פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים מחבר סגנון ההאזנה שלי נוטה מאוד להעדפת הגבוהים, השאלה היא האם הבאס משותק לחלוטין? אני שומע בעיקר רוק פרוגרסיבי, פרוג-מטאל וsymphponic metal.
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים לפי הסגנונות שציינת, אני לא מבין מדוע יש לך העדפה לגבוהים. בכל אופן, הבאסים ממש לא מושתקים. הבאס מאוד הדוק ודי מדוייק, באס שמכה במקום הנכון פשוט לא בעוצמה מלאה.(מתנצל על התיאור העילג, לא מצאתי דרך טובה יותר להביע את זה)
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים גיטרות חשמליות בהחלט צריכות דגש על היי-מיד/טרבל כדי להישמע טוב לדעתי,זה מה שנקרא live quality. אורן, אתה באמת מוצא אותן יותר נוחות לשכיבה מהes3x שלך? לא ניסיתי אותן אבל הHF5 כמה שהן נכנסות עמוק עדיין רוב הגוף מחוץ לתעלה ונראה לי מגיע לפחות לאותו קו עם התנוך, לא יודע אבל האסוציאציה שלי כעולה אצלי במצב שכיבה היא לא כל כך נעימה. בקטעים עמוסים עם הרבה כלים כמו כינורות, מצילות, חצוצרות וכו' איך מוצא את ההפרדה של תווי הבאס, הם לא נעלמים יחסית לשאר?http://www.head-fi.org/t/564272/shure-se-215-vs-etymotic-research-hf3-hf-5-vs-boss-ie2*למה הרווח בין השורות מתבטל עם IE באתר הזה?
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים גיטרות חשמליות בהחלט צריכות דגש על היי-מיד/טרבל כדי להישמע טוב לדעתי,זה מה שנקרא live quality. אורן, אתה באמת מוצא אותן יותר נוחות לשכיבה מהes3x שלך? לא ניסיתי אותן אבל הHF5 כמה שהן נכנסות עמוק עדיין רוב הגוף מחוץ לתעלה ונראה לי מגיע לפחות לאותו קו עם התנוך, לא יודע אבל האסוציאציה שלי כעולה אצלי במצב שכיבה היא לא כל כך נעימה. אפשר להכניס אותן ככה שהן בקושי בולטות, משמע בקושי מורגשות בעת שכיבה על הצד בעוד שwestone לוחצות על כל החלק החיצוני של האוזן בגלל הכיסוי הקשיח. בקטעים עמוסים עם הרבה כלים כמו כינורות, מצילות, חצוצרות וכו' איך מוצא את ההפרדה של תווי הבאס, הם לא נעלמים יחסית לשאר? http://www.head-fi.org/t/564272/shure-se-215-vs-etymotic-research-hf3-hf-5-vs-boss-ie2 אני אבצע מספר בדיקות על יצירות של צ'ייקובסקי וכד', שם יש מספר נרחב של כלים וזה אמור להוות מבחן מורכב ואינדיקציה טובה. *למה הרווח בין השורות מתבטל עם IE באתר הזה? **לאחר הבדיקה: לא נראה לי שהן מגיעות נמוך בכלל כמו הES3X, בכל אופן הבאסים לא משתווים מבחינת איזון ואיכות, אבל......הבאסים עדיין מאוד איכותיים ולא מתכסים ע"י סקציות גבוהות יותר. וגם את בעיית האיזון הזו ניתן לתקן עם האקווילייזר של FOOBAR. עריכה 2: ללא התמיכה של האקווילייזר הן התקשו לשמור על הטימפני בפרק הפינלה של הסימפונייה השמינית של ברוקנר כאשר הסקציה של כלי הנשיפה מנגנת טוטי ב-FF (בתחילת הפרק). כמובן שבקטעים בהם הטימפני נכנס בעוצמה שומעים היטב, אך בתחילה כאשר הוא מנגנן עם הקשתות ברקע, הוא לא מורגש מספיק. קשה מאוד להבחין בו.
פורסם 2011 בנובמבר 914 שנים הן מגיעות כמעט נמוך כמו הווסטון, אך בכל זאת אלו אינם הבאסים של הES3X. אך הם באסים איכותים ומהנים בהחלט, הם פשוט דורשים טיפה כיוונון.
פורסם 2011 בנובמבר 1014 שנים מעניין, יש מצב שאני אעבור אצלך ואשמע אותן סופסוף (אם אטמים משלי אל דאגה ), אני דווקא צריך in-ear בפרופיל נמוך לעבודה (צריך משהו עם צלילות גבוהה לשמוע בחוץ באוזן אחת). איזה נגן יש לך אגב?
פורסם 2011 בנובמבר 1014 שנים אני עדיין עם הקואון D2 יחד עם מערכת רוקבוקס. אך אני חושב שאת השיחה הזו עדיף להעביר לפרטי.בכל אופן, רוב הזמן אני מאזין למוסיקה מהמחשב (PICO).**הHF5 מאוד נוחות לשימוש בחוץ. האטימה שלהן מצויינת (יותר טובה מהES3X). הן בנויות היטב ונראות די עמידות. ובנוסף לכל הן מאוד קלות ונוחות.
פורסם 2011 בנובמבר 1014 שנים ניגון שוטף של קבצי FLAC וAPE כמו גם אקווילייזר עם אופציות די רחבות (אם כי אני כלל לא עושה בו שימוש). במערכת המקורית הנגן לא הצליח לנגן קבצים ברצף, בלי הרווחים המעצבנים האלה. ובמוסיקה קלאסית זה די מטריף, במיוחד כשהיצירה מגיעה לנקודת שיא שהיא גם מעבר בין פרקים (לדוגמא: החמישית של בטהובן, פרקים 3-4) ופתאום הנגן לוקח לעצמו פסק זמן למחשבה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.