מחפש פיתרון למערכת סאונד בסלון - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש פיתרון למערכת סאונד בסלון


yoni_h

Recommended Posts

לאחרונה אני מתעניין במציאת פיתרון למערכת עבור הטלויזיה בסלון ויש לי מס' שאלות- אשמח מאד לקבל את עזרתכם! :

מצאתי בר של מייקרולב - להלן קישור לפרטי המכשיר:

http://www.microlab.cn/product_detail.a ... classid=74

רציתי לקבל את חוות דעתכם לגביו, לפי הפרטים הטכניים שלו לפחות, האם הוא נשמע לכם סביר?

אני רוצה לקנות רמקולים לטלויזיה שבסלון כדי שאוכל קצת ליהנות מהסאונד בצפיית סרטים, שכן הרמקולים המובנים של הטלויזיה מספקים לדעתי גרוע וחלש ללא שום עומק ובאס. (מדובר בטלויזית 40'' של סוני).

לאחר חיפושים ארוכים באינטרנט, מצאתי את המערכת הנ"ל שנראית לי כזו שיכולה לספק את הצרכים שלי. היא כוללת גם סאב, ככה שזה כבר טוב וגם די אסטטית ולא גדולת מימדים. כמו כן זה נראה לי הפיתרון הכי טוב לתקציב שלי, למרות שגם המערכת הזאת קצת יקרה לי, כיוון שלפי הבנתי, צריך להשקיע מינימום 1500 ש"ח כדי לקבל מערכת כמו שצריך. (שזה כולל שהם גדולים לרוב + מגבר).

יש לציין שאינני מעוניין במערכת ענקית של 5 רמקולים וכו' וגם אין לי כזה צורך במערכת שתרעיד לי את הבית. אני מחפש מערכת שתפיק די טוב עם עומק שייתן לי קצת הנאה בסרטים, כי בטלויזיה הנ"ל זה ממש לא כיף לראות רק בגלל הסאונד. בגלל זה אני רואה תמיד במחשב, ששם יש לי 2.1 של ALTEC LANSING - עם הרמקולים האלה אני בהחלט מסופק, אז האם אני אסופק גם באמצעות המערכת של מיקרולב שתהיה בסלון? ובלי קשר, האם יהיה ניתן לחבר אליהם מגבר בעתיד למשל?

בנוסף רציתי לשאול אם של מחשב יוכלו לספק סאונד טוב גם כן? ראיתי את הרמקולים 2.1 של מייקרולב X16 שמספקים עוצמה כוללת של 72RMS, שזה כמעט פי 2 מהמערכת שציינתי למעלה. אז אולי כדאי ללכת לכיוון הזה?

רשום באתר שלהם שהם מתאימים לצפיית כמערכת של ק"ב וכו', הנה קישור:

http://www.microlab.cn/product_detail.a ... classid=73

אשמח מאוד לקבל את עזרתכם!

תודה מראש,

יוני :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...