איך להוריד את YES במחיר ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך להוריד את YES במחיר ?


mrraz

Recommended Posts

אני מעוניין לשדרג את הממירים שלי ל-HD ובאותה ההזדמנות לשפר את המחיר

אחרי 3 שיחות ארוכות הם לא מוכנים לרדת יותר מכמה שקלים וגם מתעקשים על 318 ש"ח עבור הטכנאי שיגיע להתקין 3 ממירים

ההתחייבות היחידה שלי איתם פגה החודש, מה אתם מציעים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט צריך לבקש מהם להתנתק בטענה שהמחיר יקר מדי. תגיד להם: "בהוט אני מקבל את אותו שירות במחיר נמוך ב-40 שקל". אם אתה רציני באמת תתקשר להוט כדי לקבל הצעת מחיר - וככה תוכל לאיים על YES באמת. בנוסף, YES מכירים את המבצעים של ולכן אם תאיים במבצע קיים - הם באמת יחשבו שאתה באמת רוצה להתנתק ואז יעבירו אותך למחלקת שימור לקוחות. וכמו שאמרו כאן כבר - במחלקה הזאת באמת תוכל לקבל הטבות משמעותיות.

מה שחשוב הוא ש-YES באמת יאמינו לך שאתה רוצה להתנתק.

כמה כללים בשיחות איתם:

1) לעולם אל תתיאש ! גם אם הנציגה תגיד לך "לא ניתן לקבל מחיר נמוך יותר" תבין שהיא פשוט לא יכולה לתת לך מחיר נמוך יותר אבל החברים שלה ממחלקת שימור לקוחות כן יכולים.

2) אסור להם לנתק לך את השיחה. לכן בכל שיחה איתם אתה ממשיך להתעקש על קבלת מחיר נמוך יותר - כמובן שזה צריך להיות אחרי שבדקת שבאמת אתה יכול לקבל מחיר נמוך יותר (חברים שקיבלו מחיר דומה, או מבצע של שנותן מחיר נמוך יותר)

3) אל תאמין ל-"אנחנו ניצור איתך קשר". זה לא יקרה. אתה משלם להם כסף טוב ויצירת קשר איתך לא משתלמת להם. לכן (בגלל כלל 2) אם אומרים לך שאין מנהל עכשיו שיכול לעשור לך - אתה עונה להם: "אין בעיה, אני אמתין איתך על הקו עד שמנהל יתפנה".

4) כלל אחרון והכי חשוב - אחרי שאתה מקבל מה שאתה רוצה, תבדוק שזה באמת מה שמחייבים אותך בחשבונית. יש להם הרבה "טעויות" בחשבוניות. והעניין הוא שתמיד הטעות היא לטובתם.

זהו, הכללים האלה נכתבו אחרי המון בעיות שהיו לי עם - אני לא התעסקתי עם YES בכלל, אבל חשוב שתהיה חזק מולם.

תעדכן לכמה הורדת אותם כדי שאחרים ידעו מה המחיר המינימלי שהם גובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עליתי על טקטיקה שלהם, אחרי שדיברתי לריק עם 3 נציגים שנתנו לי בדיוק את אותם ההצעות, האחרונה העבירה אותי "לשימור לקוחות" שקרי מאחר וגם הם לא נתנו לי הצעה שונה, ככה שזו כנראה טקטיקה חדשה, לוקחים נציג כלשהו, כנראה ראש צוות והופכים אותו לשימור לקוחות..

כנראה שלא אזכה לדבר עם השימור האמיתי עד שלא אבקש להתנתק.

וכן הם לא חוזרים אליך, השארתי 3 פעמים את הטלפון שלי, כולל "שימור הלקוחות", אף אחד לא טרח להתקשר.

אין לי בעיה להביא את הוט מאחר והאינטרנט שלי מסופק ע"י הוט וגם ככה הם רודפים אחרי, אבל נשמור אותם כתחמושת אחרונה.

אני מתכוון להודיע ל-YES על ניתוק. אין לי מה להלחץ, יש לי 3 LCD וכל אחת מחוברת למחשב עם , קשה להאמין שיתנו לי ללכת אבל מי יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה להביא את מאחר והאינטרנט שלי מסופק ע"י וגם ככה הם רודפים אחרי, אבל נשמור אותם כתחמושת אחרונה.

אין דבר כזה! זאת התחמושת היחידה שעובדת מולם. תבקש להתנתק כי "המחיר יקר מדי, ובהוט אני מקבל מחיר נמוך הרבה יותר".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמישהו שעבד פעם מזמן בשירות לקוחות ותמיכה טכנית של חברות תקשורת הרבה זמן צחקתי מהשטויות שראיתי פה.

דבר הכי פושט תודיע ניתוק באותה שיחה אתה מועבר לקשרי לקוחות אל תסכים להצעה ראשונה שנותנים לך הנציגה תגיד לך טוב אני לא יכולה לעזור יחזור אליך מנהל אזור כדי לנתק ואכן תוך יומיים שלוש מתקשר מנהל אזור מציע לך הצעה טובה סגור איתו.

בואו ואנפץ לכם אשליה מותר לנתק שיחה שלא מתקדמת לשום מקום ואחמ'ש או מנהל צוות יאשרו זאת בקלותאתה רוצה להישאר איתי על הקו אתה רוצה להמתין למנהל אין בעיה קבל מוזיקת התשה החזקת מעמד 6-7 דקות הנציג ילך לקבל אישור להוריד אותך מהקו.

לגבי לבדוק חשבוניות שמחייבים אותך בהתאם זה כלל ראשון בהתנהלותך מול כל חברה מסחרית שנותנת לך מוצר ושירות כלשהוא.

מציע לך גם לבדוק את האתר כמה זה

WWW.KAMAZE.CO.IL

אתר מצויין להשוואת מחרים כמו כן יש שם תגובות של גולשים על חבילחות שלהם ועלויות כך שתוכל לקבל המון מידע באתר זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שאולי לא ניתק כי חשב שיוכל לסיים את השיחה בכל מיני שטיקים פסיכוליגים שלומדים בקורסים הללו או שלא קיבל אישור לנתק או שחשב שבאמת יוכל לעזור איכשהו,בכל מקרה דעו שכאשר הלקוח צועק מקלל או סתם נכנס עם הראש בקיר חוזר על משפט אחת וזהו ובטוח שלא ינתקו לו הוא טועה

השתמש בשיטת הניתוק כמו שכתבתי לך ובאתר כמה זה ואני מאמין כי תצליח במבוקשתך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי יס, לאחר שתועבר לקשרי לקוחות אל תקבל את ההצעה שהם נותנים לך, תגיד שאתה רוצה לקבוע ניתוק

יגידו לך אין בעיה, נציג בכיר יחזור אליך תוך שלושה ימי עסקים לצורך קביעת מועד ניתוק.

כאשר יתקשר אליך אותו נציג (שגם הוא מצוות שימור כזה או אחר) תנסה לרדת כמה שיותר, במידה וזה עדיין לא מספק אותך

לבקש ניתוק יהווה הימור קטן, במידה והם יחשבו שאתה שווה יתקשר אליך עוד נציג

במידה ולא יתנו לך להתנתק בשקט.

במידה ובאמת שיחק לך המזל, אז יש מקרים בהם גם הטכנאי שבא לאסוף את הציוד הוא טכנאי מצוות שימור :)

אבל זה לעיתים רחוקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

תתנתק וזהו ותחסוך 200 שקל לחודש :P . תאמין לי שאחרי שנה-שנתיים של חסכון תבין שאתה לא צריך את הזבל שמשדרים בטלויזיה. אשתי חשבה שזה יעזור לה להגמל מסדרות וטלויזיה ובזמן הניתוק היא הספיקה לראות הרבה יותר מ20 עונות של סדרות שונות ומשונות בלי לשלם לאיזה ספק תוכן ישראלי.

עדיין אם אתה מעוניין בספורט אז אכלת אותה - ערוצי הספורט רק בכבלים/לוויין. אותי גם ככה לא הכי מענינת אז קל לי עם הנתק מהעולם הזה.

מה אכפת לך תעבור להוט ואם לא ימצא חן בעינך תחזור ליס ותהיה לקוח חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחיות בלי לא ניתן אלא אם כן מנסים לחיות בתקופת האבן אם כל הכבוד לווין פרטי זה חרא של דבר ואני אישית לא דוגל בעבירה על החוק ובגנבה לכן הורדה זה גם בעייתי מה שגם מצריך זמן חיפוש הורדה תרגום ולמי יש כוח לזה כשאתה עובד ולומד ועסוק מעל לראש.

בארץ התחרות דלה בעניין הטלויזיה ובהשוואת תכנים יס לוקחת בגדול בסרטים בסדרות ובמדע והדוקו (דסקברי המעולה רק ביס) השאר וספורט וערוצים זרים זהים לשני החברות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיסקברי זה הסיבה היחידה שאני נשאר ביס.

רק חבל שאי אפשר להקליט שם דברים כסדרה.

וכשדיברתי עם יס הם אמרו לי שזה בטיפול

כבר חודשיים זה בטיפול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון,באמת ערוץ מעניין לא משנה מתי מעברים אליו תמיד יש משהו מעניין לצפות בו גם אני אוהב אותו,בעיה נוספת זה שהם לא שמים שם תרגום כתוביות לרוסית יש קהל רב שהיה רוצה לראות כמו למשל הורים שלי שלא מספקים לקרוא את התרגום בעברית ולא יודעים אנגלית אז הם לא נהנים מן הערוץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...