פורסם 2011 בדצמבר 1914 שנים שלוםמאז שעברתי לתשתית החדשה של בזק בינלאומי האינטרנט הפך להיות מאוד איטי מבחינת הזמן טעינה של דפי האינטרנט וגם יש פעמים שהאינטרנט רושם לי ש"לא ניתן להציג את דף זה " אבל עדיין האינטרנט מחובר,מה יכולה להיות הבעיה ?תודה לעוזרים
פורסם 2011 בדצמבר 1914 שנים היי RAZIEL98,עקרונית אין קשר בין השניים. הpower ngn משפר את הביצועים לחו"ל, ואינו קשור לשרתים בארץ.האם ניסית לנקות קוקיס בדפדפן או דפדפן אחר?לוטם
פורסם 2011 בדצמבר 1914 שנים מחבר היי RAZIEL98,עקרונית אין קשר בין השניים. הpower ngn משפר את הביצועים לחו"ל, ואינו קשור לשרתים בארץ.האם ניסית לנקות קוקיס בדפדפן או דפדפן אחר?לוטםלא איך עושים את זה,והאם זה מה שיפתור לי את הבעיה ?
פורסם 2011 בדצמבר 1914 שנים היי RAZIEL98,כדי לפתור את התקלה, בצע את השלבים הבאים:בחיבור דרך הוט: 1. איתחול למודם ולמחשב.2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר), שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן): 213.57.11.5 (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה). בחיבור דרך בזק: 1. איתחול למודם ולמחשב.2. ודא שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות בכל המחשבים.3. שנה בממשק הראוטר או בחייגן את שם המשתמש ל- 1@1, ובדוק מהירות דרך הקישור הבא: http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx (אם המהירות אינה תקינה - פנה לבזק. אם היא תקינה - המשך הלאה).4. התחבר שוב עם שם המשתמש שלך ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה). סיבות נוספות לתקלת איטיות:1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/ ליאור
פורסם 2011 בדצמבר 2014 שנים RAZIEL98,אם בשני הדפדפנים אתה חווה איטיות, שלח את הפרטים הבאים בהודעה פרטית או למייל שבחתימה שלישם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות בהן אתה ליד המחשב.לוטם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.