תוכנה/אתר שתאפשר לי לסנכרן בין תקייה למחשב לבין אתר אינטרנט מסויים - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנה/אתר שתאפשר לי לסנכרן בין תקייה למחשב לבין אתר אינטרנט מסויים


xtract1

Recommended Posts

מחפש משהו כמו בכותרת ואני אחדד.

אני כרגע התחלתי את לימודי לתואר ראשון ובהתאם לכך יוצא כי אני מגיע למקומות שונים ובהם מן הסתם מחשבים שונים. האם יש דרך לסנכרן בין תקייה מסויימת במחשב שלי הפרטי בבית לבין אתר כזה או אחר באופן קבוע באופן יחסי? נניח כל שינוי או הוספת קובץ שאני עושה במחשב שלי ושומר בתקייה המסויימת הזו יסתנכרן אוטומטית כל יום/X זמן לאותו אתר כך שכאשר אני אגיע למחשב אחר בעבודה/אצל חברים אוכל להכנס לאותו אתר ו"להוריד" משם את הדברים ששמרתי בבית. עדיפות מן הסתם לאתר כדי שלא אאלץ להתקין את התוכנה בכל המחשבים, אבל אם אין ברירה גם תוכנה תהיה טובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש את SUGARSYNC שעדיפה לדעתי על DROPBOX. ראה כאן: https://www.sugarsync.com/sync_comparison.html

יש את CrashPlan חינם בלי מגבלת נפח אבל ללא איחסון בענן.

לשתי הראשונות יש גם גרסה לאנדרואיד כך שתוכל ממש לשאת איתך את הקבצים פיזית לכל מקום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סורי, לא התעמקתי בנושא כדי למצוא את זה...רק ראיתי שיש להם כל מיני תוכניות וכולן עולות כסף מלבד TRAIL לאיזה שלושה שבועות.

בכל מקרה, במקרה של SugerSync וגם במקרה של DP הבנתי שאני יכול לבחור תקייה שהיא תהיה המסונכרנת ואז כל פעם שאני מוסיף או גורע ממנה זה מסתנכרן בהתאם. רק כדי שאסגר על הנושא - זה בעצם מסתנכרן למקום איחסון שמוקצא לי בשרת שלהם (כך שפועל זה בעצם גם גיבוי נכון?) ורק כשאני מתקין את התוכנה במחשב אחר זה את הסינכרון בין שני המחשבים על בסיס מה שקיים בשטח שהוקצא לי בשרת שלהם...נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניגוד ל- שמסנכרנת תיקיה יעודית אחת בלבד, SUGARSYNC מאפשרת לך לבחור כל תיקיה במחשב ואת אופן הסנכרון שלה.

התוכנה שאתה מתקין במחשב מוודאת שמה שמאוחסן בשרתים שלהם (בענן) ומה שמאוחסן בכל אחד מהמחשבים בה היא מותקנת זהה לחלוטין ופועלת ברקע כל הזמן באופן שקוף. היא נותנת לך יותר מגיבוי אלא גם שומרת גרסאות של הקבצים ששונו במקום רק למחוק אותם כך שאם שמרת בטעות עותק לא נכון או מחקת בטעות קובץ הוא לא "יעלם" באמת אלא תוכל לשחזר אותו מהענן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולה.

אז אם כך אין סיבה שלא להשתמש ב-Sugersync. בשלב ראשון אשתמש בו כדי לסנכרן את תיקיית הלימודים שלי עם הענן שלהם כך שיווצר גיבוי. לאחר מכן אתפנה להתקין את התוכנה בשאר המחשבים וכו'. אולי זה בעצם רעיון לא רע בכלל גם להתקין את האפליקצייה לאנדרו'. הרי לפעמים נתקעים וצריכים קובץ מסויים ואתה רק עם הפלאפון...

תודה לכם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...