מחפש מצלמה דיגיטלית עד 500 ש"ח (נערך) - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מצלמה דיגיטלית עד 500 ש"ח (נערך)


MasterDK

Recommended Posts

שלום לכולם!

אני מחפש מצלמה דיגיטלית עד 500 ש"ח, כמה שיותר קטנה (לא צריך להגזים אומנם) וכמה שיותר איכותית.

[עריכה]

אני נורא מתנצל שלא שמתי לב לנושא הנעוץ ולכן אני אענה על השאלון

1. מה התקציב שעומד לרשותך ? בעיקרון 500 ש"ח עם אפשרות לחריגה קטנה של עד 50שח

2. מה רמת הידע שלך ? נסו להעריך את רמתכם ונסיונכם. בדקו את עצמכם מול מושגים בסיסיים כגון: קומפוזיציה, פוקוס, עומק שדה, צמצם, תריס, חשיפה, ISO, אורך מוקד, עבודה עם תאורה. אפס, לא מכיר אף אחד מהמושגים הנ"ל (חוץ מעולה כמות מגהפיקסלית שאני יודע שכמה שיותר יותר טוב).

3. באילו מצלמות התנסת בעבר ? מה הגביל אותך בציודך הקודם ? לא היה לי ניסיון עם מצלמות חוץ ממצלמה בנוקיה שהיתה לי קודם והמצלמה שיש לי כרגע בסמסונג גלאקסי

4. אילו נושאים אתה מצלם כרגע / מעוניין לצלם, ובאילו תנאי תאורה ? (העריכו במידת האפשר גם שימושיות - למשל: הרבה תמונות חברה בטיולים באור יום, הרבה תמונות של הילדה בתוך הבית, מעט תמונות ברחובות חשוכים באמצע הלילה, מעט מאוד תמונות של הילדה במופעי ריקוד באולם חשוך, מעט תמונות ציפורים ממרחק רק בשעות הערביים) בעיקר תמונות של חברים בטיולים ומפגשים. חלק מהתמונות יהיו בתנאי תאורה לא טובים (כגון בתוך פאב\בר\מסעדה) ולכן חשובה לי היכולת לצלם בלילה (פלאש קוראים לזה לא?)

5. האם אתה מתכוון להדפיס את תמונותיך לגדלים גדולים (> 20X30) ? לאיזה גדלים ומה יעוד ההדפסה ? להדפיס כרגע אין תיכנונים, הכל יעלה על המחשב ואז לאינטרנט. בכל מקרה אשמח להישאר עם האופציה להדפיס תמונות נדירות בגודל סטנדרטי (לא יודע מה זה סטנדרטי, אבל לא פוסטרים או כל מיני כאלה).

6. מהו טווח אורך המוקד בעדשות הנחוץ לך ? (ניתן להתרשם כאן

http://imaging.nikon.com/lineup/lens/simulator/ מאורכי מוקד שונים. רצוי לא להתחזר, כולנו היינו רוצים עדשת פלא, אנא היצמדו למה הכרחי לכם. הסבירו למה, וציינו האם את הטווח יש לכסות ע"י עדשה בודדת או כמה עדשות, ולמה.)

7. האם הגודל / משקל המצלמה חשובים לך ? רלוונטי במיוחד לאנשים עם ידיים גדולות / קטנות במיוחד, מצלמה גדולה וכבדה תהיה פחות נוחה לנשיאה. אני מעדיף מצלמה קומפקטית אך עם מסך לא קטן מידי. לתת הערכה של גודל אני לא יודע (נניח איפשהוא באזור 15X8 ס"מ)

8. האם יש לך ציוד אחר ? איזה ? לא הבנתי את השאלה ולכן אני מניח שאין לי ציוד אחר.

9. האם יש לך העדפה לייצרן מסויים ? מדוע ? לא לא ממש, שמעתי ש CANON הן טובות, לאחותי הייתה מצלמה של SAMSUNG גם נראתה לי אמינה. אבל בגדול לא אין לי העדפה, כל עוד זה יצרן מוכר.

10. האם יש דגם שמצא חן בעיניכם מראש ? מדוע ? לא

11. האם מצב צילום ברצף של מספר תמונות בשניה נחוץ לכם ? לאילו נושאים ? בגלל שאני לא מצליח לחושב על למה ומתי אצטרך מצב כזה אז כנראה שהוא לא נחות לי

12. האם אתם מעוניינים במצלמה בעלת יכולות וידאו (ובעלות אילו תכונות ? ייצוב תמונה,

רזולוציה, פוקוס אוטומטי) ? יהיה נחמד שתצלם גם (הייתי מרחיק לכת ואומר שהייתי אפילו שמח לוידאו ברזולוצית HD אבל אני מאמין שלא תיהיה כזאת בתקציב שלי). מבחינת הפיצ'רים שוב אני לא מכיר את התחום, מייצב תמונה לדעתי נשמע כמו משהוא שאני צריך, פוקוס אוטומטי גם (שוב לא בדיוק יודע מה זה), אשמח לאיזה משהוא שמתקן עניים אודות, זיהוי פנים (לא יודע למה זה טוב אבל ראיתי אצל חברים שלי שיש דבר כזה).

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...