יצירת מעבר אות חד כיווני ליצאת אודיו 3.5 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יצירת מעבר אות חד כיווני ליצאת אודיו 3.5


bneli

Recommended Posts

יש לי את הלוח שעונים הזה של קולר מסטאר Musketeer 2

top1.jpg?290784919

עכשיו יש לו 2 שעונים שזזים לפי המוסיקה והעוצמה (כמו במגבר)אבל שאני מחבר דרכו הוא יוצר ברקע הפרעות ורעשים בעיקר שהמחשב חושב (כניראה בגלל שהשעון השלישי זז לפי החשיבה של המחשב...)

ניסיתי לפצל את יציאת הקול מהכרטיס קול ולפצל אותה וחבר כניסה אחת למגבר ואחת לשעונים..אבל עדיין זה העביר הפרעות ורעשים למינהם

אז אני צריך לדעת מה אפשר אולי לעשות כדי להשמיש את הלוח שעונים..יש איזה פלאג שמעביר אודיו חד כיווני?

יש רעיונות? :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דבר ראשון, אלא אם אתה משתמש בפרוטוקול מסויים כדי להוציא אות דיגטלי כל מעבר אודיו הוא חד כיווני למיטב ידיעתי.

דבר שני, זה רעיון כ"כ גרוע מבחינת איכות לשים את הבוקסה הזאת באמצע מעבר הסיגנל שגם כך מגיע אלייך לאוזניים באופן בומי משהו... ;)

עכשיו שכיסינו את ההבהרות אולי תשים תמונה של מה הולך מאחורה בחיבורים של השעון "distortion enhancer" הזה שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לחשוב על פיתרן אחד שפותר את הבעיה בדרך מושלמת (בתיאוריה בכל מקרה).

אם יש לך כרטיס OB + כרטיס יעודי, אפשר להעביר את מה שאתה שומע בכרטיס הראשון לכרטיס השני בעזרת תוכנה מסוימת או שניים שנתקלתי בהם ולא זוכר בדיוק את שמם.

אם זה רלוונטי אני יכול למצוא אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר לבנות מאיזה דיודה משהו? שתעשה את העבודה? ..אני לא יודע למה ואיך זה קורה...אבל איכשהו זה קורה שהאות הזה חוזר לי

923.jpg

אלו החיבורים..יש פה אופציה להכניס חוט שיוצא מהכרטיס קול ואחרי משם לרמקולים... אבל בצורת חיבור זאת יש עוד יותר רעשים...

אז ניסיתי רק להכניס לשעונים חוט משלהם מפוצל מהכרטיס קול...וכמו שאמרתי זה לא ממש עזר...

לסדר את זה עם שני כרטיס קול זה ניראה לי קצת מסובך...אבל אני אשמח להסבר עם זה משהו לא כל כך מסובך

פעם ראיתי שיש דבר כזה למערכות של "פילטר רעשים"..."Ground Loop Isolator"

זה יכול לעזור?attachment.php?attachmentid=122066&d=1217113967

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל כרטיס קול יש את רמת הדריוור בו כל מה שאתה שומע הוא מידע דיגיטלי.

התוכנה מעבירה את המידע הזה מהדריוור של כרטיס אחד לדריוור של הכרטיס השני.

יעיל ונקי.

חיפוש קצר העלה את זה:

http://www.addictivetips.com/windows-tips/stream-audio-from-one-sound-card-or-device-to-another-with-playthrough/

נראה יותר פשוט מהתוכנה שדיברתי עליה.

נסה אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל כרטיס קול יש את רמת הדריוור בו כל מה שאתה שומע הוא מידע דיגיטלי.

התוכנה מעבירה את המידע הזה מהדריוור של כרטיס אחד לדריוור של הכרטיס השני.

יעיל ונקי.

חיפוש קצר העלה את זה:

http://www.addictivetips.com/windows-tips/stream-audio-from-one-sound-card-or-device-to-another-with-playthrough/

נראה יותר פשוט מהתוכנה שדיברתי עליה.

נסה אותה.

זה אומר שאני חייב 2 כרטיסי קול..

זה משנה עם אחד יהיה מובנה ואחד רגיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הVU IN/OT זה החיבורים של האודיו?

בכל אופן, אם זה יוצר רעשים אז כנרה משהו בפנים לא מסוכך כראוי ומפציץ את הסיגנל בEMI. אני חושב שגם תעביר את האות לכרטיס נוסף, אם הוא יעבור דרך הדבר הזה הוא עדיין ייצא מלוכלך כל עוד לא תטפל במקור הרעשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שאני חייב 2 כרטיסי קול..

זה משנה עם אחד יהיה מובנה ואחד רגיל?

אני יכול לחשוב על פיתרן אחד שפותר את הבעיה בדרך מושלמת (בתיאוריה בכל מקרה).

אם יש לך כרטיס OB + כרטיס יעודי, אפשר להעביר את מה שאתה שומע בכרטיס הראשון לכרטיס השני בעזרת תוכנה מסוימת או שניים שנתקלתי בהם ולא זוכר בדיוק את שמם.

אם זה רלוונטי אני יכול למצוא אותם.

זה לא משנה איזה כרטיסי קול יש לך, הסאונד עובד בDIRECTX או משהו בין הדריוורים.

מטבע הדברים תמיד יש לך OB כי בכל לוח זה קיים.

הפיתרון הזה תפור על המקרה שלך.

אם אין לך כרטיס נוסף נסה להשיג אפילו משהו משומש, לא משנה איזה כל עוד הוא נתמך (ויש לו דריוור מתאים) במערכת הפעלה.

אתה לא תאמין כמה כרטיסים משומשים כמו SB LIVE יושבים אצל אנשים במגירה ללא שימוש בדרך לפח. (המון נזרקו למרות שהם תקינים)

עריכה:

יכול להיות שעדיין יהיה רעשים אם מדובר בהפרעה חשמלית שמסוגלת לחצות את הלוח עצמו ולהשפיע על הכרטיס השני.

בכל מקרה העברת דרך תוכנה היא הדרך הכי נקיה שיש לפצל שמקורו במחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הVU IN/OT זה החיבורים של האודיו?

בכל אופן, אם זה יוצר רעשים אז כנרה משהו בפנים לא מסוכך כראוי ומפציץ את הסיגנל בEMI. אני חושב שגם תעביר את האות לכרטיס נוסף, אם הוא יעבור דרך הדבר הזה הוא עדיין ייצא מלוכלך כל עוד לא תטפל במקור הרעשים.

יש משהו שאני יכול לעשות כדי לתקן את זה?(אין לזה אחריות או משהו...קיבלתי את זה מחבר שלא היה צריך את זה..)

זה לא משנה איזה כרטיסי קול יש לך, הסאונד עובד בDIRECTX או משהו בין הדריוורים.

מטבע הדברים תמיד יש לך OB כי בכל לוח זה קיים.

הפיתרון הזה תפור על המקרה שלך.

אם אין לך כרטיס נוסף נסה להשיג אפילו משהו משומש, לא משנה איזה כל עוד הוא נתמך (ויש לו דריוור מתאים) במערכת הפעלה.

אתה לא תאמין כמה כרטיסים משומשים כמו SB LIVE יושבים אצל אנשים במגירה ללא שימוש בדרך לפח. (המון נזרקו למרות שהם תקינים)

עריכה:

יכול להיות שעדיין יהיה רעשים אם מדובר בהפרעה חשמלית שמסוגלת לחצות את הלוח עצמו ולהשפיע על הכרטיס השני.

בכל מקרה העברת סאונד דרך תוכנה היא הדרך הכי נקיה שיש לפצל סאונד שמקורו במחשב.

אם כבר אני מביא כרטיס אז אני יביא את STX

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נאמרו פה דברים נכונים, אבל היו פה גם כמה שגיאות.

אני חושב שהפיתרון הקל ביותר הוא לעבוד עם מגבר נוסף. אפשר לבנות מגבר עוקב סטנדרטי לחלוטין שיעקוב אחרי האות של כרטיס הקול (ע"ע cMoy עם הגבר של 1, או במילים אחרות, מגבר עוקב :)). תחבר אותו במקביל ליציאת של כרטיס הקול שלך, הכניסה שלו בעלת התנגדות כניסה מאוד גבוהה ותשפיע מעט מאוד (כנראה שלא תצליח לשמוע את זה בכלל) על מוצא כרטיס הקול שלך. הבעיה היא שזה אומר שצריך להלחים קצת.

במחשב כבר יש לך ספק כח לכן לא צריך להתעסק עם החלק הזה. "הבעיה" היחידה אם תרצה לעבוד מהספק של ה-12V לדוגמא היא שהיציאה של כרטיס הקול מיוחסת לאדמה שהיא גם קו ה-"-" של הספק שלך, לכן תהייה בעיה עם אותות חלשים או בעלי קוטביות שלילית. לכן נדרש להוסיף זוג נגדים וקבל בכניסה שיוסיפו היסט של 6V בכניסה, ועוד קבל במוצא שלא יעביר את ההיסט הזה הלאה אל המוסקיטר שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נאמרו פה דברים נכונים, אבל היו פה גם כמה שגיאות.

אני חושב שהפיתרון הקל ביותר הוא לעבוד עם מגבר נוסף. אפשר לבנות מגבר עוקב סטנדרטי לחלוטין שיעקוב אחרי האות של כרטיס הקול (ע"ע cMoy עם הגבר של 1, או במילים אחרות, מגבר עוקב :) ). תחבר אותו במקביל ליציאת של כרטיס הקול שלך, הכניסה שלו בעלת התנגדות כניסה מאוד גבוהה ותשפיע מעט מאוד (כנראה שלא תצליח לשמוע את זה בכלל) על מוצא כרטיס הקול שלך. הבעיה היא שזה אומר שצריך להלחים קצת.

במחשב כבר יש לך ספק כח לכן לא צריך להתעסק עם החלק הזה. "הבעיה" היחידה אם תרצה לעבוד מהספק של ה-12V לדוגמא היא שהיציאה של כרטיס הקול מיוחסת לאדמה שהיא גם קו ה-"-" של הספק שלך, לכן תהייה בעיה עם אותות חלשים או בעלי קוטביות שלילית. לכן נדרש להוסיף זוג נגדים וקבל בכניסה שיוסיפו היסט של 6V בכניסה, ועוד קבל במוצא שלא יעביר את ההיסט הזה הלאה אל המוסקיטר שלך.

מגבר נוסף? למה צריך עוד מגבר ( סליחה על הבורות..אני לא חזק באלקטוניקה..)

חשבתי שאתם מדברים פה על רק העברת קול מכרטיס קול אחד לשני דרך תוכנה

מה צריך להלחים בדיוק לא הבנתי כדי שזה התבצע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מעדיף לרכוש כרטיס קול נוסף אין עם זה בעיה, אבל בעזרת אותו כרטיס הקול ניתן ליצור את ההפרדה הזו על ידי באפר (מגבר עם הגבר של 1). לצורך כך תצטרך להלחים אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגבר נוסף? למה צריך עוד מגבר ( סליחה על הבורות..אני לא חזק באלקטוניקה..)

חשבתי שאתם מדברים פה על רק העברת קול מכרטיס קול אחד לשני דרך תוכנה

מה צריך להלחים בדיוק לא הבנתי כדי שזה התבצע?

אנטולי מציע לפתור את זה מהבחינה החשמלית.

אני העלתי רעיון איך לעקוף את הבעיה בעזרת כרטיס קול נוסף ותוכנה.

יש אפשרות שהרעש יחזור בצורה אחרת דרך המערכת החשמלית של הלוח.

אולי זה יעבוד, אולי זה לא, אולי רק באופן חלקי.

צריך לנסות כדי לדעת.

לדעתי זה שווה נסיון אם אתה יכול להשאיל או להשיג כרטיס נוסף בגרושים. (או אם בכל מקרה אתה קונה כרטיס איכותי מסיבה אחרת לגמרי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נאמרו פה דברים נכונים, אבל היו פה גם כמה שגיאות.

נו? שגיאות תמיד מעניינות אותי... במיוחד אם הם שלי. :)

מגבר נוסף? למה צריך עוד מגבר ( סליחה על הבורות..אני לא חזק באלקטוניקה..)

חשבתי שאתם מדברים פה על רק העברת קול מכרטיס קול אחד לשני דרך תוכנה

מה צריך להלחים בדיוק לא הבנתי כדי שזה התבצע?

אם הבנתי נכון הרעיון הוא לשים מגבר פשוט (Сmoy) שבעצם אינו מגביר (יש לו גיין 1, זתמורת הוא לא יכול "להעביר הילוך") אלא כפילטר line-level בגלל שהתנגדות הכניסה הגבוהה מאוד שלו תוכל אולי לסנן את הרעשים ולהשאיר אותך עם סיגנל הרבה יותר שמיע. נראה לי פתרון מבריק אבל קצת overkill לצורך העניין, במיוחד אם אין נסיון DIY.

אני מציע שתשלח מייל ליצרן ותשאל אותו אם זו בעייה נפוצה, אולי יש פתרון יותר ישיר (כמו להחליף איזה חלק בדיסטורשן-מייקר הזה שלך...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שבגללה נוסף הרעש הזה היא ככל הנראה שהתנגדות הכניסה של המכשיר שלו נמוכה מספיק בכדי להשפיע על מה שהולך בצומת הפיצול, יכול גם להיות שישנה בעיה כלשהי של אדמה לא כל כך טובה ולא זהה בשתי הנקודות. לכן אני מציע להוסיף את החוצץ הזה שיהיה עם התנגדות כניסה גבוהה מספיק בכדי לא להשפיע ועל ידי קבל הצימוד ניתן לבטל את המתח DC שעלול ליצור רעשים, ומצד שני התנגדות המוצא שלו נמוכה מספיק בכדי לדחוף את המכשיר הזה בלי בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...