איך ניתן ליצור קשר עם רשות השידור? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך ניתן ליצור קשר עם רשות השידור?


Ovid

Recommended Posts

http://www.iba.org.il/gvia/

במספר שמצויין באתר הם לא עונים.. בהתחלה יש איזה מן קטע משידור רדיו ואז יש רעשים ברקע כאילו יש שם מישהו אבל אף אחד לא עונה.. 20 דקות זה נמשך ככה.

רק אני לא מצליח ליצור קשר עם חבורת הגנבים הזו..? :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלאות פתאום מצאו אותי והחליטו שאני צריך לשלם על לפני כמה שנים בהן בכלל או ששהיתי בחו"ל או שלא גרתי בדירה שלי,אלא אצל קרובי משפחה.

הגיעו אליי מכתבים ממשרד עורכי דין מטעמם, הסברתי להם את המצב והם הפנו אותי לרשות השידור בטענה שהם לא קשורים (למרות שלשלוח לי חיובים על שכר טרחה הם כן קשורים). העניין הוא שלרשות השידור ,אלא אם כן אתה מתקשר כדי להסדיר תשלום, אי אפשר להגיע...

אני חושב אני פשוט אשלח להם מכתב בדואר רשום ואסביר שם למה אני לא מתכוון לשלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שולח מייל לכתובת הזו: OMBUDSMAN@iba.org.il

זה נציב קבילות ציבור של הרשות.

אתה כותב כך:

נכבדי,

אבקש לפנות כדי להביא דבר על תיקונו, באשר להתנהלות אגף הגביה ולהיעדר תגובה לפניות אזרחים. ברור כי אין משרדך עוסק בבירור חובות אלא שפנייתי זו נוגעת לא למהות החוב אלא לאופן ההתנהלות הקלוקל של האגף.

הריני פונה בשבועות האחרונים במייל מספר פעמים מתוך רצון להסדיר תשלומים. זאת עקב דרישת תשלום בעבור תקןפה בה נעדרתי מהארץ או לא התגוררתי בדירה משלי כלל ועיקר ולא היתה בבעלותי או ברשותי בגינה לא שולמה אגרה. למרבה הצער ולכאורה בניגוד לסדרי העבודה המחייבים בשירות המדינה, אינני מקבל כל תשובה. המיילים נשלחו לכתובת שמתפרסמת באתר הרשות לצורך זה. בנוסף, באופן הנחזה להיות מכוון וספק אם עומד בגדרי החוק, נמנעים שם ממענה טלפוני, באשר לאחר דקות המתנה ארוכות נשמע כאילו מרימים שופפרת אך לא מגיבים אלא מטיחים אותה חזרה לתושבתה.

אבקשך לעשות ככל שבאפשרותך על מנת שאזכה להתיחסות ענינית ולמתן הדעת באופן יאות ונאות כראוי בשירות ציבורי האמור לכבד את האזרח ואת המדינה.

בברכה,

(כאן אתה מציין את שמך המלא ואת מספר תעודת הזהות)

אתה לא נכנס לפירוט של החוב ולהסברים מדוע אתה לא חייב, אלא פונה אליו כי מי שצריך להשיב לך מתעלם ממך.

הוא ידאג להעביר למי שצריך ותקבל או טלפון או מייל ותוכל להתחיל ליצור קשר ולשטוח טיעונים.

אם תקבל טלפון טען כי אינך שומע טוב, נסה כמה פעמים לצעוק "מה?" "מה?" ותבקש שישיבו לך במייל כי אינך מבין טוב בדיבור מנימוקים של מצב פיזי של לקות/נכות בשמיעה, אלא רוצה להתיחס ברצינות ובכבוד במייל. זה לטובתך שיהיה לך העתק תכתובות.

לזבל הנקרא "עוכרי דין מטעם רשות השידור" אתה לא מתיחס מלבד דבר אחד:

מכתב רשום בו נכתב ככה:

החוב אשר אתם טוענים כי לכאורה קיים ננמצא בבירור מול רשות השידור. כאשר תתקבל החלטה ישולם בהתאם ישירות וללא מתווכים. לא שכרתי אתכם ולכן אינני חייב לכם אגורה, כל דרישותיכם מעתה הפנו למי ששכר אתכם.

זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...