פורסם 2012 בינואר 1213 שנים חיבור: בזק בינלאומי והוט, חייגן.ראוטר: TP-Link 1043NDהמחשב הנייח מחובר ישירות לראוטר, ומשעות הצהריים לא הייתה גלישה. אחרי חיבור מודם ישירות לנייח ופקודת Netsh כלשהי עם התמיכה של הוט, יש גלישה בחיבור ישיר. אבל כשמחזירים את הראוטר, המצב כמו קודם, אין גלישה בנייח או בכלל ברשת האלחוטית. בנייח אגב מופיע סימן צהוב במקביל על אייקון כרטיס הרשת.איך בכלל פונים לבעיה הזו כשכנראה מדובר בראוטר? שהחנות תשבור את הראש במסגרת האחריות, או שיש פעולות שאני יכול לבצע קודם?תודה [=
פורסם 2012 בינואר 1213 שנים הייתה היום בעיה בערך בשעות הערב ללקוחות הוט שמחוברים בבזק בינלאומיעוד כמה אנשים פה בפורום דיווחו על זה ונציג שירות של בזק בין לאומי גם אמר שכנראה זאת בעיה של הוט.הבעיה בשבילי ואחרים הייתה שאי אפשר היה להתחבר בחיבור L2TP אלא רק ב PPTP.תגדיר בראוטר חיבור PPTP ותשנה את השרת ל gch.bezeqint.net
פורסם 2012 בינואר 1213 שנים מחבר לא עזר. מה שכן, עשיתי איפוס לראוטר, הגדרתי מחדש שוב כ-L2TP והבעיה נפתרה. תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.