לימוד נהיגה בירושלים, קנית רכב, מוטוריקה, טיפים עצות וידע כללי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לימוד נהיגה בירושלים, קנית רכב, מוטוריקה, טיפים עצות וידע כללי


nat64x

Recommended Posts

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הבנתי שהמחירים עלו מאוד לאחרונה. לא יודע כמה אבל אני שילמתי בזמנו 80 ש"ח ל-45 דקות אצל מורה שאני מכיר אישית, מורה מצויין.

שמו יעקב חושן, אתה מוזמן לחפש ולבדוק מחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי איתו נשמע אדם נחמד. מבקש היום 110 ש"ח לשיעור.

הפנה אותי לאור ירוק אמר לי שהם זולים ואולי אפשר להשיג שם שיעור ב- 80 ש"ח אבל בבדיקה איתם הם מבקשים 90 ש"ח לשיעור וצריך לשלם 10 שיעורים בבת אחת או קבלנות של 3800 ש"ח על 35 שיעורים + שני טסים + טסט פנימי.

בקבלנות אני לא כול כך מעוניין וגם בלאו הכי זה לא יוצא ממש זול יותר וזאת בתוספת להמלצה גרועה על המקום מצידו של המורה.

ממשיכים לחפש... אולי מורה לציבור החרדי יהיה זול...

מעצבנים במחירים האלה... כולה 40 דקות מסכונות.

אני כבר לא אופטמי במיוחד שאמצע אחד במחיר נמוך (מינמום 90 פר שיעור כנראה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלה המחירים היום - 100/110 (ויש שגובים גם 120 עבור רכבים עם גירים רובוטיים/אוטומאטיים) עבור 40 דקות. מקבלנות בהחלט מומלץ להמנע. תמצא מורה, תתקתק את השיעורים, תעבור טסט ותסמן עוד V בחייםש'ך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין ברירה זה באמת מה שאני יעשה אם כי המחיר נשמע לי מוגזם, במידה ולא אמצא בימים הקרובים אני אקפל את זנבי ואשלם.

בכל מקרה סקר שוק אני תמיד עושה ואם אפשר לחסוך אני מעדיף לחסוך (אף אם זה בא על חשבון איכות המורה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא נראה שיש גם היום הרבה מורים במחירים שאני מחפש ואף נמוך יותר http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=7359508 (הפוסט עדני לחודשים האחרונים).

נראה שבירושלים המורים קצת יקרניים, עוד לא נתקלתי בפחות מ-100 ש"ח.. והם גם קצת מתעצבנים כשאתה מתמקח איתם חח - "אני יודע מה אני שווה!" כדבריהם :cool2: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלה המחירים היום - 100/110 (ויש שגובים גם 120 עבור רכבים עם גירים רובוטיים/אוטומאטיים) עבור 40 דקות. מקבלנות בהחלט מומלץ להמנע. תמצא מורה, תתקתק את השיעורים, תעבור טסט ותסמן עוד V בחייםש'ך.

למה לא? המחיר בשוק נע בין 100-110 ש"ח לשיעור. המינימום הדרוש מתוקף חוק הוא 28 שיעורים. בהנחה שהוא יעבור טסט ראשון רק אחרי 28 שיעורים קבלנות לא משתלם, אבל אם לוקחים בחשבון שהוא ילמד על ידני בירושלים שזו אחת הערים הקשות לנהיגה אפילו לנהגים עם ניסיון (בירושלים לומדים זינוק בעלייה ממש בשיעורים הראשונים) 3800 בשביל 35 שיעורים + שני טסטים + טסט פנימי זה די משתלם.

פותח הדיון, חפש מורה טוב שילמד אותך לנהוג כמו שצריך ואל תחפש איפה לחסוך כמה גרושים. אני יכול להבין את המורים שגובים קצת יותר לשיעור. טופוגרפיה בירושלים בשילוב תלמידים חסרי ניסיון גורמים לבלאי מואץ לרכב וצריכת דלק גבוהה משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה ואני לוקח מורה ב-100 במקום ב 80 בהנחה שעשיתי 35 שיעורים, יש פה כבר הפסד של 700 ש"ח ובמידה ואצתרך שיעורים נוספים כך גם ההוצאת יטפחו בהתאם.

בכלל, אני לא חושב שיש זהות בין מורה זול לאיכות המורה (והרבה מהמורים הזולים הם גם מומלצים בלינק שנתתי), בנוסף ללמוד נהיגה זה לא פעולה מורכבת במיוחד ואני מאמין שרובם של המורים יעשו בה עבודה נאנמה בהבדלים זניחים.

אישית אני מאמין שההצלחה יותר נתונה בידי התלמיד מאשר המורה ולכן אני גם מעדיף להסתמך על עצמי במקום עליהם - שיעור בזול יתורגם לזמן רב יותר מאחורי ההגה, והנסיון נתפס בעיני כמרכיב העיקרי שיתרום למוכנותי.

הקבלנות גם לא מתאים לי כי אני מחפש לעבור במינמום השיעורים ההכרחי ובטסט ראשון לכן למורות שהדיל שציעו על פניו לא רע ב-3500 ש"ח הוא לא מתאים לי (איני מעונין לשלם על משהו במידה ולא אזדקק לו).

לאלה שהגיבו על יקור הדלק, לכמה זה מתרגם בשקלים צריכת דלק של 40 דקות נסיעה בירושלים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי כבר למדתי לנהוג מצפייה ביוטוב LOL, מי צריך בכלל מורה??? ;) חבל שאי אפשר ללמד את עצמך.

לאחר טלפונים למורים רבים נראה שיש תיאום מחירים בין המורים בירושלים. בהעדר ברירה אני מתחיל שיעורים ביום שלישי ב-100 ש"ח לשיעור. אם למשהו יהיה המלצה למורה זול יותר (אקטואלי) אני עדיין אהיה מעוניין לשמוע כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נניח שבשיעור נהיגה נוסעים במהירות ממוצעת של 30 קמ"ש. אז ב-40 דקות יוצא שעברת 20 ק"מ.

בנהיגה עירונית (ועוד בירושלים) ברכב לא גדול, אבל עם מנוע סביר, צריכת הדלק יכולה להיות 2.5 ליטר לשיעור. משהו כמו 18 שקל.

אם ניקח בחשבון שלפעמים נוסעים יותר בשיעור, ושנהגים חדשים שלא מחליפים הילוכים בזמן צורכים יותר דלק, אז לפי החישוב הזה סביר ששיעורי הנהיגה התייקרו בלפחות 10 שקלים בשנים האחרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...