מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי - עמוד 100 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפעילות סלולאריות חדשות - הדיון המרכזי


xtract1

Recommended Posts

יש אנשים שחיים באיזו שהיא השליה כאילו גולן\רמי לוי\הוט כאן בשביל להטיב איתו או לתת צדקה.כל אלו חברות כלכליות אין שום הבדל מבחינת התפיסה האדיאולוגיות שלהם לבין כל שאר החברות.

אני חולק עליך.

אני לא ממש יודע מה עם ולא מחזיק מהחברה כל-כך, אבל גולן (ובמידה מה גם רמי לוי) באים עם מודל כלכלי אחר, לפיו אם הם יהיו הוגנים וטובים עם הלקוחות, הם יצביעו ברגלים.

"אם לא נזמבר את הלקוח, הוא ירצה להיות הלקוח שלנו", בניגוד ל"זה רק שלושתינו, בואו נסחט את הלימון עד תומו".

כמובן חברה שמטרטה להרוויח, ה'מה' זה לא ההבדל, ההבדל הוא ב'איך'.

לא מתגעגע לסלקום, כנראה שיש סיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איך החלקת שחיפשו איך "לזמבר" להזכירך גם וגם פגם פרנטר הוקמו במטרה לשבור מונופול פלאפון בשוק.אם גולן/הוט/ רמי לוי לא היו באים ומציעים משהו "אחר" אז אף אחד לא היה יורק לעברם.כדי למשוך לקוחות הם חייבים למתג את עצמם כשונים וגם לתת מניע כלכלי לעבור אליהן.הם בדיוק אותו דבר, גם גולנציק שלך.אכב את התוכניות הפשווטות הכניסה אורנג ראשונה לשוק הרבה הרבה לפני גולן(שאגב, כל התוכניות פשטות אנשים פשוט או שלא מצליחים להבין וזה אומר עליהם כמה דברים האמ האמ או שלא בדקו ואז לא יודעים וחושבים שזה מסובך). עוד שנה תקום חברה חדשה ותקרא לך פראייר של גולן תיתן לך שירות טוב יותר ותשלם לה רק 9.9 קבוע עד סוף חייך.אתה אחרי זה לא תלונן על גולן(אתה יכול להגיד שלא שנינו יודעים שכן). עך כך ש: אין לו שירות פרונטלי אם צריך, אין אחריות במידת הצורך,אין עם מי לדבר רוב הזמן, אם יש לך עסק גדול ואתה חייב שירות אישי אין לך, שילמת לו מחירי עושק של פי 5 במחיר!!! ,היו המון תקלות טכניות וניתוקים, הבטיחו לחזור ולא חזרו, נגנב לך המכשיר והיית צריך להמתין שבוע בבית בלי המספר שלך?,לקח כמה ימים לסדר כל תקלה הכי קטנה, ועד הרבה שעברת לחברה החדשה עדיין היית מקבל לסרוגין סמסים מאנשים שברשת אורנג? תעשה לי טובה, אתה משלם הרבה פחות אתה מקבל הרבה פחות. נכון שנציגים יש להם אופי להגזים וגם זה מה שהחברה שלהם מחייבת אותם, אבל בפועל אתה יודע טוב מאוד שהם צודקים. אתה קונה kia כי אתה או שלא מעריך איכות או שאין לך אמצעים כן לקנות איכות-מכונית גרמנית.אתה בוחר לשלם 50 שקל לחצי שנה ואז 100 שקל ולא 100 קבוע מאותה סיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי ספק שגולן הם לא פילנטרופים. אני מדבר אך ורק על המודל העסקי של החברה. על איך היא רוצה להשיג את הרווח שלה. אין לי בעיה שחברה תרוויח - כל עוד אני יודע מה אני קונה ממנה ובוחר את המוצר הזה. אצל "הגדולות" אתה בכלל לא יודע מה המוצר עליו אתה משלם. גם היתה לי בעיה רצינית עם זה שאני מסבסד לכל עם ישראל .

לא איכפת לי מה המטרה שלשמה החברה הוקמה. אם בשלב מסויים גולן יתחילו להיות "רעים", אעבור הלאה. כרגע, זה לא המצב.

אני לא אתלונן על כך שאין שירות פרונטלי, כי השירות הפרונטלי הזה מלא ערסים טיפשים שרק משקרים לך. מי שעובר לגולן ומתלונן על כך, הוא טיפש לא פחות מהנציגים של פלאפון.

אין אחריות? על מה אני צריך אחריות בדיוק?

החברה שאני עובד בה היא לקוחה של גולן ולא צריך שום "שירות אישי". וזה בדיוק הקטע. לא ברור מה מה לא מובן שלא רק שלא צריך את השירות האישי הזה - הוא גם הפך למעיק ומגעיל. זוהי לא נקודת חוזק של הגדולות, אלא חולשה!

אני בפירוש לא מקבל הרבה פחות מאשר כשהייתי בפלאפון. נחסכות לי רק עוגמות נפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oldnavy, אני לא חושב שירדת לסוף דעתי. גולן התחייבו על רמת מחירים קבועה, ועל כן אני מוקיר אותם. הלכו בעקבותיהם, בלי להתחייב על כך. "המחיר קבוע ויישאר קבוע". הישנות לא היו חייבות לשמור על רמת מחירים דומה אחת לשניה. הן יכלו להוריד את המחיר לבד. אבל הן לא רצו, הן העדיפו לתת לך לשלם כמה שיותר. הן במקור באו לשבור מונופול, אך הסתאבו והתטנפו, כי זה היה מאוד נוח וגם ככה הם לא חייבים גלום לאף אחד. גולן אומר שלא יהיה כדברים האלה והוא הראשון לעשות כן. כמובן שאם יבגוד אז נעזוב. אך נכון לעכשיו הוא עומד בהתחייבות.

אם היית קורא את דברי ברצינות, מבלי לשנן את המנטרות הסלולאריות שלך היית מבין למה אני מתכוון. הרי ברור שגולן באה לעשות כסף, כמו אפ"ס שאתה כה אוהב לשלם להן יותר. אבל היא עושה את זה אחרת, בלי לסחוט לי את הארנק ובלי לגרום לי תחושת ניצול. כולן באו להרוויח, זה ה'מה' והוא נכון לכולן. ה'איך' הוא מה שמשתנה! אתה הבנת את זה, מר ברוך?

מי צריך שירות פרונטלי? הכל התבצע לי מהר יותר דרך האתר מאשר הנציגים האומללים של סלקום. אין אחריות כי גולן לא נותנת לי מכשיר במחיר מופקע, ובין כה האחריותשל חברות הסלולר לא שווה מי יודע כמה. כבר עדיף לקנות בחנות פרטית, וזה מה שרבים עושים היום. ככה גם נתקעים עם פחות זבל ::) אין עם מי לדבר רוב הזמן? אני לא יכול לספר לנציג הסלולרי שלי על כל הצרות בחיי דרך הטלפון יותר? :'( תעשה טובה. בקשר לעסקים, אתה יכול לקרוא את תגובתו המעולה של האווטאר לפני ולהפנים. המון תקלות טכניות? אני יכול להצביע על תקלה אחת כרגע, והיא באופן די ברור בעיה עם המכשיר עצמו. רק מחמת הספק... וגם אם יש למישהו, לומר ש"המון" זו הגזמה פראית.

בקיצור, אני משלם הרבה פחות, הרבה מאוד פחות למעשה, ומקבל שירות אחר, אך שנוח לי הרבה יותר. אם אתה ממש בקטע של לשבת ולדבר עם נציג של פלאפון בקניון, שיבוסם לך. אם על זה אתה מוכן לשלם יותר, תהיה בריא. אני משלם פחות ומקבל, מבחינתי, יותר.

לישנות היו אלפי הזדמנויות להיות טובים אלי כלקוח עוד לפני שקמה גולן. הם לא עשו זאת- שיאכלו אותה. חברה שמתחייבת להיות טובה אלי ומורידה את המחירים ממחירים לא שפויים (יקר כל-כך!) למחירים לא שפויים (זול כל כך!) וגוררת את כל השוק אחריה היא חברה שאני מעוניין להיות לקוח שלה. ומעניין את אחוריי מוקד שירות פרונטלי. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי הזיז את הקליטה שלי?! :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

WHAT IS CLOSED, GOLAN?! WHAT IS CLOSED?! MY RECEPTION IS ON THE FACE!

זה באמת שכבר מתחיל להיות ממש מגוחך, מדגדג לי לטרנספר את עצמי לפלאפון. oldnavy, תקמבן לי איזה 39 ש"ח הכל כלול, עם עמבה וחמוצים, ללא מגבלת זמן ואני עובר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oldnavy מדבר כמו נציג טיפוסי(וזה לא משנה לצורך העניין אם אתה לא).

צודק לכל החברות אותו מודל כלכלי, לכל הפוליטיקאים אותו מצע פוליטי מידינ כלכלי בטחוני ואנחנו צריכים להסתדר עם מה שיש.. לא.

תלמד קצת כלכלה ואז תתחיל להשוות בין "חברות כלכליות".

אפשר להגיד שכולם רוצים להרוויח כמה שיותר זה נכון, אבל כאן נגמרת ההשוואה.

הדרך להרוויח כמה שיותר היא מגוונת ושונה בין חברה לחברה.

החברות הישנות היו ועדיין דוגלות בשיטות מצליח למיניהן ותרגילים שיווקיים(לא שזה לא בסדר) כאשר הן מתבססות מעבר לגיוס לקוחות חדשים ע"י תרגילים כאלה על מקסום רווחים על לקוחות קיימים שמטבע האדם והכלכלה מוביל לרעת הלקוח נטו.

וגולן דוגלת בלהיות שקופה ולמשוך לקוחות בעזרת אמון ולהרוויח ביחס ישיר לכמות לקוחות ולהשאר ככה וזהו. באו כאלטרנטיבה ונכון לכתיבת שורות אלה הם עדיין כאלה אז כל עוד הם לא יסגלו דרכים עקומות להגדיל את הרווח שלהם, אני עדיין בוחר בהם למרות הנחיתות הטכנולוגית שהיא מובנת מאליה עקב היותם קטנים וחדשים.

מעבר לזה, אם אתה אוהב לקנות מכשיר מהחברה הסלולרית במחיר יקר יותר ולשלם ביטוח למקרה שאולי מתישהו בשנים האלה תצטרך להחליך חתיכת פלסטיק שנשרט, זכותך המלאה.

בקשר לשירות פרונטלי, בעשרות המקרים שנעזרתי בשיטה הזאת, גיליתי עד כמה היא מיותרת, מבזבזת לי זמן, כסף, עצבים וגורמת לי לשלם יותר.

נציג עובר הדרכות ומקבל כסף על איך להוציא ממני כמה שיותר כסף אז למה לי לשתף עם זה פעולה?

ברגע שידגלו בשירות לטובת הלקוח ולא לטובת החברה(ע"ע פירמות מסויימות מחו"ל) אני מאמין שגם האופי של הלקוחות ישתנה ואנחנו נחיה בחברה טובה יותר עד אז זה פנטזיה.

ובכל מקרה בארץ (וזה תקף לכל תחום) כמה שפחות תצטרך להעזר בגורמים חיצוניים על מנת לעשות דברים, ככה אתה תרוויח.

דבר אחרון שיש לי לאמר זה ללא גולן והחברות החדשות, המחירים היו גבוהים, מאוד גבוהים.

אצלי הקש ששבר את גב הגמל לעזוב את פלאפון שכששילמתי 160 שח על 300 דקות, 200 הודעות ו ג'יגה גלישה כאשר חריגה כרוכה בהרבה מאוד כסף, יום אחד קיבלתי הודעה במייל שאני מקבל עוד 100 מגה גלישה והמחיר שלי מתעדכן אוטומטית ל 190 שח.

גיברתי עם פלאפון ורציתי לדעת לפשר הדבר ואמרו ככה זה ואין מה לעשות.

בדיוק נכנסו החברות הוירטואליות ועפתי לחודשיים לרמי לוי בלי צורך לציין שחודש אחרי שזה קרה כבר התחילו לצנוח המחירים.

כאשר גולן נכנסה קיבלתי במחיר של רמי לוי חבילה בלי הגבלה ולא היססתי פעמיים והיום אתה רואה שממצב של עליית בלתי פוסקת של מחירים ביום אחד הכל התהפך והמחירים החלו להיות הגיוניים.

אבל יותר מזה, המחירים הזולים כל כך שהחברות מציעות היום לא היו ככה תמיד, וכשראו שהלקוחות מחזקים את החברות הקטנות, היום הגדולות מציעות מחירים זולים אף יותר ולא בשביל להרוויח יותר, אלא מסיבה פשוטה שהחברות החדשות האלה הן כמו קוץ בישבן שלהן והם מנסות להפטר מהן כמה שיותר מהר על מנת להגיע שוב למחירים הישנים והטובים.

זאת המציאות ואני מקווה שאנשים יתחילו להפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם גולן לא כאלה שקופים...

תסתובב בתחנת הרכבת תל אביב אוניברסיטה ותראה בערך עשר פרסומות (אני חושב שעכשיו הן כבר ירדו) שמציגות "49 שקל לחודש" בלי שום מילה על זה שזה לחצי שנה...

תיכנס לאתר של גולן

https://www.golantelecom.co.il/web/

גלישה באינטרנט 3G+ ללא הגבלה

מה הם לא מספרים? שאחרי 3 ג'יגה המהירות יורדת לרמה בלתי ניתנת לגלישה

שיחות ל-53 מדינות ללא הגבלה

באמת? ללא הגבלה? או שאפשר רק לנייחים?

גם כשנכנסים להזמנה עצמה הם לא מגלים את הפרטים (או עד שלב מאוחר)

וצריך להיכנס ביוזמתך לשאלות ותשובות

אז אחלה שהם זולים ושהם עדיין לא דופקים את הלקוחות

אבל מפה ועד להגיד שהם לא עושים "תרגילים שיווקיים" זה פשוט לא נכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התרגילים השיווקיים שאני התכוונתי הם יותר קשורים ברמת השירות ולא ברמת הפרסום למרות שבכל מקרה גם ברמת הפרסום יש רמות ושל גולן הם עדיין הרבה פחות גרועים.

בכל מקרה לא ראיתי את הפרסומות שאתה מדבר עליהן, אבל גם אני וכל מי שאני מכיר שהצטרף לגולן ידע שיש לו 3 ג'יגה והורדת מהירות וגם אפשרות שיתוף (hotspot) לא חסומה עוד בשלב ההתלבטות אם לעבור או לא אז אין לי מושג על מה אתה מדבר.

בנוגע להזמנה, גם כאן אני לא יודע על מה אתה מדבר ומה זה קשור אבל כשאני עשיתי את החבילה דרך גולן בזמנו זה לקח 2 וחצי דקות וידעתי עוד לפני שהזמנתי מה אני הולך לקבל ועל מה אני אשלם אז אין לי מושג על מה אתה מדבר תביא דוגמה בבקשה.

ואגב "רמה בלתי ניתנת לגלישה" כאן אתה טועה.

בלתי ניתנת להורדה של דברים זה נכון, אבל מאוד ניתנת לגלישה מנסיון.

ובכל מקרה זה עדיף על לשלם 100 שח למגה או להיות חסום לגמרי לגלישה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oldnavy, אני לא חושב שירדת לסוף דעתי. גולן התחייבו על רמת מחירים קבועה, ועל כן אני מוקיר אותם. הלכו בעקבותיהם, בלי להתחייב על כך. "המחיר קבוע ויישאר קבוע". הישנות לא היו חייבות לשמור על רמת מחירים דומה אחת לשניה. הן יכלו להוריד את המחיר לבד. אבל הן לא רצו, הן העדיפו לתת לך לשלם כמה שיותר. הן במקור באו לשבור מונופול, אך הסתאבו והתטנפו, כי זה היה מאוד נוח וגם ככה הם לא חייבים גלום לאף אחד. גולן אומר שלא יהיה כדברים האלה והוא הראשון לעשות כן. כמובן שאם יבגוד אז נעזוב. אך נכון לעכשיו הוא עומד בהתחייבות.

אם היית קורא את דברי ברצינות, מבלי לשנן את המנטרות הסלולאריות שלך היית מבין למה אני מתכוון. הרי ברור שגולן באה לעשות כסף, כמו אפ"ס שאתה כה אוהב לשלם להן יותר. אבל היא עושה את זה אחרת, בלי לסחוט לי את הארנק ובלי לגרום לי תחושת ניצול. כולן באו להרוויח, זה ה'מה' והוא נכון לכולן. ה'איך' הוא מה שמשתנה! אתה הבנת את זה, מר ברוך?

מי צריך שירות פרונטלי? הכל התבצע לי מהר יותר דרך האתר מאשר הנציגים האומללים של סלקום. אין אחריות כי גולן לא נותנת לי מכשיר במחיר מופקע, ובין כה האחריותשל חברות הסלולר לא שווה מי יודע כמה. כבר עדיף לקנות בחנות פרטית, וזה מה שרבים עושים היום. ככה גם נתקעים עם פחות זבל ::) אין עם מי לדבר רוב הזמן? אני לא יכול לספר לנציג הסלולרי שלי על כל הצרות בחיי דרך הטלפון יותר? :'( תעשה טובה. בקשר לעסקים, אתה יכול לקרוא את תגובתו המעולה של האווטאר לפני ולהפנים. המון תקלות טכניות? אני יכול להצביע על תקלה אחת כרגע, והיא באופן די ברור בעיה עם המכשיר עצמו. רק מחמת הספק... וגם אם יש למישהו, לומר ש"המון" זו הגזמה פראית.

בקיצור, אני משלם הרבה פחות, הרבה מאוד פחות למעשה, ומקבל שירות אחר, אך שנוח לי הרבה יותר. אם אתה ממש בקטע של לשבת ולדבר עם נציג של פלאפון בקניון, שיבוסם לך. אם על זה אתה מוכן לשלם יותר, תהיה בריא. אני משלם פחות ומקבל, מבחינתי, יותר.

לישנות היו אלפי הזדמנויות להיות טובים אלי כלקוח עוד לפני שקמה גולן. הם לא עשו זאת- שיאכלו אותה. חברה שמתחייבת להיות טובה אלי ומורידה את המחירים ממחירים לא שפויים (יקר כל-כך!) למחירים לא שפויים (זול כל כך!) וגוררת את כל השוק אחריה היא חברה שאני מעוניין להיות לקוח שלה. ומעניין את אחוריי מוקד שירות פרונטלי. :xyxthumbs:

קודם כל, כמו שלסלקום ולפרנטנר לקח להיות זמן להפוך להיות "רעים" כך גם לכולם. החוזה של כולן מלא בסעיפים קטנים ,אתה מוזמן לחפש כתבות על זה בנוסח לא רק שיותר גרוע "מהגדולות" אלא לפעמים גם לא חוקי בעליל -כמו למשל הפדיחה עם ההתחייבות והחזר הטבה למבצע 49 שקל לחצי שעה למי שירצה להתנתק באמצע. אז קדוש הוא רחוק מלהיות כן. אשמח אם תוכל לענות לי כל כמה שאלות עבורך: 1.שאלה שיווקית עבורך, אם גולן לא היה מציע "אידיאולוגיה עיסקית" אלא רק מחיר עדיין היה זוכה לכזה פרסום חינם? וגם לכזו "התנפלות"? 2.אמרת שלא צריך שירות פרונטלי, במידה ואני לקוח גולן והמכשיר שלי נגנב מה אני עושה?מתי אני אוכל שוב להשתמש בקו שלי? 3. אני בא מעולם העיסקי, לקוח עיסקי בפלאפון משלם באזור ה40 שקל לתיקון ורוב התוכניות בזמנו כללו ביטוח עבורו.עכשיו תסביר לי לקוח שמשלם לצורך העניין 120 שקל קבוע בחודש והטלפון מתקלק לו פעמיים בשנה תקלת מסך ,עדיף לו כלכלית להיות בגולן? מה יקרה במקרה ויאבד את המכשיר? בפלאפון יישלם הבחור כ1000 שקל למימוש כאשר ללא ביטוח ישלם מחיר מחירון.יש ויש מקרים , כל עוד הכל טוב ויפה מן הסתם הביטוח מיותר אבל כשהצרות מתחילות... 4.לגבי תקלות, זו לא דעה אישית זו עובדת גולן מלאת תקלות עדיין. מבחינת חומרת התקלות והאחוז שלהן הוא מטורף!!אולי לך אישית יש תקלה אחת אבל המון אנשים שעברו סובלים מהמון תקלות(ניתוקי שיחות,בעיות קליטה קשות,בעיות גלישה,לא מקבלים/מצליחים להוציא שיחות למספר או מפעיל מסויים כנ"ל סמסים ועוד). 5. הARPU הממוצע לפני גולן והוט היה עומד על 150 שקל. =לקוח ממוצע היה מכניס לחברה את הסכום הזה.זה מחירי שחיטה? בואי ניקח דוגמא "קיצונית" לקוח עם "תוכנית ללא הגבלה" עם בנק דק+סמס+גלישה מאוד גדול שלא חורג היה משלם על החבילה שלו 150 שקל שזה 40$ בקירוב. זה המון יחסית למחירים בחול?אתה שוכח ידידי שבתקופה שגולן והוט קמו מחירי התשתית היו שונים בתחליט השוני וגם הם מקבלים החזר תשלום עבור התדרים החברות הישנות לא, אתה לא יכול השוות את ההוצאות של כל אחד וגם ההבדל הוא זניח כעת.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אומר לך את האמת- אני פשוט מאמין לבן-אדם. היה מקבל פרסום (קצת פחות אולי, אבל לא מעט). אבל אז לא הייתי עושה הבדלה כזו והולך לזול ביותר נטו- נהיה גנב פתאום? מתנייד. אבל אני סומך עליו. ואם יתברר כנוכל, זה יעלה לו הרבה, ותאמין לי שאם הוא נהיה מניאק אני עוזב בו במקום. אני פשוט לא סבור שזה יקרה. אז כן, גם בלי התחייבות זו מהפכת מחירים שהייתה זוכה לחשיפה.

2. תצטרך לחכות קצת, נכון, זו אכן בעיה. אני מאמין שבעתיד תוכל לפתור את זה בצורה יותר אלגנטית, כרגע זה בעייתי. מי שדחוף לו יכול עוד באותו היום להתנייד לחברה אחרת עם מרכז שירות כמו שכולם רוצים, צריכים, אוהבים, וכה חסרים אותו בחברות האחרות.

3. הביטוח של חברות הסלולר הוא מהשירותים שניתן לכנות שירותים סניטריים... לא שווה אגורה. ואומר לך מה? אני אפילו מעדיף לתקן בעצמי את המכשיר מאשר לתת אותו לטכנאי שלהם (זה גם יוצא זול יותר, והרבה פעמים מהיר יותר).

4. גם לשאר המפעילות יש בעיות, ולגולן, וכו' אני רך יותר כי הן בחיתוליהן. לי אין בעיות, יש לך בעיות, תתניד. לא ביג דיל.

5. השאלה מה קיבלת בתמורה... גולן נתנו יותר בפחות, וממה שראיתי חבילות התקשורת עלו הרבה יותר מ-150. אולי בפלאפון היו דילים משתלמים יותר. חוץ מזה, ה-ARPU מאה חמישים וגם החבילה הממוצעת היא בלתי מוגבלת? לא נראה לי, לא לפני גולן. מחירי תשתיות? החברות החביבות והוותיקות היו מכניסות מספרים עם 9 ספרות של שקלים ברבעון. אני צריך לרחם עליהם?

אל תשכח שגולן אחראים לירידת המחירים הדראסטית, אף אחד (גם לא הוט) לא היה הולך על דבר כזה מיוזמתו. לכן אני מאמין לו.

בקיצור, אני לא השתכנעתי. מבחינתי, אני מקבל יותר בפחות, וזה לא משנה שתכתוב שוב ושוב את מנטרות-נציג-השירות האלה שלך. למישהו לא טוב, רוצה נציג שירות שאפשר לחכות לו בתור, מוזמן לנסות את , את הוירטואליות למיניהן, וכמובן את אפ"ס שכולנו כה אוהבים. אני בספק אם אתה משכנע פה מישהו. אני נשאר, ושהוותיקות יקפצו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק את הקטע של זה שפשוט אפשר לעבור בחזרה, במידת הצורך. מציגים את זה כאילו אם עברת לגולן ואתה לא מרוצה זה אסון ודינך נחרץ לעולמי עד. לא מרוצה, תתנייד בחזרה. :nixweiss:

כל אחד במדינה הזאת פתאום נהיה שר הבטחון שצריך זמינות של 99.9999% ושאם תתנתק לו שיחה פעם בחודשיים אז מישהו ימות. תעשו טובה.

בנוסף, אני יכול להבין את זה שאולי יש צרכנים מסויים שכן צריכים שירותים מסויימים שאין בגולן. בסדר, אז מה? זה פוסל את המודל העסקי של החברה גם עבור צרכנים שזה כן מתאים להם ושהמודל הזה הוריד את החשבון החודשי שלהם ב 50 - 100 אחוז בחודש וגורם להיות להיות רק מרוצים? אני לא מבין את הקטע.

אתה צריך "ביטוח"? בסדר, אל תעבור לגולן. זה לא אומר שכל בן אדם צריך ביטוח כמוך וצריך להכריח אותו לשלם על דברים שהוא לא צריך בכוח! :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...