התנהלות ביזיונית של אופטיקה הלפרין - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנהלות ביזיונית של אופטיקה הלפרין


ag43

Recommended Posts

לפני זמן מה נתקעתי בלי משקפי שמש לפני נהיגה ארוכה והחלטתי להתחדש במשקפיים חדשות. קניתי בסניף של אופטיקה הלפרין בירושלים משקפי שמש חדשות ויצאתי לדרכי. אחרי שבוע הופיעו סדקים במסגרת שלבסוף הפכו לשבר. יש לציין שהמשקפיים לא קיבלו מכה בשום שלב שהוא.

כשמצאתי זמן ניגשתי לסניף אופטיקה הלפרין ברעננה (עיר מגורי) והראתי להם את המשקפיים ואת הנזק הנרחב שנגרם להם, נזק שרואים שנעשה משימוש ולא ממכה כלשהיא. "מנהלת" בשם אורנה אמרה לי במילים יפות ובחיוכים שאני יכול ללכת לעזאזל. מבחינת אופטיקה הלפרין ברגע שיצאתי מהחנות אין אחריות למשקפיים. אפילו לא אחרי דקה. זהו ציטוט מדוייק של דבריה. שמרתי ראיות מהשיחה הזו.

אני אישית מתכנן שלא לקנות ברשת עם מדיניות דרקונית כזו יותר לעולם. אני ממליץ לקונים עתידיים לעשות כמוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת מוזר מאוד כל הקטע הזה ,לעולם לא קניתי בהלפרין, אבל נגיד ברשת גדולה אחרת קניתי ב 1200 שח ,אחרי שבוע הם נפלו לי כן נישברו ממכת האדמה מגובה של מטר , חזרתי לסניף אמרתי ממתי נופלות ועדשה עפה ועוד ממכה חלשה. בלי ויכוחים מיותרים הציעו לי לקחת זוג דומה לבסוף לקחתי זוג אחר כי כבר פחדתי מבניה חלשה ב 900שח ועוד קיבלתי זיכוי על 300.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם יודעים שיש אלטרנטיבה נוספת, נכון?

רכשתי מסין משקפי טיטניום ללא מסגרת עם עדשות דקות ועם ציפויים נגד שריטות נגד קרינה וכו' ב-100 ש"ח כולל משלוח לארץ.

תוך שבועיים המשקפיים היו אצלי ביד. מיותר לציין שבארץ במחירים המופרזים שלהם והשירות החרא יותר לא אקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ... משקפי טיטניום ללא מסגרת זה אומר שהטיטניום נמצא ב..עדשה..? וזה גם לא ממש .. אלא עדשות בלבד..

מאיפה קונים את זה ואיך אתה יכול להיות בטוח שזה יתאים לך לראש ושזה מספיק יפה -עליך- ושהמידה שישימו לך היא ת'כלס הנכונה ולא משוער ולא ידוע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה בללא מסגרת זה RIMLESS.

המסגרת עשויה מבטא טיטניום או מסגסוגת אחרת אם אני לא טועה, לא טיטניום מלא. התאימו לי בול ועשו בדיוק לפי המרשם ששלחתי.

אתה מתאים את המסגרת לפי המידות שהם מפרסמים ומקווה שהם יראו פחות או יותר טוב על הפרצוף שלך. כשזה ללא מסגרת אתה יכול לבחור את צורת העדשה מתוך מבחר אפשרויות, אולי גם אפשר לשלוח אליהם מסגרת מהארץ כדי שיתאימו לה עדשות. לאחר שתקבל את המשקפים אתה יכול לבדוק את העדשות אצל כול אופטימטריסט בארץ בחינם בכמה דקות והוא כבר יגיד לך אם זה תואם למרשם.

בסך הכול אין תלונות ואני מאוד מרוצה מאיכות המשקפים מהמראה והגימור - שימו לב לנקודות החיבור של המסגרת לעדשות, הם כיסו אותם במין מכסה פלסטיקי בצורה נאה. בארץ זה קרוב לוודאי היה עולה לפחות 1000 ש"ח, וקיבלתי אותם בגרושים.

120106051101.jpg

הנה משהו נחמד:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עניין אישי, לי למשל גם יש משהו דומה על המסגרת וזה לא ממש מפריע לי.

אגב, אם אתה גר באיזור חיפה, אני יכול להמליץ על אופטיקה הזורע. נחמדים ואדיבים מאוד, ומכבדים את האחריות ולפעמים גם מעבר לכך. לצורך העניין, שיחקתי כדורסל עם זוג , הם חטפו מכה והעדשה נשברה, פחות משנה מהרכישה, החליפו לי אותה בלי לחשוב פעמיים (למרות שלא היה בכלל ספק שזה באשמתי). אותו דבר קרה מספר חודשים אח"כ, קצת אחרי שנגמרה האחריות - והחליפו לי בחינם לגמרי.

לפני כשנה וקצת קניתי מסגרת חדשה, המסגרת מסיבה זו או אחרת (לא באשמתי לשם שינוי) התעוותה קצת. הגעתי אליהם ותוך 10 דקות יצאה הזמנה למסגרת חדשה, על חשבונם כמובן.

הניסיון הטוב איתם הוא לא רק שלי אלא גם של שאר קרובי משפחה שעושים אצלם . יש להם סניף בגרנד קניון בחיפה ובמתחם BIG בנשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...