שינויים בהרכב e-Srael Gaming! - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שינויים בהרכב e-Srael Gaming!


aGGy

Recommended Posts

אחרי תקופה ארוכה מאוד של מבחנים, מחשבות, התייעצויות ובעיות, אני מאוד מאוד מאוד שמח סוף סוף להודיע על השינויים הסופיים בקבוצת e-Srael Gaming. מדובר בשינויים הראשונים בהרכב הקבוצה מאז הקמתה מיסודת הקבוצה TOP, לפני מעל 7 חודשים.

השינוי הראשון הוא יציאתו של השחקן JonyJ מהקבוצה. ג'וני היה אחד מהשחקנים הראשונים ב TOP, ואף ניצח את הטורניר הפנימי שניהלנו אז אצל אור Onion. ג'וני הוא שחקן עם פוטנציאל נדיר, לדעתי השחקן עם הכי הרבה פוטנציאל בארץ. ג'וני בצבא, ולכן כמעט ולא היה פעיל למשך תקופות ארוכות. למרות אילוץ זה ואילוצים נוספים, ניסינו לעשות הכל על מנת לאפשר לו להשאר בקבוצה, כחבר ושחקן. לאחרונה הגענו להחלטה משותפת שכנראה וג'וני לא יוכל להקדיש יותר זמן למשחק, ועל כן עדיף לו ולקבוצה להפרד.

השינוי השני בקבוצה הוא עזיבתו של GreatOldOne, עמרי. מי שלא מכיר או זוכר, זה היה לפני כמעט שנה וחצי שעמרי ואני הקמנו את הקבוצה הישראלית הראשונה, TOP. מאז ועד היום עמרי היה לצידי בכל ההחלטות ובכל הזמנים היותר קשים, והשפעתו על הקבוצה הייתה גדולה משרובכם משערים. היה לי קשה מאוד להגיע להחלטה הזו, אך מכיוון שלעמרי עכשיו אין זמן לשחק יותר, הוא לא ימשיך כשחקן בקבוצה.

אך לא רק שחקנים עוזבים, אלא גם שחקנים חדשים מתווספים. השחקן שמצטרף אלינו הוא רותם, הידוע בכינויו Flyling. רותם הוא שחקן Brood War וותיק, שבתקופה ההיא נודע בתור Bloody_zerg. כששיחתי במשחק, כשהייתי בן 12, הייתי מתלהב לראות את רותם משחק, והיום אני שמח להודיע על הצטרפותו לקבוצה. מדובר בשחקן חזק, ואני בטוח שהוא יקח תפקיד משמעותי מאוד בתפקוד ובהווי הקבוצתי.

מעבר לרותם, שני שחקנים נכנסים לקבוצה לתקופת מבחן. הכוונה היא שהם שחקנים של הקבוצה באופן מלא, אך מכיוון שהם עסוקים מאוד, ולא בטוחים עד כמה יוכלו להתחייל ולהשתתף בפעילות הקבוצה, אנחנו מתחילים ב Trial. מדובר בשני השחקנים הבולטים frozzz, איליה, שחוזר לקבוצה אחרי שהיה חלק ממנה בימי TOP, ו Surf, ליאור, שמצטרף לראשונה לקבוצה.

אם כן, שחקנים הקבוצה נכון להיום הם:

  • Sinok - יעקב
  • Lemon - אור
  • Zanubis - נטע
  • HeNili - חנילי
  • Flyling - רותם
  • Surf - ליאור
  • frozzz - איליה

אני רוצה להודות לשחקנים שעוזבים את הקבוצה מעמק הלב, אתם יודעים כמה אני אוהב אתכם! ובאותה נשימה, ברוכים הבאים שלושת השחקנים החדשים של הקבוצה! אני בטוח שלפנינו תקופה מלאת פעילות ומלאת שינויים. נכנס הרבה בשר טרי לקבוצה, ואני אוהב בשר טרי. בכלל, הולכת להיות תקופה מאוד מעניינת בקבוצה ובקהילה.

תודה רבה לכל התומכים של הקבוצה ולכל החבר'ה שתמיד מעודדים אותנו. אני מעריך את זה מאוד. מקווה שמהלך השנה נייצג את הארץ בכבוד כשנשלח שחקנים לחו"ל, ושנגיע כבר לשחקן GM שני בארץ.

303498_278875042122975_140503085960172_1184797_7040347_n.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...