איראן, - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איראן,


JohnnyBravo

Recommended Posts

מתחמם העסק,לפי דעתי קמפיין באיראן יכול להמשך 3 שנים.אם זה יהיה רק אנחנו או קואליציה מערבית.עם טילים בכל המדינה שינסו לכתוש את כל התשתית האזרחית בישראל.כל התאים הרדומים של האיסלאם הקיצוני באירופה וארה"ב יתעוררו ויבצעו פיגועים מחרידים בכול המערב.מלחמת אזרחים ברחובות אנגליה וצרפת ונשק כימי וביולוגי.המזרח התיכון עלול להפוך לשממה גרעינית.סוריה ו'לבנון'(זה בעצם חיזבבאללה כי לבנון לא קיימת הלכה למעשה),ינסו לפלוש לצפון הארץ בהוראת איראן.טורקיה תשלח כוחות לישראל.

זה הערכתי למה שצפוי לנו

המערב יקווה ל'ביבי-בום' חדש אחרי המלחמה.ולהתעוררות התעשיה והכלכלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא יקרה כלום באיראן, לא בשנים הקרובות, המערב עכשיו לא מסוגל להכנס למלחמה בסדר הגודל הזה, ובכל מקרה הנזק הקונבציאונאלי שאיראן מסוגלת להסב לישראל הוא באמת בלתי נתפס ע"י רוב האנשים שתומכים במלחמה, גם לדעתי ע"י הרבה פוליטיקאים, לאיראן יש היום מספיק טילים להחריב את את התשתיות הקריטיות של , בין השאר בתי הזיקוק ותחנות הכוח, פגיעה אנושה בתשתית החשמל של תהווה נזק עצום למדינה כולה, נזק שיכול גם להוביל לקריסה כלכלית מוחלטת, אין לנו יכולת להשתקם במהירות מפגיעה אחת אפילו שלא נדבר על השמדה מוחלטת של מספר תחנות כוח. טיל אחד מספיק בשביל לשבש את אספקת החשמל הסדיר לישראל לתקופה של 18 חודשים ויותר, מספיק 3 פגיעות בתחנות הכוח הגדולות במדינה(רבין, רוטרברג ואשכול) בשביל לשבש לחלוטין את יכולת הספקת החשמל במדינה גם לתשתיות קריטיות(מדובר על יותר מ-70% מכוח הייצור המוחלט של החשמל בישראל).

בכל מקרה מלחמת אזרחים באנגליה לא תיהיה, גם לא בצרפת, בשוובדיה, גרמניה, בולגריה, רוסיה, בלגיה, הולנד ועוד לא מעט מדינות יש יותר מוסלמים מאשר באנגליה וצרפת, גם מבחינה יחסית, ולא מעט מהן כמו גרמניה ורוסיה גם מבחינה אובסולוטית. יש היום באיחוד האירופאי כ-18 מיליון מוסלמים, מתוך אוכלוסיה של יותר מחצי מילארד מדובר באופן יחסי על 3.5% מהאוכלוסיה, לא ממש מלחמת אזחרים.

המערב לא יקווה לשום בייביי בום, כי בשביל בייביי בום צריך שלא מעט אנשים ימותו, מה שלא יקרה במערב.

גם בייביי בום היום בשונה מבעבר לא רק שלא ישפר את הכלכלה אלא יחריב אותה לחלוטין עקב השינויים הדרסטיים שנוצרו בשירותים ובחקיקה הסוציאלית במדינות המערביות מאז מלחמת העולם השניה. נראה אותך מטפל בבייבי בום היום כאשר פתאום מיליונים יקחו חופשת לידה, שלא נדבר על מענקים מהמדינה.

אז מספיק עם נבואות הזעם האלה, במיוחד אם ההגיון מאחוריהן הוא לקוי מיסודו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ זה נכון, אבל מה עדיף? לתת למדינה שמאיימת עליך להשיג נשק גרעיני ואז באמת אפשר לשכוח מאספקת חשמל סדירה וגם מעוד כמה דברים יותר חשובים...

הסבירות היא שגם אם לאיראן יהיה נשק גרעיני היא לא תעשה בו שימוש (סביר יותר להניח שראש נפץ יגיע לידי ארגון טרור אך גם זו אפשרות לא סבירה כיוון שכולם ידעו בדיוק מאיפה הוא הגיע), לעומת זאת אם תתקיף אותה תספוג נזק כ"כ כבד שלא תצא לך שום תועלת מזה - אז אולי עיקבת את תוכנית הגרעין שלהם ב-5 שנים (כי התשתית הקריטית מן הסתם לא חשופה לטילים, ואני לא רואה קרקעי באופק - לצה"ל אין את היכולת והאמריקאים והאירופאים לא בדיוק משתגעים מהרעיון), אבל כל התשתית האזרחית והכלכלה שלך קרסו.

הסיטואציה היחידה שבא אני רואה דבר כזה קורה זה אם וכאשר תהיה למדינה תשתית של חץ 3 (ו-2), שרביט קסמים וכיפת ברזל המכסה את המדינה מכל עבר ומוכנה ליירט אלפי טילים. אני מאמין שליכולת כזו נגיע רק בעוד כמה שנים טובות אם בכלל... מצד שני, אם לאיראן יש גרעיני אבל לנו יש מערך הגנה יעיל מפני טילים, האיום הוא הרבה פחות משמעותי, וזאת מבלי לזלזל בו בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקיפה באירן תיהיה בכל אופן בזמן הקרןב והלא ידוע.

במידה ונגיד שלא תיהיה ואירן משיגה נשק גרעיני ומחליטה לזרוק אותו על מדינת

לא חץ ולא נעליים יפילו את הטיל זה כמו להוציא קוץ מהתחת עם כפפת איגרוף

עשרות טילים יעופו לפה ורק אחד מהם נושא את הפצצה ככה שזה יוצר בעיה!

במקרה והיא תחליט שלא להשתמש בנשק הגרעיני כל המדינות באזור ירצו גם חלק מהעוגה שזאת סעודיה ירדן מצרים סוריה ומי לא ואז ניקרא המזרח הגרעיני ולא התיכון!!

בין אם תתקוף ובין אם לא יהיה פה כאוס ופחד !!!

אני בטוח שמערכת הבטחון לא דפוקה ואפשר לסמוך עלייה וכן על מקבלי ההחלטות שתחליט את הדבר הנכון שלפי דעתי זה כן לתקוף וכן להשמיד את אבל בצורה חכמה שלא רק להשמיד את הכורים הגרעיניים של אירן אלא בנוסף לשלוח עוד כמה טייסות שבאותו זמן יפציצו את נקודות השיגור של הטילים שלהם וכן את המכמים שלהם בצורה כזאת שתפגע נואשות בהם !!! אחרי התקיפה יכולה להיות במצב שהיא לבד במערכה וזאת בשל איומים של רוסיה להצטרפות הלחימה נגד ומדינות אחרות שיעזרו לנו כמו אמריקה צרפת וכו' ולא נראה שהמדינות האלה יעזו לעזור לנו במצב הזה שרוסיה מאיימת בסופו של דבר אמריקה תעזור לנו עם ורוסיה תעזור להם כמו בימים האלה זה מה שהולך פה במזרח התיכון ! מצב מסובך שכבר 10 שנים מדברים עליו והאוייב הוא לא חלש ולא כלכך מוכר לנו מבחינת לחימה נגדו!

גרעיני או לא צריך להשמיד ולא להיות פחדנים מפני טילים שיפלו ! השמדת המערכות טילים תבוא מהר מהצפוי וכל הלחימה תתמקד בחיזבלאה שגם ככה יתחיל לבכות לאו"ם שיעזרו לו אחרי שבוע לחימה כמו כן חמאס וכל ארגוני הטרור שיכולים לקפוץ !!!

ליראל יש את המשאבים ואת הכוח ללחימה של לפחות חצי שנה אפילו שלא נראה לי שזה ימשך כל כך הרבה זמן נראה בסביבות חודשיים לכל היותר וכמו כן המצב הזה יתרום לנו מאוד לטיהור של עזה באופן יותר יסודי!

ללא ספק יהיו פה נפגעים רבים לפי דעתי כמה עשרות ולא משהו כמו אלפיים של נפגעים שזה מעל 2000.

אחרי השקט יבוא שגשוג וכל הכלכלה העולמית תצמח בעליה גדולה ועוד יבואו להגיד לנו תודה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חי בסרט אם אתה חושב שישראל יכולה להשמיד את היכולת של איראן להשיג פצצת גרעין, פעולה חד צדדית מישראל כבר מזמן ירדה מהפרק.

אין לנו את היכולת להשמיד או לתקוף את רוב המטרות באיראן גם תגייס בשביל זה את כלל חיל האוויר שלך, מטרות רבות באיראן הן מחוץ לטווח של החימוש הקונבציאונלי של , מלבד זאת פגיעה ביכולת השיגור שלה באופן מוחלט או באופן אנוש גם בלתי אפשרית עקב כך שאיראן ביססה את רוב מתקני השיגור שלה על משגרים ניידים ולא מתקנים נייחים.

אנשים כמוך או שחיים בסרט מוחלט או שיש להם נטיה להשמדה עצמית, דבר שברוב המקרים בא יד ביד, היום הדרך היחידה לעצור את איראן אי ע"י פלישה מלאה והפיכה מוחלטת של השלטון, דבר שכמעט בלתי ניתן להשגה עקב זאת שפלישה ע"י כוח זר כמעט תמיד נוגדת את היכולת שלך לגרום להפיכה ממשית בשלטון.

הסיבה היחידה למה גרמניה אחרי מלחמת העולם השניה "סבלה" את הכיבוש המערבי היא בגלל האיום הרוסי, ובגלל הבושה של השואה, ללא זאת האמריקאים מעולם לא היו מצליחים לבסס מדינה מערבית אמיתית מההריסות של גרמניה הנאצית.

פלישה קרקעית באיראן בדומה לעירק לא תאפשר לשום כוח פולש לייצב את המצב הקיים במדינה לטובתו, רק להיפך פעולה כזאת תהפוך את דעת המתנגדים לשלטון נגדו.

המערכה באיראן צריכה להיות נגד המשטר, היום כבר מאוחר מידי, לא משנה מי יהיה בשלטון כל אחד באיראן שירצה להשיג פצצה ישיג, צריך לוודא שמי שיושב בכיסא לא ירצה אחת.

תקיפה והרג של מי יודע כמה אזרחים לא יוביל אותך לשום דבר, גם אם תפיל את משטר האייטולות הסיכוי שמישהו לא פחות גרוע מהם, ואף יותר קיצוני יעלה הוא ממש לא נמוך.

מלחמת איראן - עירק הובילה לעליית השאה, פלישה או כל תקיפה מערבית גם אם תצליח להרוג את כל אחד מאחרוני האייטולות ומאמינהם תגרור למשהו גרוע בהרבה.

נ.ב

מחסור מוחלט בסימני פיסוק ושימוש ייתר בסימני קריאה(17?!) לא גורם לדעה שלך להיות יותר אמינה, אלא רק מציג אותך ככסיל והדיוט.

הסבירות היא שגם אם לאיראן יהיה נשק גרעיני היא לא תעשה בו שימוש (סביר יותר להניח שראש נפץ יגיע לידי ארגון טרור אך גם זו אפשרות לא סבירה כיוון שכולם ידעו בדיוק מאיפה הוא הגיע), לעומת זאת אם תתקיף אותה תספוג נזק כ"כ כבד שלא תצא לך שום תועלת מזה - אז אולי עיקבת את תוכנית הגרעין שלהם ב-5 שנים (כי התשתית הקריטית מן הסתם לא חשופה לטילים, ואני לא רואה קרקעי באופק - לצה"ל אין את היכולת והאמריקאים והאירופאים לא בדיוק משתגעים מהרעיון), אבל כל התשתית האזרחית והכלכלה שלך קרסו.

הסיטואציה היחידה שבא אני רואה דבר כזה קורה זה אם וכאשר תהיה למדינה תשתית של חץ 3 (ו-2), שרביט קסמים וכיפת ברזל המכסה את המדינה מכל עבר ומוכנה ליירט אלפי טילים. אני מאמין שליכולת כזו נגיע רק בעוד כמה שנים טובות אם בכלל... מצד שני, אם לאיראן יש גרעיני אבל לנו יש מערך הגנה יעיל מפני טילים, האיום הוא הרבה פחות משמעותי, וזאת מבלי לזלזל בו בכלל.

אלפי טילים? אולי בשנת 3012... יש סיבה טובה למה כלל הארגונים המדעניים, והאירופאית מנגדים בחריפות לכל "מגן" טילים, האירואפים לא סבלו את הרעיון בזמן המלחמה הקרה והם היו במצב הרבה יותר רגיש ממה שאנחנו עכשיו.

אז אנחנו נפתח את חץ 3, האיראני יפתחו שיהב 19, ומה אז? אז במקום 10 טילים האיראני ישגרו 100 אז מה אז? אין לך שום ייכולת ליירט 100% מהטילים, גם אם תגיע ל90% יירוט אז מתוך 10 טילים עם רשק"ג גם אחד מפסיק בשביל לסגור את הבאסטה שנקראת גוש דן.

ישראל היום לא יכולה ליירט עשרות טילים, אפילו לא 10, גם כאשר כל הטכנ' האלה יהיו בייצור סדרתי אתה תצתרך משגר או שניים על כל טיל שהאוייב שלך מסוגל לשגר(בדיוק כמו היום), היום בשביל ליירט קסאם יורים 2 מיירטים, גם החץ עם כל הניסויים היפים לא יהיה שימושי במקרה שיגורים רבים. וזה עוד בכלל שנכנסים לעניין של טלים מתקדמים יותר ושימוש באמצעי שיבוש שרבים מהם מאוד פשוטים, לרוסים היה רעיון מאוד גאוני נגד התוכניות האמריקאיות פשוט לשגר עם הטילים שלהם טילים שכל אחד מהם מכיל כמה מאות בלונים "מטריאולוגים"(שעשויים מחומרים מחזירי מכ"ם) שבעת הכניסה לאטמוספירה היו מפוזרים ונפתחים ככה שגם כאשר אתה משגר מטרות ספורות האוייב שלך רואה מאות אם לא אלפים שכאלה.

מערכת החץ היא חשוב, אבל היא לא מגן ולא שום דבר, הדבר היחיד שהיא תספק זה הרתעה וגם זה בספק רב, וכמו כל הרתעה גם החץ יעבוד עד שהאוייב ינסה לבחון אותו, ואז הדבר היחידי שהצלחת לעשות הוא זה שבמקום 3 טילים אילצת את האוייב שלך לשלוח 30, אם לא 300.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצוב לראות כאן ובתגובות טוקבקים בכלל, שאנשים עדיין לא יצאו משטיפת המוח

שעשו להם בצבא ש"צה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם".

חברים תתעוררו, צאו מהסרט. אנחנו נלחמים כבר קרוב ל-30 שנה בחבורה של חוליגנים

עם נשק פרימיטיבי ויכולות תכנון אסטרטגיות ותו"ל של ילד בן 14 שמשחק Red Alert 3.

איראן לא רק יכולה להעיף עלינו טיל. היא גם יכולה לתקוף אותנו עם חי"ר וחיל הים,

כמו החיילים שיש בצבא שלהם היא פי 3 מכמות האזרחים במדינת .

אז גם אם אופציית הטילים של איראן תרד מהשולחן, תקיפות בצורות נוספות לא.

שלא נדבר על זה שכנראה גם סוריה תתערב לחגיגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צה"ל לא יכול לעשות ולהפעיל את כל הכוח שלו על קבוצת החוליגנים האלה מכיוון שהם לא נקראים אלא ארגון טרור בתור אחד שיש לו קצת מידע וידע מסיבות כאלה ואחרות לא יכול להגיד מה שכן לצהל יש יכולות שיכולות לבייש אפילו את האמריקיים.

נחיה ונראה מה יהיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אירן תשיג גרעיני,

אולמרט, ביבי וזה שאחריו יכנסו לדפי ההיסטוריה כאלה שבמשמרת שלהם, היטלר השני קיבל יכולת להמית שואה שניה על העם היהודי.

היום בטח לא היו תוקפים גם את תכנית הגרעין העירקית.

מפחידים אותנו כל הזמן שנחטוף טילים,

אבל מה יהיה בעתיד כשהאיום לא יהיה סקאד או שיהאב, אלא אטום?!

"נקווה שיהיה בסדר, שאני אמות בשיבה טובה, ושאחרים ישארו להתמודד עם החרא הזה".

אין ראיה לעתיד, אין אומץ, אין מנהיגות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השכן שלי שגר ממול, בזמן האחרון מעיף לכיוון שלי מבטים מלוכלכים.

כדאי שאני אלך אליו הביתה, אפוצץ במכות את כל המשפחה שלו

ואשתין לו על השטיח. ככה כדי שיזהר ממני, לך תדע,

אולי יפיל עליי פצצת אטום מחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השכן שלי שגר ממול, בזמן האחרון מעיף לכיוון שלי מבטים מלוכלכים.

כדאי שאני אלך אליו הביתה, אפוצץ במכות את כל המשפחה שלו

ואשתין לו על השטיח. ככה כדי שיזהר ממני, לך תדע,

אולי יפיל עליי פצצת אטום מחר.

אהבתי את ההשוואה..

למה שלא תתחיל לרצוח כל איש שעובר מולך ברחוב?

או לפחות אלו שנותנים לך מבט מלוכלך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...