פורסם 2011 בנובמבר 2314 שנים הצעת יעול:קח את ה-23", ותחליף עם מישהו שיש לו 22".הבעיה היחידה היא במידה ותקרה שוב תקלה, אבל זה במילא עובד לפי הסרוויס טאג.
פורסם 2011 בנובמבר 2314 שנים מחבר לא.. אני לא מעוניין בקומבינות מסוג זה , לפחות כל עוד יש לי אחריות למוצר.ואני די בטוח שאגיע איתם להסכם כלשהו . כי אני צודק מבחינתי ..אבל זה בכל מקרה לא סוף העולם )) יש דברים חשובים יותר )
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מחבר עדכון : התקשר אלי נציג של דל ,אמר שהוא לא מוצא את הדגם שהיה לי (2209WA) . והם גם לא מוכנים שאני יוסיף כסף ואקח את המסך U2412HM ,אמר לי שזו מדיניות של דל בישראל .. לא יודע מה לעשות
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים ליהנות מהמסך שקיבלת. נתנו לך מסך חדש, יותר גדול ולא פחות טוב ממה שהיה לך. קיבלת שירות מצוין מ DELL, לפי דעתי.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מחבר אני לא אומר שהשירות רע או שהמסך החדש רע .. אבל אני כן אומר שאם לקוח קונה מסך מסויים ויש לו תכונות טכניות כמו יחס צפייה , כנראה שהוא רצה את מה שרכש .. ואז באים דל ,נותנים לי מסך לא באותו יחס צפייה , חדש טוב אך לא 16:10 !מה תהיה התגובה שלי כלקוח ? שאני לא קונה יותר מדל כלום ,כי במידה ויקרה מה שקרה לי עכשיו ,שוב פעם אתאכזב לי .. לגבי המסך החדש , המדיניות של דל בישראל היא למסור ללקוחות מסכים חדשים ולא מתוקנים .לגבי הגודל אני דווקא מרגיש ההיפך.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מה אתה רוצה שהם יעשו?אם הם לא יכולים להשיג לך 16:10, ונשמע שהם באמת בדקו, זה לא שהם יכולים להפליץ לך אחד יש מאין
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים אני לא אומר שהשירות רע או שהמסך החדש רע .. אבל אני כן אומר שאם לקוח קונה מסך מסויים ויש לו תכונות טכניות כמו יחס צפייה , כנראה שהוא רצה את מה שרכש .. ואז באים דל ,נותנים לי מסך לא באותו יחס צפייה , חדש טוב אך לא 16:10 !מה תהיה התגובה שלי כלקוח ? שאני לא קונה יותר מדל כלום ,כי במידה ויקרה מה שקרה לי עכשיו ,שוב פעם אתאכזב לי .. לגבי המסך החדש , המדיניות של דל בישראל היא למסור ללקוחות מסכים חדשים ולא מתוקנים .לגבי הגודל אני דווקא מרגיש ההיפך.אתה לא קונה יותר מ DELL? ??? מחברה היחידה שמחליפה בלי שום טרטורים מסכים לכל אחת שיש לו תקלות ונותנים מסכים חדשים במסגרת האחריות? לא מבין אותך, אבל זה אולי רק אני. סלח לי אבל לדעתי זה קטנוני.אם אתה לא אוהב את מסך שקיבלת, אז תמכור אותו, ותקנה את מסך אחר (כמובן לא DELL, כי אמרת שלא תתקרב לDELL יותר).
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מחבר לא צריך להפליץ.. אני יודע להפליץ לבד טוב מאוד ) אני רק רוצה את מה שמגיע לי ! זכותי לרטון ! אולי באמת חשוב שאנשים ידעו מה מצפה להם במקרים דומים לשלי .מחר הם יחליטו להוריד עוד איזה מסך מהייצור (זכותם כמובן ) ולתת לאנשים מסכים אחרים על דעת עצמם , טובים יותר או פחות -לא אותם נתונים טכניים . 16:9-16:10 מבחינתי נתון משמעותי .. אולי יש עוד אנשים שזה משמעותי מבחינתם . אז תדעו לכם שדל תביא לכם מסך חדש אבל לא בטוח שזה מה שרציתם ,אבל חדש...
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים היו פה כמה אנשים בפורום שקיבלו 2312HM במקום מסך כמו שלך והיו שמחים ומרוצים ואמרו תודה רבה. אם אתה לא מרוצה מהמסך ואני יכול להבין שזה באמת מציק לך, כי אחרת לא היית כותב על זה כל כך הרבה, אז תמכור אותו ותקנה מה שאתה רוצה.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים האמת אני מסכים פה עם הבחור. אני גם באותה דעה ראיתי כבר מסכים 16:9 ולדעתי זה יחס על הפנים בשביל כל שימוש חוץ מסרטים ומשחקים. גם ה-pivot ב-16:9 הוא לא כזה שימושי המסך מאורך מדי. ב-16:10 ה-pivot עוד איכשהו סביר.אז אני רואה את זה ככה, הביאו לו מסך שמראש הוא לא היה קונה אותו בגלל מאפיין קריטי מבחינתו, ועכשיו אתם אומרים שהוא צריך להגיד תודה? אם היו מחליפים לכם את המסך במסך באותו גודל ביחס של 3:4 גם הייתם אומרים תודה? תעשו לי טובה..היחס זה אחד הפרמטרים הכי משמעותיים במסך.אני חושב שאתה צריך לבדוק באחד מהחוקים בישראל לגבי קניה ומכירה אם מותר לעשות דבר כזה. אם החוק אומר שהם צריכים להחליף לך במוצר שווה ערך ואתה מוכיח שהוא לא שווה ערך מבחינתך, יכול להיות שאפשר לעשות עם זה משהו בתביעה.אם אין להם את המסך המדובר זו בעיה שלהם ולא שלו, שיחזירו לו את הכסף. אחרת האחריות שווה לפח.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מחבר איפה בדיוק אפשר לבדוק את החוק שאתה מדבר עליו? מצחיק שיש פה אנשים שאומרים לי למכור את המסך ולקנות אחר .. אז למה אני צריך אחריות פה?זה לא מסחרה פה ! אני שילמתי ממיטב כספי כדי להנות ממוצר ,דל החליטו להפסיק את הייצור של המוצר ויצרו את הבעיה הזו.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים תראה, אני לא יודע אם קיים חוק כזה, אבל יש חוקים בנוגע לקניה ומכירה(כמו שמותר להחזיר מוצר ולקבל החזר כספי אם לא נפתח). נראה לי הגיוני שיהיה חוק בנוגע לאחריות שחנות רשאית להחליף מוצר רק במוצר שווה ערך למוצר שהוחלף. כדי שלא כל חנות תעשה מה שבא לה,ושלא יחליפו לך מסך 22" במסך 17" לדוגמה(דבר שממש לא נראה הגיוני). צריך לבדוק את זה, ואם אכן קיים חוק כזה ותוכיח שהמסך שהוחלף לא שווה ערך למסך שהיה לך, אולי אפשר להגיש תביעה.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מגיע לך מסך חדש זהה או שווה ערך - גם מבחינת פונקציונליות או שיחזירו לך את הכסף ששילמת עבור המוצר.אם מתקנים או מחליפים באחר החלפים חייבים להיות חדשים ומקוריים. (לא Refurb).תעשה עם זה מה שאתה יכול.אני ממש מסכים איתך שהם לא צריכים\יכולים לחייב אותך לקחת מוצר שאתה לא רוצה. הם מכרו מוצר עם אחריות - אחריות שלהם לתקן אותו או להחליף לסביעות רצונך גם אם הם החליטו להפסיק את הייצור. זו בעיה שלהם בלבד.
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים תראה, אני לא יודע אם קיים חוק כזה, אבל יש חוקים בנוגע לקניה ומכירה(כמו שמותר להחזיר מוצר ולקבל החזר כספי אם לא נפתח). נראה לי הגיוני שיהיה חוק בנוגע לאחריות שחנות רשאית להחליף מוצר רק במוצר שווה ערך למוצר שהוחלף. כדי שלא כל חנות תעשה מה שבא לה,ושלא יחליפו לך מסך 22" במסך 17" לדוגמה(דבר שממש לא נראה הגיוני). צריך לבדוק את זה, ואם אכן קיים חוק כזה ותוכיח שהמסך שהוחלף לא שווה ערך למסך שהיה לך, אולי אפשר להגיש תביעה. קיים חוק כזה, תעשה חיפוש על התקנות להגנת הצרכן. (נראה לי סעיף 6 או משהו כזה ).
פורסם 2011 בנובמבר 2613 שנים מחבר אני אחפש את החוק והסעיף המדובר . בכל מקרה אם לא יתפרו לי את הבעיה אני אשלח מכתב ישירות לדל ארה"ב .אם אכפת להם אז הם יפתרו את הבעיה .היום זה אני ומחר לקוח אחר ,תקחו את זה בחשבון !http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf סעיף 6 . בדיוק כמו ש greenvector אמר )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.