עזרה: 2 GB אינטרנט בפאלפון זה מספיק? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה: 2 GB אינטרנט בפאלפון זה מספיק?


zozo17

Recommended Posts

כל מי שאני מכיר אומר שזה מספיק, ואכן למשתמש הממוצע זה מספיק.

אצלי זה טיפה שונה, אני יכול להסתדר, ומסתדר כרגע עם 2GB אבל אני כל הזמן מרגיש שאני צריך לחסוך ולצמצם.

אני אישית הייתי רוצה יותר מ2GB כי בשימוש כבד זה לא מספיק.

וידאו, תוכניות טלויזיה, שיתוף עם המחשב, שיחות וידאו כל השימושים הכבדים האלו צורכים הרבה ו2GB לא מספק אותי.

תנסה 2GB חודש חודשיים ותדע אם זה מספיק או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כל שירות או מוצר סליולרי הוא שירות שחייב להתאים לכל משתמש ספציפי. הכל תלוי בשימוש וכמה מהזמן שאתה יכול להשתמש בטלפון הוא מחובר לWIFI. לי יש חבית 2GB ואני לא בטוח שהצלחתי לעבור את ה100 מגה . חשבתי שהשבוע תהיה לי הזדמנות אבל בצימר היה רשת אל חוטית חופשית אז לא יצא לי לנצל כלום. אני גם ככה מאוד חסכן ולא מאפשר לטלפון לבזבז רוחב פס (מפעיל data saver ). בכל מקרה יש לי wifi בבית וגם בעבודה. לאשתי אין wifi בעבודה אבל בעבודה יש מגבלות זמן של כמה אתה יכול להשתמש בחבילת הגלישה.

הפקטור העיקרי שאני יכול עליו כמשהו שיכול לקבוע אם כדאי לך לקחת חבילה גדולה או בלתי מוגבלת זה אם אתה נוסע בתחבורה ציבורית וגם אם יש לך הרבה זמן פנוי מחוץ לבית. אז גם אם החבילה לא בדיוק מספיקה לך אתה יכול לחסוך ע"י משחק בהגדרות . אני למשל אמרתי לדפדפל להגיד לטלפון להתקין plugins רק לפי דרישה שלך. גלישה לאתר ynet ההרגיל למשל(לא מותאם לסליולר) עם plugins מופעלים יכול לקחת 4MB על תעינת העמוד הראשי בגלל כל פרסומות הflash שיש להם שם שבקלות אוכלות רוחב פס מטורף. לגלישה בטקסט זה לא לוקח הרבה. פעם בטעות הראתי לבת שלי סרטון בyoutube על 3G במקום WIFI ואני חושב ש8 דקות על מה שהוא קורא HD שרף איזה 30 מגה.

באמת צריך לנסות את החבילה ולראות אם זה מתאים לך. כדאי להתקים גם שעוקבות אחרי שימוש ברוחב הפס כדי לא לחרוג

(3g watchdog וכמה דיברתי) . צריך גם להסתקל על החבילה בפרספקטיבה יומית או שבועית. כל 1GB זה כ34 מגה ליום או 238~ מגה לשבוע . 2GB נותן לך 68 ליום או 478~ מגה לשבוע. אם אתה מתחיל לחרוג מהמכסה השבועית שלך (הדפוס השבועי לרוב קבוע בניגוד לימים) אתה צריך או להגביל את עצמך או לשדרג חבילה בהתאם לצרכים שלך. אם אתה מוצא שיותר נוח לך לצרוך את תכני האינטרנט שלך בטלפון אז כדאי לך לשקול לקחת חבילה "בלתי מוגבלת" (יש שייגים לכמה אתה יכול לצרוך ולפעמים חונקים אותך כשאתה כבד).

עוד דבר שמשתמשים כבדים באינטרנט סליולרי צריכים לשקול מה הוא זמן הסוללה. האינטרנט הסליולרי יכול לגרום לטלפון לשדר בעוצמה גבוהה יחסית בזמן הפעולה ובגלל זה לצרוך יותר סוללה (למרות שלרוב אתה מוריד תכנים).למשדר סליולרי יש טווח של 4 ק"מ ולWIFI משהו כמו 30 מטר במקרה הטוב באיזור סגור. גם לשימושים אינטנסיבי באפליקציות multimedia יש מחיר על שסוללה . (אגב הdosbox שלי די זללן אבל אין לי בעיה לטעון ואני חושב לרסן אותו קצת). יש אופציות כמו סוללות מוגדלות/נוספות ומטענים שיכולים להכפיל את זמן הסוללה.

צריך תמיד לקחת הכל בחשבון וגם לתת כמה שיותר מידע על שימוש כשבאים להתייעץ. 2GB למישהו שלא יודע בכלל להשתמש באינטרנט של הטלפון זה המון אבל אם מדובר במישהו שצורך תוכן בlive streaming או עושה VNC דרך הטלפון שלו ... הוא יכול לגמור את זה ביומיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...