חיבור אלחוטי בנייד - מצליח. חיבור חוטי - לא הולך - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור אלחוטי בנייד - מצליח. חיבור חוטי - לא הולך


xtract1

Recommended Posts

יש לי נייד של סמסונג מדגם RV511 שמן הסתם יש לו גם חיבור חוטי לאינטרנט. אני משתמש באותו כבל, באותו מקום ובאותה צורה כמו שהשתמשתי בשלוש השנים האחרונות למחשב הנייח שלי (שנמכר). בהתחלה כשחיברתי אותו לנייד - הכל היה בסדר (אני מתכוון לפעמיים שלוש ראשונות). לאחר מכן, כולל היום למשל - כשאני מחבר אותו זה לא מצליח להתחבר ואני רואה שבעצם הרשת כביכול לא מזוהה או משהו בסגנון. רצוי לציין שזה מחובר לראוטר כך שאת השידור האלחוטי אני כן מצליח לקלוט ולגלוש,תמיד, ללא שום בעיה. יש למישהו רעיון מה קורה פה?

מצ"ב בזו תמונה

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.עשיתי

2.להחליף כבל לא כ"כ אפשרי האמת.הכבלים בקירות וזה סיפור מהסרטים. ביננו - נדמה לי שהסיכוי שהכבל פתאום (בדיוק כשהחלפתי לנייד מהנייח) הלך הוא בערך כמו לזכות בלוטו.

3.איך עושים את זה?

עכשיו ראוי לציין שכשאני מכניס בפעם הראשונה את הכבל החוטי הוא לפעמים "מזהה" את הרשת ומתחבר חוטית ולפעמים לא. ואז לפעמים אני מנתק ומחבר מחדש - לפעמים זה עוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שגם עכשיו עם הכבל הזה - זה עובד. צריכים לבדוק את הדבר הזה כמה וכמה פעמים והפעלות מחדש כדי לראות אם זה כל פעם מזהה את הרשת ונותן לי לגלוש - ואז הבעיה אצלי או שזה גם מדי פעם לא מזהה את הרשת ואז כנראה הבעיה במחשב/כרטיס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...