מחפש המלצה לעכבר טוב, עדיפות למשהו במבצע ביום שישי השחור :) - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה לעכבר טוב, עדיפות למשהו במבצע ביום שישי השחור :)


asdasd

Recommended Posts

כרגע יש לי את ה LOGITECH REVOLUTION MX אשר לצערי סובל מבעיה ידועה של הכפתור שנלחץ פעמיים (איזה חוצפה שעכבר כזה יקר בזמנו, הולך כלכך מהר). לכן, אני מחפש המלצה לעכבר שיהיה +- דומה בתכונות לעכבר זה, במחיר שפוי (מבצע תמיד טוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי אופציה לקנות את העכבר האלחוטי (כן, אני מחפש אלחוטי), את ה M705 ב 150 שקל, האם זה משתלם ? (העכבר נראה לי +- דומה בתכונות ל REVOLUTION MX הנוכחי, רק קצת יותר קטן פיזית).

לגבי מימוש אחריות, אני לא ממש יודע איפה הקבלה, וזה גם לפני כבר כמה שנים... (למרות שאני סוחב את הבעיה הרבה זמן), השאלה למי לפנות, ללוגיטק העולמית או ליבואן בארץ ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם העכבר מיועד למשחקים? אם כן, ה-G700 עדיף.

המחליף של ה-MX Revolution הוא ה-MX Performance ולדעתי הוא עדיף על ה-M705.

אם תוכל להשיג את ה-MX במחיר טוב במבצע ה- של באג, רק תרוויח מזה.

אם אתה רוצה לחסוך בכסף ואין לך דרישות מיוחדות מהעכבר (רק , גלישה באינטרנט וכו'), ה-M705 יספיק.

לגבי העכבר התקול שלך, נסה לפנות ליבואן (בנדה מגנטיק).

אם הם לא יעזרו לך, פנה ללוג'יטק העולמית.

מהניסיון שלי עם לוג'יטק העולמית מהתקופה האחרונה, הם בטח יבקשו ממך אישור כתוב מהיבואן שלא מוכנים להחליף לך את העכבר ורק אז הם יסכימו להחליף לך.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העכבר מיועד לעבודה כללית על מחשב, כולל מחשקים.

אני מנסה עכשיו את ה M705 והוא ממש מעצבן בגודל שלו לעומת ה MX REVOLUTION...

ה MX PERFORMANCE הוא בבל"ט, מחיר חוצפה בארץ (וגם בחו"ל)...

בעיה נוספת של ה M705, כנראה שהוא מנסה לחסוך בטרייה על חשבון זה שלא נוגעים בו לשניה, הוא נכבה ואז שמזיזים אותו לוקח לו בערך חצי שניה עד שהוא חוזר לעבוד (מעצבן רצח).

קיצר, כנראה צריך לבדוק את המתחרים של שאיכפת להם יותר לעשות כסף על פני לעשות מוצרים טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכימה איתך. אני משתמשת במוצרים של לוג'יטק מזה שנים ומאוד מרוצה מהם.

המוצרים שלהם איכותיים ועמידים. זה גם לא נכון להסיק לגבי כל המוצרים על סמך מוצר אחד.

כמו כן, יש להם שירות לקוחות מצויין, מהטובים שראיתי.

לגבי ה-M705, הגישה שלי היא "קנית בזול, זה יעלה לך ביוקר".

אני מבינה שאתה רוצה לחסוך בכסף, אבל אני אישית מעדיפה להשקיע במוצר ולדעת שקניתי משהו איכותי ואני מאמינה שיש עוד אנשים שמאמינים בגישה דומה.

אני חושבת שה-Performance MX הוא עכבר איכותי ומוצלח, יכול להיות שהוא יקר אבל הוא שווה את המחיר לפחות לדעתי ואני בטוחה שיש עוד משתמשים שמרוצים ממנו.

משום מה ה-G700 יותר זול מה-MX (לפחות ב-KSP), אתה יכול ללכת עליו, הוא בהחלט עכבר איכותי, רק קח בחשבון שהוא זולל יותר מה-Performance MX.

בשורה התחתונה, לפחות לדעתי האישית: אם רוצים מוצר איכותי, צריך להשקיע, אין מה לעשות.

ולא צריך להסיק לגבי כל המוצרים של החברה על סמך מוצר אחד (בפרט שהוא כל כך זול לעומת מוצרים אחרים של החברה).

עריכה: עוד משהו ששכחתי להגיד. בתחום כמו ציוד היקפי, אנשים מעדיפים דברים שונים, זה מאוד אישי.

אחד יכול לחשוב שה-Performance MX הוא לא משתלם או לא עכבר טוב, והשני יכול לחשוב שזה עכבר טוב מאוד ושהוא רכישה מצויינת.

כאמור, זה מאוד סובייקטיבי ונתון להעדפה אישית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיטב זכרוני העכבר הקודם-קודם שלי גם היה שלהם, והזמן בטרייה שלו לא היה משהו (למרות שזאת היתה הטכנולוגיה אז). אם תחפשי על בעיית ה DOUBLE CLICK שלהם בדגמים מסויימים כמו ה REV MX תראה שיש ה-מ-ו-ן פוסטים על זה, כולל מדריכים מפורטים על איך לתקן את הבעיה לבד (די מסובך). חיפוש פשוט של double click בגוגל, מראה שבעיה זו קוראת ביותר מדגם אחד (למשל VX NANO, LX7, M505 ועוד)...

לגבי שירות לקוחות, בגלל המבנה הלא גאוני של ה DONGLE הקודם הארוך שלהם, הוא בלט מאוד מהמחשב, קיבל מכה ונשבר. כאשר פניתי אליהם, הם אמרו לי אין בעיה שאני אקנה דונגל חדש (במחיר מופקע, אני לא זוכר, אבל נראה לי מתקרב ל 100 שקל אם לא יותר?), והפעם הם יתנו לי במתנה קבל מאריך ככה שהוא לא יבלוט מהמחשב (מדהים שלא קיבלתי כזה דבר בעכבר שעלה יותר מ 400 שקל בזמנו).

להשקיע אני מסכים, אבל לוגיטק הולך על העלאת מחירים בשביל להגדיל את הרווחים, על חשבון הלקוחות. מלבד כל הבעיות שתיארתי פה, בואו לא נשכח שפעם, העכבר הכי יוקרתי שלהם לא למשחקים עלה 200 שקל +- (ה REVOLUTION MX), היום, אם אני רוצה אלטרנטיבות שלהם (עכבר איכותי, ולא למשחקים), האופציות שלי בגדול הם ה M705 וה MX PERFOERMENCE. האחד מעצבן וממש לא משתווה לעכבר במחיר דומה מלפני כמה שנים, והשני מפוצץ במחיר אסטרונומי ומהביקורות נראה שגם לא מגיע לרמה של העכברים של פעם.

ד"א הגדולה שהם מפרסים על ה MX PERFORMENCE ושכביכול מצדיק את המחיר שלו, זה ה DARK FIELD TECHNOLOGY, אין לי בעיה לקבל עכבר דומה ל MX REVOLUTION של פעם, בלי השטויות הללו (לייזר רגיל מספיק לי) ולא לשלם כזה מחיר על זה.

אז כן, אפשר להיות מסונור מההילה של ה BRAND של החברה, אבל אפשר לראות שהיא החליטה לעבור את המשבר הכלכלי ע"י המצאת טכנולוגיות שלא צריך ולגלגל את המחיר על המשתמש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי שום בעיה עם הM705, יש לי אותו כשנה אחרי שקיבלתי אותו כתחליף לVX REVULOTION שנדפק לו כפתור הBACK. היחס שקיבלתי בעת ששלחו לי את הM705 (והשאירו אצלי את הVX) היה מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מול מי התנהלת ? היבואן המקומי או החברה עצמה (ואיך פנית ? במייל ? פקס ? טלפון ?), אני אנסה אולי לפנות מול העכבר הנוכחי (למרות שאם אני אקבל את ה M705 כתחליף, זה לא ממש להיט, כי הוא הרבה יותר דומה ל VX REVOLUTION מאשר ל MX מבחינת הגודל), למרות ששוב, מההתנהלות עם ה DONGLE (וזה שרק אחרי שהוא הלך, נזכרו להגיד לי שאפשר לקבל כבל מאריך כדי שזה לא יקרה, וששילמתי מחיר מלא ויקר על DONGLE חדש) אני לא אופטימי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...