בזק- בכי לא טוב בבית - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק- בכי לא טוב בבית


nati086

Recommended Posts

שלום לכולם,

רציתי לשתף אתכם בחוויה הלא נעימה שהייתה לי היום עם בזק.

כלקוח של הטלפון הביתי ותשתית של חברת בזק חוויתי תקלה היום בשעות הצהריים (תקלה שנמשכת כבר יותר מחודש גם אחרי שטכנאי "תיקן" את התקלה). התקלה מנתקת גם את שירותי הטלפון והאינטרנט, מה שמצחיק בכל הסיפור שלחברת בזק אין מספר טלפון 1800 בשביל שגם מסלולרי השיחה תיהיה חינם (השיחות למספר 166 חינם רק מטלפון קווי אבל הוא לא עובד) בכל מקרה לאחר כמה דקות היה מענה מנציג טכני וביקשתי ממנו להתקשר אליי כדי שלא אצטרך לשלם על השיחה הארוכה. לאחר שהנציג חזר אליי לטלפון הסלולרי הנציג אמר לי לנתק את כל המכשירים מהשקעים של הטלפון לאחר שניתקתי גם השיחה התנתקה ורק לאחר 10 דקות הנציג חזר אליי אמר לי לחבר שוב את המכשירים, שוב פעם השיחה התנתקה וגם הפעם הנציג חזר אליי אחרי 10 דקות ואמר לי שלא יהיה לי קו טלפון אבל יהיה לי ממש "שמחתי" על הבשורה שיהיה לי אבל לא הבנתי למה "כל כך טובים אליי" ומשאירים לי את האינטרנט, מסתבר שבזק הגבילו לי את מהירות האינטרנט ל-4 מגה בזמן שאני מנוי למהירות של 10 מגה (דבר שגיליתי רק בערב). חוץ מהאינטרנט לא היה לי קו טלפון למשך 3 שעות ולמרות שגידי גוב כעס אליי נאלצתי להתקשר מהסלולר.

לסיכום התאכזבתי ממש מחברת שמכפישה את המתחרות שהלקוח מתלבט אם להתחבר אליהם מחדש שתשתית המתחרות גרועה ויש לה הרבה נפילות והיא גם לא עובדת בזמן הפסקות חשמל (הסיבה העיקרית שאני עדיין מנוי כבר 10 שנים בתשתית האינטרנט של ומספר כפול בתשתית האינטרנט).

תודה על הקריאה,

נתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט חי בסרט.

תקלות סנכרון (ראה ערך SNR) קורות בכל תשתית כל חורף. ניתוק כל ציוד קצה שמחובר לתשתית הוא חלק מנוהל האבחון של הבעיה.

מין הסתם,הורידו לך את החבילה כדי שיהיה ניתן לקבל סינכרון מינימלי (תגיד תודה שלא הורידו ל 256 קס"ש).

אז לא היה לך קו טלפון שלוש שעות? מישהו מת מזה?

אנשים שמחזיקים שירותים קריטיים גם משלמים על חוזי SLA בהתאם.

לגבי המספר של המוקד - היה מספר 1800 בזמנו שאיחדו עם 166 בגלל שינויים אירגוניים לפני כארבע שנים. אני לא חושב שאתה מבזבז יותר מדי כסף על שיחה אליו וגם ככה אותו נציג חזר אליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המספר של המוקד - היה מספר 1800 בזמנו שאיחדו עם 166 בגלל שינויים אירגוניים לפני כארבע שנים. אני לא חושב שאתה מבזבז יותר מדי כסף על שיחה אליו וגם ככה אותו נציג חזר אליך.

אני לא קשור לסיפור אבל גם לי היו בעיות רבות עם הקו של הטלפון+ האינטרנט והייתי צריך לשבת בהמתנה לנציג שירות של במשך חצי שעה ויותר ואין לי בדיוק תחבילה הכי אטרקטיבית מבחינה סלולרית ככה שזה יוצא הרבה כסף(חבילה של על השניה ככה שזה 60 אגורות לדקה) ובכלל אם אתה עושה את זה כמה פעמים זה יכול לצאת עוד יותר מזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבזק יש מספר חינם:

1-800-800-199, התקשרתי אליו שבוע שעבר.

בניתוב שיחות בתחילה הגעתי למוקד המכירות (עונים מהר מאוד) וביקשתי מהנציגה שתפנה אותי לתמיכה הטכנית.

כל השיחה ארכה כ-20 דקות וללא הוצאת כסף מצידי.

אגב, לבזק יש צוות "מידה חברתית" שפותר בעיות שעולות בפורומים שונים ברשת ביעילות. שמעתי שבחים רבים על הצוות הזה אבל כנראה הצוות לא מכיר את הפורום כאן. נסה פורומי צרכנות באתרים אחרים (לא רוצה לנקוב בשמות כאן, לא בטוח אם ראוי ו/או מותר) או את עמוד ה- שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט חי בסרט.

תקלות סנכרון (ראה ערך SNR) קורות בכל תשתית כל חורף. ניתוק כל ציוד קצה שמחובר לתשתית הוא חלק מנוהל האבחון של הבעיה.

מין הסתם,הורידו לך את החבילה כדי שיהיה ניתן לקבל סינכרון מינימלי (תגיד תודה שלא הורידו ל 256 קס"ש).

יבגני לא הבנתי מה אתה מתחנף לבזק, איך אתה מסביר את זה שאפילו שהתקלה "תוקנה" עדיין המהירות גלישה שלי נמוכה ומשעה 9 כל 15 דקות יש לי ניתוקים.

עד עכשיו במשך 10 שנים לא היו לי את הבעיות הללו אולי משהו קטן אבל זה ממש תקלה איומה שנמשכת כבר יותר מחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר האחרון שאני אעשה זה להתחנף לחברה הזאת.

אני, לעומתך, טיפה מכיר את הצד הטכני של העניין ולא סתם מתבכיין על גבי הפורום כי "שתו לי אכלו לי".

בזק לא מספקת לך גישה לאינטרנט - היא מספקת תשתית WAN עד הPOP של הISP שלך (שאיתה ניתן לעשות עוד הרבה דברים). בעיות טכניות תמיד יצוצו למישהו ומתישהו.

זה דיי צפוי שאם תרים טלפון למוקד שעמוס באותו זמן (כי אלו שעות לחץ) אז ההמתנה תהיה הרבה יותר ארוכה. לא כך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.אם יש לך טענות קודם כל תתקשר ל166, כי מן הסתם לנו אין את הכלים לפתור לך אותם !

ב.לכל מי שחי בסרט ש1800 זה חינם מהסלולרי - אז ברוכים הבאים למציאות , 1800 דרך הסלולרי עולה לך זמן אויר פחות השלמת שיחה.

אם יש לך חבילה FIXED לדקה , משמע שתשלם פחות אבל עדיין תשלם !

דבר שני, אני ממליץ לך להיכנס לאתר של , יש שם אפשרות לפנות ישירות למנהלים כולל מנכ"ל , והם כן מחזירים תשובה !

תפנה לגורם המתאים שם ואתה תטופל VIP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.אם יש לך טענות קודם כל תתקשר ל166, כי מן הסתם לנו אין את הכלים לפתור לך אותם !

ב.לכל מי שחי בסרט ש1800 זה חינם מהסלולרי - אז ברוכים הבאים למציאות , 1800 דרך הסלולרי עולה לך זמן אויר פחות השלמת שיחה.

אם יש לך חבילה FIXED לדקה , משמע שתשלם פחות אבל עדיין תשלם !

דבר שני, אני ממליץ לך להיכנס לאתר של , יש שם אפשרות לפנות ישירות למנהלים כולל מנכ"ל , והם כן מחזירים תשובה !

תפנה לגורם המתאים שם ואתה תטופל VIP.

תודה רבה על העצה. :)

חוץ מזה 1800 מהסלולר נהייה חינם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3810429,00.html

אז אם יש לך אופציה לשיחת חינם אז חבל סתם שתשלם עלייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר האחרון שאני אעשה זה להתחנף לחברה הזאת.

אני, לעומתך, טיפה מכיר את הצד הטכני של העניין ולא סתם מתבכיין על גבי הפורום כי "שתו לי אכלו לי".

בזק לא מספקת לך גישה לאינטרנט - היא מספקת תשתית WAN עד הPOP של הISP שלך (שאיתה ניתן לעשות עוד הרבה דברים). בעיות טכניות תמיד יצוצו למישהו ומתישהו.

זה דיי צפוי שאם תרים טלפון למוקד שעמוס באותו זמן (כי אלו שעות לחץ) אז ההמתנה תהיה הרבה יותר ארוכה. לא כך?

יבגני, אין סיבה בימינו אנו להתחשב בטייקון הענק. אם יש תקלה שהם לא מתקנים חודש,

זאת בהחלט סיבה להתקוממות. Shit happens זה מושג שלא צריך להיות בכלל בלקסיקון של חברה שנותנת שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעביר מייל אל מיכל לפי הכתובת

bezeq_service@bezeq.co.il

תדגיש שראית את הפרטים בפורום צרכנות ומבקש עזרתה.

בכל מקרה תקבל תשובה ענינית.

כהערה אוסיף: נהוג בעת תקלות או בעיות בקו להגביל מהירות כדי להבטיח מינימום מסוים, עד להסדרת הענין.

הכל לפי האפשרות הטכנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח יבגני הקומיקס הזה קרע אותי.

דרך אגב חייב להגיד כמה דברים תקלות סנכרון לפעמים מושפעות מקו הטלפון מה שיכול להפיל וללפעמים על ידי ניתוק מכשירים מקבלים סנכרון לאינטרנט ואז מעדיפים להשאיר במקום טלפון כי זה יותר חשוב.

בתקלות סנכרון שלא מצלחים לפתור שמים כאופציה אחרונה מהירות נמוכה ובודקים עם המודם/ראוטר מצליח להסתנכרן במידה וכן זה נשאר ככה עד שיגיע הטכנאי אז על מה מתבכיינים????עדיף 0 מדה או 4 מגה??????,דרל אגב אתה אמור לקבל זיכוי על אותם הימים שהיית במהירותצ נמוכה.

3 שעות בלי טלפון גם לא נשמע ביג דיל כשיש לכולנו לפחות אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכמה סיבות אלף אתה לא לקוח יחיד בבזק אתה גם לא הקריאה היחידה שיש לטכנאי ביום הזה.

אי אפשר לדעת בדיוק מתי יגיע טכנאי כי הוא יכול להתעכב אצל לקוח קודם כי יכול להיות פק תנועה פנצ'ר בגלגל ועוד שיכולים לגרום לאיחור לכן יש זמן.

החלון זמן הוא שעתיים,חלון של 4 שעות לרוב ניתן למקומות מרוחקים.

למה באמצע יום עבודה???מסיה פשוטה מישהו ממכם עובד ב9 ברב??לא? אז למה שהטכנאי כן יעבוד אבל אם ברצינות תקלות תשתית צריך לטפל באור יום הוא לא יטפס על עמוד בחושך,ומעבר לכך זה שעות העבודה של טכנאים מה לעשות לכל בחרה יש זכות לקבוע מתי הטכנים שלהם או כל עובד אחר מתחיל לעבוד ומתי מסיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...