מזל טוב על הפורום החדש! - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מזל טוב על הפורום החדש!


DarkEnergy

Recommended Posts

אחד המשחקים היותר מעניינים שיצא לי לשחק בשנים האחרונות.

אבל, קצת מוזר לי שדווקא זה המשחק היחיד שנפתח לו פורום שלם בשבילו , בטח כשהמשחק כבר בסוף דרכו.

המנוע מאוד מיושן , המשחק כבר בחוץ משנת 2002 בערך , ולי אישית , כמה שהמשחק הזה מושלם ואהוב בעיני - כבר נמאס.

אם כבר, אני מאוד מחכה לראות מה יהיה עם DOTA2 שבפתח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמעתי הרבה אנשים מדברים על DOTA אבל אני בתור שחקן FPS בחיים לא שחקתי ולא מבין דבר בנושא, אז אפשר הסבר קל על המשחק, מה צריך לעשות בשביל להיכנס לקטע וכו?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי אז כמובן שנתחיל בסירטונים.

אבל יש לי שאלה קטנה, עד כמה גדולה החשיבות של כפתורי מקרו במשחק הזה? כאילו זה משחק שמזכיר לי קצת אפילו שח-מט רק מהיר מאוד, ולפעולות מהירות יש משמעות בדברים כאלו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתי יהיה אפשר לשחק בדוטה 2 בלי הזמנה מיוחדת?

כרגע אין תאריך יציאה לדוטא 2. נכון לעכשיו, הבטא הינה סגורה וניתן להכנס באמצעות הזמנות או הגרלות בלבד. הבטיחו כי המשחק ייצא לקראת סוף השנה, אבל לפי דעתי המשחק יצא בתחילת שנה הבאה. יחד עם זאת, הבטא צפויה להפתח לכולם בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם לא מבין מה זה, זה בסך הכול מפה מwarcraft 3 שהפכה למשחק פופולארי במיוחד? בזכות מפה במשחק זה יצר פתח למלא משחקים ומליונים של שחקנים מכורים? אי אפשר פשוט לפתוח פורום warcraft 3? המשחק מעולה בפני עצמו... :nixweiss:

בגלל מפה אתם פתחתם תת פורום??? de_dust יותר טוב מזה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הבנתי את הפואנטה של Dota עד שראיתי את התחרות DOTA2 של steam (מיליון דולר פרס ראשון) וגם חבר שלי מאנגליה הסביר לי קצת בזמן המשחקים.

במשחק יש שתי קבוצות של 5 גיבורים (כל אחד נשלט ע"י שחקן) שמתחזקים עם הזמן ע"י הריגת מפלצות/חיילים/גיבורים שמאפשר להם לעלות בדרגות ולהשיג יכולות וגם קניית ציוד עם הכסף שהם משיגים. באותו הזמן יש צבאות של חיילים רגילים שהולכים על 3 מסלולים שמטרתם להרוס את בסיס האויב. החיילים נוצרים באופן אוטומאטי ולשחקן אין שליטה עליהם. כשאחד הגיבורים מת הוא צריך לחכות לפני הכניסה שלו למשחק לפי הרמה שלו. בזמן הזה הקבוצה השניה יכולה לעשות המון צרות בעיקר אם הם מחסלים חלק גדול מהקבוצה השניה.

יש במשחק המון אסטרטגיות של בחירת גיבורים ושלב הבחירה הוא קריטי אפשר גם לבחור גיבורים שלא ישתתפו במשחק וזה שימושי כדי להרוס לקבוצה השניה את הקומבו . יש גם כל מני דרכים לנצח כמו לבחור גיבור אחד שממש חזק בשלבים המאוחרים ולחזק אותו בזמן שאחרים מגנים. זה מאוד מסובך. הקבוצה שניצחה, , היא לרוב מאוד התקפית אבל באחד המשחקים בגמר לא הלך להם והם הפסידו . עדיין במשחק האחרון הם קרעו את הקבוצה השניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...