פורסם 2012 ביולי 113 שנים זה נראה מטורף לגמרי!איך לעזאזל הם מתכוונים לאזן את כל היכולות האלה?? מספר האפשרויות לbuilds שניתן ליצור היא עצומה..
פורסם 2012 ביולי 113 שנים מחבר יש עוד זמן עד שהמשחק יצא והlead designer שהציג את הבילד בסרטון אמר שבקרוב הם הולכים להוציא גרסא חדשה שתהיה יותר מאוזנת אבל בכל מיקרה - גם אחרי שהמשחק יצא בטח יצאו עוד כמה פאצ'ים שיאזנו אותו עוד יותר עד שהכל יסתדר...כל פעם שאני רואה סרטון מהמשחק הזה אני נדהם איך לBlizzard היה את המתכון המשולם למכונת כסף והם התעקשו להוציא משחק מסורבל וDumbed down כמו D3...
פורסם 2012 ביולי 113 שנים הבעיה היא שהמשחק הזה גם במצבו הנוכחי שבר שיאי מכירות אז הם לא יחשבו לשנות בו משהו מהותי (או אפילו לקראת המשחק הבא).השם DIABLO לבדו מספיק בשביל למכור.
פורסם 2012 ביולי 113 שנים לא יודע למה כולם פה נגד בליזארד ודיאבלו. נכון זה לא D2 אבל זה אחלה משחק. אולי הוא קצת dumbed down אבל מבחינתי זה סבבה. בD2 היית צריך להשקיע אינסוף שעות כדי להשיג משהו במשחק / לשרוד יותר מדקה בPVP. בינתיים מלשחק כשעה-שעתיים ביום בD3 -1) יש לי דמות אחת דרגה 60 בact 2 inferno בדרך ללקדם דמות שנייה (כרגע דרגה 32)2) עשיתי משהו כמו 35-40 יורו ממכירות בRMAH, ז"א, דיי החזרתי את העלויות של המשחק3) יש לי כ110 שעות משחק סה"כ שחוץ מהימים הראשונים ושגיאה 73 המפורסמת, נהניתי מכל רגעעדיין נשאר לי לסיים את INFERNO, לשחק עם שאר הדמויות ולהמתין לPVP / expansions. לי זה נשמע כמשחק מוצלח.
פורסם 2012 ביולי 713 שנים 1. היכולות הם פאסיביות2. הן מחולקות לעצים לפי סוגים (HP וHP REGEN בעץ מסויים למשל)לכן יש את הקטע של התמחות ואז כל אחד מה שהוא בוחר. בסופו של דבר הבילדים לא לחלוטין שונים מקלאסים אבל היתרון פה שהוא שאתה יכול להגיע לאיזה קלאס שאתה רוצה אפילו אחרי שיצרת את הדמות
פורסם 2012 ביולי 1413 שנים מחבר It's that time of the week again הפעם בילד מאוד מעניין, פיצוי על שבוע שעבר ;D
פורסם 2012 ביולי 1413 שנים הבעיה עם ה - BUILDS המעניינים האלה שלא ברור איך אפשר לתכנן משהו כזה מההתחלה, הכל מאד תלוי בחפצים ספציפיים והתכונות שלהם וב - RUNE'S ספציפיים מאד ביחד עם ה - PASSIVE SKILLS שמשפרים.הסיכוי שכל זה יקרה ביחד נראה לי קלוש...וגם לא ברור לי איך הם הולכים לאזן את המשחק הזה עם כל האפשריות שיש שם.
פורסם 2012 ביולי 1413 שנים מחבר הבעיה עם ה - BUILDS המעניינים האלה שלא ברור איך אפשר לתכנן משהו כזה מההתחלה, הכל מאד תלוי בחפצים ספציפיים והתכונות שלהם וב - RUNE'S ספציפיים מאד ביחד עם ה - PASSIVE SKILLS שמשפרים.הסיכוי שכל זה יקרה ביחד נראה לי קלוש...וגם לא ברור לי איך הם הולכים לאזן את המשחק הזה עם כל האפשריות שיש שם.נדמה לי שזה הבילד הראשון שתוכנן ע"י מפתח של המשחק. כלומר שחקנים שמשתתפים בבטא בנו בילדים לא רעים בכלל... בסופו של דבר כל היכולות ידועות מראש - רק צריך לתכנן את ההתקדמות בעץ לכיוון הרצוי.בקשר לאיזון - הרבה פאצ'ים ופידבק מהקהילה והיה בסדר.. 8)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.