[שאלה] Logitech G700 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[שאלה] Logitech G700


X7-007

Recommended Posts

העכבר יותר טוב - באותה רמה - מ RAT7 או עכבר אחר שמוביל כרגע ?

אני לא יודע למה אני מרגיש חוסר דיוק עם ה RAT7, אני מרגיש כאילו אני צריך להילחם על X או לשנות את השם או כל דבר שדורש דיוק של ממש. יש לי את המשטח של SX שהוא הכי יקר והכי טוב בשוק לפחות גם בהרגשה שלו, ועד עכשיו זה עבד טוב. השאלה זה האם ה RAT7 מגמגם או ש"הרגליים" שלו כבר לא טובים או שלא מחליקים ויש תקיעות כשזזים לאט ימינה ושמאלה. וניסיתי להחליף עם ה Glides אבל עדיין זה לא ממש מדוייק וזה מעצבן לשחק עם העכבר במקום להנות מהמשחק. אני לא ממש מתכוון להשתמש באלחוטי וכנראה אני אשתמש בו עם הכבל, אבל אני מוכן לשלם את האקסטרה בשביל להנות מהצורה של העכבר ומהכפתורים הנוספים והדיוק שאם אכן באמת יהיה יותר טוב עם כבל וגם אם זה יהיה כבונוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה RAT7 איכות הבנייה סבבה לגמרי מהבחינה של האחיזה, הכפתורים והשימוש הממושך, הבעייה היחידה היא כשאני זז ממש לאט אז התגובה לפעמים נקלטת ולפעמים לא והיא לא מדוייקת, ואני מרגיש שאני צריך להתאמץ בשביל ללחוץ על כפתורים כמו X וכו' או במשחקים שהם אסטרטגיה או כגון MMORPG WoW ו StarWars Old Republic שממש הכל שם קטן.

הייתי מרוצה גם מ-ה G9 אבל הפכתי אותו לעכבר ה GAMING של המחשב נייד JH73 A1 ככה שאין לי שימוש בזמן הזה. אני צריך עכבר שיהיה מדוייק מכל בחינה ולא יפריע לי לעשות כל דבר שאני ארצה, האלחוטי די שימושי כי אצלי החוט די בעייתי, החוט עובר מלמטה וככה יש חיכוך כל הזמן עם המשטח של העכבר שזה מאוד מציק, אני אמצא איזה רעיון לפתור את זה, ידביק אותו או משהו, אבל זה לא יפתור את העובדה שכל הזמן המחליקים מתים וגם כשאני מחליף זה לא כמו שהיה פעם, משגע אותי שאני צריך להחליף עכברים בגלל זה. למרות ש G700 יהיה נראה לי שיפור גדול בהשוואה ל LASER שזה לא ה DUO או איך שקוראים ללייזר שקיים ב RAT שאומרים שהוא די בעייתי מבחינות שונות.

את מרגישה ש-ה G700 חלק חלק, אפילו כשאת מוזיזה הכי קצת הוא עדיין יזוז חלק, תנסי להחליק אותו מימין לשמאל כמה פעמים ותבדקי אם העכבר נראה שהוא זז ללא תקיעות קטנות וחלק לחלוטין, גם באלחוטי וגם עם כבל, אבל כמה פעמים תנסי עם שימוש ב 1000USB HRZ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי העכבר זז חלק. זה גם פונקציה של המשטח שאתה משתמש בו, צריך משטח טוב. לעכבר לייזר כמו ה-G700 מומלץ משטח קשיח כגון ה-4HD ,9HD או 5L של . ה-5L משלב בין הנוחות של הבד לעמידות של הפלסטיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי העכבר זז חלק. זה גם פונקציה של המשטח שאתה משתמש בו, צריך משטח טוב. לעכבר לייזר כמו ה-G700 מומלץ משטח קשיח כגון ה-4HD ,9HD או 5L של . ה-5L משלב בין הנוחות של הבד לעמידות של הפלסטיק.

כן רשמתי בתגובה הקודמת, יש לי את המשטח הכי יקר בעולם, SX מבחינתם ומבחינת העולם זה המשטח הכי חלק שקיים ותומך בכל עכבר, אני לא מאמין שזאת הבעיה, גם היה לי משטח ישן של SX והחלפתי אותו כי הלך לא החומר הראשוני והפך ללבן, מקומות שהיו חלקים יותר ומקומות שלא היו חיכוך בכלל, אז החלפתי לחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן, הבעיה זה במצבים מסויימים זה לא עוזר כבר, או שהמחליקים של העכבר הולכים קאפוט או שמשהו אחר.

ה RAT7 טוב, אבל הוא לא מדוייק במעברים מימין לשמאל, הוא כל הזמן זז למעלה למטה ונתקע לפעמים ואני צריך להפעיל הרבה כח להמשיך הלאה, כלומר מהמבחינה של יד ועכבר, לא כח של שריר בשביל להרים משהו, ואז גם בתנועה נורא איטית זה לא זז במעגלים או לא זז בכלל , כי אז בשביל ללחוץ על X או לשנות שם זה ירחפן כי צריך ללחוץ כמה פעמים ובטעות לחצת על משהו אחר. כשאני עובד על המחשב אני עובד מהר, אני לא מזיז את העכבר לאט לאט לאט, אז דיוק זה מאוד קריטי. פעם פעם לפני הרבה מאוד זמן עם ה G9 אני חושב היה לי משטח שקניתי מפנדה ICEMAT זכוכית כחול, זה היה המשטח הכי טב בעולם, הבעיה שהוא נפל ונשבר חח, כי בצורה כלשהי הייתי צריך לשים אותו בצורה יותר נוחה ולא חשבתי בצורה תקינה איך לחבר את המשהו שהמשטח יהיה עליו,,

EDIT : אני בודק עם ה G9 שיש לי ואין לו את הבעיה הזאת על אותו משטח, בתנועה נורא נורא איטית יש לי מעגלים שלמים ללא תקיעות בתנועה קלה וללא מאמץ, יכול להיות גם ש RAT7 פשוט פי 2 יותר כבד, ואין לו משקולת עכשיו ול G9 היו 2 של 7G ועדיין הוא יותר קל, אז הוצאתי את המחוגה של ה RAT7 שתקוע מאחורה כמו מברג וזה קצת הוציא מהמשקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...