה, וסתם מעמיס על כולנו בייטים מיותרים. אבל חייבים להודות שבסופו של דבר, יהיה הרבה יותר פשוט לשים סלוטייפ על משאבת הסולר של המנוע במקרה של נזילה במקום לפתור את הבעיה כמו שצריך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2012 בפברואר 15 מחבר Share פורסם 2012 בפברואר 15 צריך לפטר את כולם, ולגייס מחדש. זה לא שבאמת מרגישים הבדל בין שביתה ליום עבודה רגיל. חבל שזה לא יקרה כל עוד יש את הטיפוס הגאון הזה במשרד התחבורה, שר שקר כלשהו, שמשריין עבודות לכל המקורבים שלו. בחיים לא יקרה. קודם כל אתה לא יכול לפטר בקלות עובד רכבת. שנית גם אם תצליח לפטר אותם מר עיני ישתק את המדינה בשביתה שלא נראתה כמותה. הסתדרות שואבת את כוחה מהוועדים הגדולים - חשמל, נמל, רכבת, נתב"ג ותעשה הכל כדי להגן עליהם. אי אפשר לשבור את ההסתדרות בלי שביתה מאוד קשה וארוכה שתעלה למדינה עשרות אם לא מאות מיליארדים. מה שכן ישראל נמצאת במצב חירום מ-48. אני בטוח שיש סמכות חירום שתאפשר לשלוח חיילים לכבוש את המתקנים האסטרטגיים של ישראל ולהפעיל אותם. זה כבר ממש נשק יום הדין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 אני משער שהשינוע של הקטרים/קרונות לחו"ל ובחזרה בכל פעם שנדרש אקט תחזוקתי יהיה אוברקיל בירורקרטי מבחינת רכבת ישראל ואין להם ממש עצבים להתעסק עם זה. אני אקח את הסיכון שהיית ציני, אבל הרעיון הוא לאייש את המוסכים בישראל במוסכניקים שאינם עובדי רכבת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2012 בפברואר 15 Share פורסם 2012 בפברואר 15 דווקא הפעם לשם שינוי לא הייתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Volter פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 אני אקח את הסיכון שהיית ציני, אבל הרעיון הוא לאייש את המוסכים בישראל במוסכניקים שאינם עובדי רכבת...הרעיון הוא שיצרן הקרונות בומברדיר תחבורה יקים מתקן תחזוקה בבאר שבע ויתחזק שם רק את הסדרה החדשה של הקרונות קומותיים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 אני אקח את הסיכון שהיית ציני, אבל הרעיון הוא לאייש את המוסכים בישראל במוסכניקים שאינם עובדי רכבת...ומה הבעיה בזה? בחברה שאני עובד בה (אינטל) מאוד מקובל להוציא חלק גדול מהפעילות השוטפת ל-Outsourcing, לעובדי קבלן. למשל, מי שמתחזק את השרתים הם עובדי קבלן, מי שמנהל את מעבדת המחשבים הניידים הם עובדי קבלן, רוב "טכנאי המחשבים" הם עובדי קבלן, חדר האוכל מנוהל על ידי עובדי קבלן וכו'.אם יש פעילות שניתן להוציא ל-outsourcing ולהפנות את המשאבים שלך לאפיקים חשובים יותר, אין שום סיבה שלא לעשות את זה. למה שמהנדס יצטרך להתעסק עם התקנת מערכות הפעלה על שרתים (פעילות רוטינית) אם אפשר להביא עובדי קבלן שיעשו זאת בחצי מחיר, ולתת למהנדס לעשות דברים חשובים יותר לחברה? ואינטל היא חברה שאין בה ועד עובדים, באותה מידה יכלו להגיד למהנדס ביי ביי (שכמובן לא אומרים כי חברה שמעוניינת לצמוח צריכה גם את המהנדס וגם את עובד הקבלן).אז הנהלת רכבת ישראל רוצה להביא עובדי קבלן שיתחזקו את הקרונות החדשים שהיא קנתה, זה לגיטימי ואפילו הכרחי אם החברה רוצה לצמוח. ברור שאף אחד לא מתכוון לפטר את עובדי הרכבת שמתחזקים את הקרונות הנוכחיים (לצערי הרב), ימצאו לכולם תפקידים אחרים והם כולם יישארו בחברה עד שייצאו לגמלאות. על מה זה כן ישפיע? על גיוס עובדים חדשים - הרי משרות התחזוקה לקרונות החדשים יאוישו מראש על ידי עובדי חברת בומברדיה, מה שאומר שחברי הועד לא יוכלו לדחוף לשם את כל החמולה שלהם - וזה משהו שלא מקובל מבחינתם לחלוטין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
benor פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 מה שלי לא ברור בכל הסיפור הזה, איך האישה הזו הפכה להיות יו"ר הועד של הרכבת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 ומה הבעיה בזה? בחברה שאני עובד בה (אינטל) מאוד מקובל להוציא חלק גדול מהפעילות השוטפת ל-Outsourcing, לעובדי קבלן. למשל, מי שמתחזק את השרתים הם עובדי קבלן, מי שמנהל את מעבדת המחשבים הניידים הם עובדי קבלן, רוב "טכנאי המחשבים" הם עובדי קבלן, חדר האוכל מנוהל על ידי עובדי קבלן וכו'.אם יש פעילות שניתן להוציא ל-outsourcing ולהפנות את המשאבים שלך לאפיקים חשובים יותר, אין שום סיבה שלא לעשות את זה. למה שמהנדס יצטרך להתעסק עם התקנת מערכות הפעלה על שרתים (פעילות רוטינית) אם אפשר להביא עובדי קבלן שיעשו זאת בחצי מחיר, ולתת למהנדס לעשות דברים חשובים יותר לחברה? ואינטל היא חברה שאין בה ועד עובדים, באותה מידה יכלו להגיד למהנדס ביי ביי (שכמובן לא אומרים כי חברה שמעוניינת לצמוח צריכה גם את המהנדס וגם את עובד הקבלן).אז הנהלת רכבת ישראל רוצה להביא עובדי קבלן שיתחזקו את הקרונות החדשים שהיא קנתה, זה לגיטימי ואפילו הכרחי אם החברה רוצה לצמוח. ברור שאף אחד לא מתכוון לפטר את עובדי הרכבת שמתחזקים את הקרונות הנוכחיים (לצערי הרב), ימצאו לכולם תפקידים אחרים והם כולם יישארו בחברה עד שייצאו לגמלאות. על מה זה כן ישפיע? על גיוס עובדים חדשים - הרי משרות התחזוקה לקרונות החדשים יאוישו מראש על ידי עובדי חברת בומברדיה, מה שאומר שחברי הועד לא יוכלו לדחוף לשם את כל החמולה שלהם - וזה משהו שלא מקובל מבחינתם לחלוטין.הבעיה של עובדי הקבלן שהם בד"כ עובדים מקופחים מכל הבחינות, שכר, תנאים ורווחה.אז אתה אומר שאין בעיה עם עובדי קבלן, הם עצמם, לא יסכימו איתך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 סתם דמגוגיה עם צמד המילים "עובדי קבלן". אם אינטל היתה מזמינה ציוד מתוחכם מחו"ל ויחד איתו מביאה מומחים מטעם היצרן לתחזק את אותם מכונות, מה הקשר בין זה לבין עובדי נקיון ושמירה מנוצלים ע" חברות כוח אדם ? שום כלום, דמגוגיה בגרוש. עוד מעט עובדי הרקבת יטענו שהם נלחמים למען צדק חברתי ושלום עולמי, והכי מצחיק... למען הציבור. : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2012 בפברואר 16 מחבר Share פורסם 2012 בפברואר 16 ומה הבעיה בזה? בחברה שאני עובד בה (אינטל) מאוד מקובל להוציא חלק גדול מהפעילות השוטפת ל-Outsourcing, לעובדי קבלן. למשל, מי שמתחזק את השרתים הם עובדי קבלן, מי שמנהל את מעבדת המחשבים הניידים הם עובדי קבלן, רוב "טכנאי המחשבים" הם עובדי קבלן, חדר האוכל מנוהל על ידי עובדי קבלן וכו'. אם יש פעילות שניתן להוציא ל-outsourcing ולהפנות את המשאבים שלך לאפיקים חשובים יותר, אין שום סיבה שלא לעשות את זה. למה שמהנדס יצטרך להתעסק עם התקנת מערכות הפעלה על שרתים (פעילות רוטינית) אם אפשר להביא עובדי קבלן שיעשו זאת בחצי מחיר, ולתת למהנדס לעשות דברים חשובים יותר לחברה? ואינטל היא חברה שאין בה ועד עובדים, באותה מידה יכלו להגיד למהנדס ביי ביי (שכמובן לא אומרים כי חברה שמעוניינת לצמוח צריכה גם את המהנדס וגם את עובד הקבלן). אז הנהלת רכבת ישראל רוצה להביא עובדי קבלן שיתחזקו את הקרונות החדשים שהיא קנתה, זה לגיטימי ואפילו הכרחי אם החברה רוצה לצמוח. ברור שאף אחד לא מתכוון לפטר את עובדי הרכבת שמתחזקים את הקרונות הנוכחיים (לצערי הרב), ימצאו לכולם תפקידים אחרים והם כולם יישארו בחברה עד שייצאו לגמלאות. על מה זה כן ישפיע? על גיוס עובדים חדשים - הרי משרות התחזוקה לקרונות החדשים יאוישו מראש על ידי עובדי חברת בומברדיה, מה שאומר שחברי הועד לא יוכלו לדחוף לשם את כל החמולה שלהם - וזה משהו שלא מקובל מבחינתם לחלוטין. הבעיה שבמקום לקחת עובדי*אינטל* שיבצעו עבודות תחזוקה, ניקיון ושמירה משלמים כסף לקבלן שעושק את העובדים. אפיקים חשובים יותר זו מילת קוד לדיבידנדים ובונוסים לבכירים. סתם דמגוגיה עם צמד המילים "עובדי קבלן". אם אינטל היתה מזמינה ציוד מתוחכם מחו"ל ויחד איתו מביאה מומחים מטעם היצרן לתחזק את אותם מכונות, מה הקשר בין זה לבין עובדי נקיון ושמירה מנוצלים ע" חברות כוח אדם ? שום כלום, דמגוגיה בגרוש. עוד מעט עובדי הרקבת יטענו שהם נלחמים למען צדק חברתי ושלום עולמי, והכי מצחיק... למען הציבור. : באמת נראה לך שמומחים זרים יעשו רילוקיישן לישראל? מומחים זרים יגיעו לשנה-שנתיים, יכשירו עובדים מקומיים ויחזרו הביתה. אין ספק שמדובר בצעד להפרטת הרכבת. השאלה אם זה טוב והאם הפעולות של הוועד מוצדקות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2012 בפברואר 16 Share פורסם 2012 בפברואר 16 כפי שזה נראה וועד הרכבת וההסתדרות מנסים להפוך את הרכבת לחברה בשליטה מוחלטת של קבוצת מקורבים כמו חברת חשמל, שמחזיקים את המדינה בביצים ואת התשתית החיונית כבת ערובה.וכדי להשיג את זה חוברים יחדיו קבוצת גורילות ופושטקים ורוכבים על גל הזכות להתאגד ולשבות.זאת מלחמת שליטה נטו, במהלכה יסבו לציבור המון נזקים, ובסופה ינפחו את ההוצאות ויגררו את הרכבת לחובות שעליהם הציבור ישלם שוב.בדיוק כמו עם הפלסטינאים שמבצעים ומחנכים לטרור, כל וויתור וכל כסף שנותנים להם בדרך רק ישמש כדלק להמשך הלחימה וכפרס מעודד.להפריט אולי זה לא רעיון הכי טוב.אבל להיות תלויים באותם עובדים חולגנים שהתנהלותם מזיקה לציבור וודאי רעיון רע.כפי שזה נראה, החלשת המאפיה של עובדי הרקבת רק תעשה טוב לציבור.אנחנו באמת רוצים חבורה של חולרות שיוכשרו לבצע עוד עבודות תחזוקה חיוניות לפעילות רצופה ותקינה של רכבות ?ראינו מה עושים בכוח שניתן להם.בדיוק כמו שעבריינים במדי שוטרים זה לא טוב, כך גם חוליגנים בתפקידים רגישים לתשתית הרכבת זה לא טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.