עבור לתוכן

סאגת איטיות (הוט/בזק בינלאומי) הגיעה היום לסיומה הטוב

Featured Replies

פורסם

לא, אני חושב שHOT נותנים חרא של שירות, אבל זה כל עוד התשתית שלהם טובה (והתשתית שלהם, בניגוד למה שאתה טוען, טובה בדרך-כלל), זה לא משנה לי, כי אני לא צריך מהם כלום. פעם בשנתיים מישהו עשה טעות בהגדרת חיבור? עניין של 5 דקות וזהו.

מצד שני, במקרים האחרונים כשהתקשרתי לנציגי התמיכה הטכנית של 014 (כאמור, טכנית, לא שירות לקוחות), נתקלתי בתומכים אדיבים ומביני עניין. אז השירות שלהם הוא דווקא טוב. אבל מה זה משנה? המוצר שלהם (קרי, החיבור לאינטרנט) חרא. והטכנאים, עד כמה שלא יהיו מקצועיים ונחמדים, לא יכולים לעשות שום דבר כדי לפתור את הבעיות.

אני שמח בשבילך שהתקלה שלך נפתרה ושאתה מרוצה (או מרוצה יחסית) מאיכות האינטרנט העכשווית שלך. אבל תבין, שהבעיות שלהם כבר מזמן התקדמו הרבה מעבר של "היעדר תיעדוף שקר כלשהו בMPLS", ולכן המקרה שלך, שהוא טיפה בים, לא יקטין במאומה את המרמור שחשים רוב הלקוחות (או במקרה שלי, לקוחות לשעבר) של בזק בינ"ל.

  • תגובות 61
  • צפיות 9.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

QTTP, כסף לא בא בקלות למרות מה שחושבים. כולנו משלמים ממיטב כספני על קו אינטרנט כזה או אחר. אני מצפה לקבל שירות וקו באיכות סבירה. אני בעצמי בתחום ה IT, ברור לי שאף ISP לא מסוגל לתת למשתמש ביתי את מלא רוחב הפס שלו. כן מסכים איתך. בחודשים האחרונים איכות הקו שאני מקבל מבזק בינלאומי לא כמו שהיתה. לדעתי זאת גם הסיבה שקיבלתי שירות טכני לא ברמה. תאר לך מצב שעשרות אם לא מאות לקוחות זועמים מתקשרים לקווי התמיכה עם אותה הטענה. גלישה איטית ומזוויעה. כמו שכתבתי, איכות הגלישה שלי לחו"ל היתה 0.29Mbs שזה בערך כמו מודם אנלוגי.

התשובות שקיבלתי אתמול מתומכי בזק הראו מצוקה. היה להם קל ופשוט יותר להגיד לכולם שיש תקלת גלישה איטית לחו"ל בעקבות תקלה בציוד תקשורת. התומך האחרון, שאליו הגעתי בטעות מוחלטת, לקח את זה כמו שצריך, העלה נציג של הוט על הקו יחד איתי ופשוט התחלנו לדבג את הבעיה עד הפיתרון. מסכים שהתיקון לקח חמש דקות ועדיין לא היה צריך להתרחש בכלל. הוט היו צריכים לקבל את אישורי לפני מעבר ל MPLS.

אמרת נכון. נכון לרגע זה אני חושב שאני מקבל קו סביר באיכותו. כמה זמן זה יחזיק? לא יודע.

הערת ביניים שאולי לא קשורה.

נציגת שימור הלקוחות שאליה ביקשתי להגיע ישר ניסתה לדחוף לי חבילת גיימר כאילו שזה היה פותר את הבעיה. אני מבין את הרצון לעשות עוד מכירה אבל בוא נגיד שזה לא הוסיף לבזק בינלאומי נקודות זכות. הייתי מצפה שיפתרו לי את הבעיה קודם כל ורק אחר כך יציעו לי שיפורים באיכות השירות והקו.

בכל מקרה, לזמן הזה, זה עובד טוב ומקווה שזה יחזיק ככה לזמן ארוך. כמובן בהנחה שמחר הוט יפתרו את בעיית הניתוקים הזאת..

פורסם

תכלס אנשי התמיכה גם בהוט וגם ב014 נהדרים אחד אחד.

לי תמיד זה תענוג לדבר איתם בתמיכה כי הם בני אדם סך הכל, שהיו רוצים לעזור.

אבל בנוגע לאינטרנט גרוע כמו 014 (וכנראה גם שאר החברות הגדולות, אנשי התמיכה לא יכולים לעשות כלום.

זאת אחריות ישירה של המנהלי רשת הבכירים שאין להם שום קשר בכלל לתמיכה הטכנית.

עולמות נפרדים לחלוטין.

והם מייצגים את הגישה הכלכלית ורמת המחויבות של מנהלי החברה ללקוח, שהיא כרגע נמצאת ברמת ניצול מתקדמת, חסרת בושה, וחסרת מעצורים.

שאת אותותיה רואים גם בתחושת החנק באינטרנט במגוון של פעילויות, וגם במחלקת השירות והגביה שמורחים מייבשים משקרים וגונבים על בסיס קבוע ברמה סטטיסטית גבוהה שאינה משאירה מקום לספק לגבי כוונות החברה והתנהלותה.

פורסם

גם אני מנפגעי נזק בינלאומי+ הוט 12MB.

מכיוון שאילן ברירה לגבי הוט - מה האלטרנטיבה לנזק בינלאומי -על תשתית הוט.

או שכולם אותו דבר (רציתי להשתמש בשפה גסה פה)

פורסם

לי שיש בעיות יש בעיות באתרים כמו יוטיוב

אבל דווקא הטורנטים בדרך כלל יורדים מהר עם יש הרבה ביקוש אליהם

מה שיוצר מצב מוזר -שאני יכול להוריד פרק שלם HD של סדרה יותר מהר מלצפות בסרטון HD 20 דקות ביוטיוב

אבל לא תמיד זה ככה

לפעמים אין בעיה להזרים 1080 מיוטיוב ולפעמים לוקח חצי שעה לסרטון 320 של 10 דקות

בחג הזה במיוחד -חנק רציני

פורסם
  • מחבר

לדעתי חלק מהחנק שאנשים מדברים עליו בשעות לחץ קשור גם/רק בהוט. שיטת החיבור של הוט שמחברת מספר רב של משתמשים למסעף אחד גורמת לצוואר בקבוק בימי חג למשל. כנראה שגם בזק בינלאומי לא חפים מפשע בענין הזה וגם הם מהווים עוד צוואר בקבוק..

פורסם

זה יכול להיות קשור לHOT, אך לא כאשר החנק הוא בבירור רק בגלישה לחו"ל (וזה מה שקורה רוב הזמן).

פורסם
  • מחבר

QTTP, בדיוק בגלל זה פתחתי את הפוסט הזה. היתה לי בעיה רק בגלישה לחו"ל ואני מסכים איתך שכן גם בזק בינלאומי לא טלית שכולה תכלת אבל במקרה האישי שלי בעיה בהגדרות היתה השורש לתקלה הזאת ובגלל זה רציתי לשתף. יתכן וגם אם איכות הקו של בזק בינלאומי לא טובה זה בטוח יכול להיות יותר טוב מ 0.3 Mbs ובגלל זה אני פשוט חושב שאנשים צריכים קודם כל באמת לבדוק שהקו עצמו תקין, מוגדר נכון ואין בעיה באף צד לא הוט ולא בזק בינלאומי. ואם עדיין אחרי כל הבדיקות הללו הגלישה היא בעייתית רק לחו"ל זה הופך לבעיה שקל להפנות אצבע מאשימה לעבר בזק בינלאומי. גם קל לבדוק את זה. לנסות חיבור של חבר למשל בספקית שירות אחרת ולבדוק.

צריך פשוט לעבוד סדור ולשלול בעיות תשתיתיות כמו הגדרות קו ואם אחר כך עדיין נותרת הבעיה כמו שכבר אמרתי..יש כתובת להתלונן.

פורסם

מה הקשר להוט ולהגדרות.

החיבור ללא חייגן עובר דרך שרתים אחרים של בזק בינלאומי (וזה לא מעניין אותי שהוט מתחזקת אותם או כל תירוץ אחר), ולכן החנק שם שונה מהחנק של חיבור עם חייגן.

אז סך הכל העבירו אותך מחנק סוג ז' לחנק סוג ד', ואם תעבור לגיימר תקבל לכל היותר חנק סוג ג'.

זאת המציאות.

זאת המידתיות.

וחשוב לומר זאת כדי שלאנשים יהי מושג מהי האמת לגבי האינטרנט של בזק בינלאומי בפרט ולגבי שוק האינטרנט בישראל בכלל.

פורסם

תראה לפחות לא חונקים לי טורנטים

פורסם

בבזק בינלאומי גם עם חייגן חונקים לך טורנטים.

אבל לפחות יש שעות שבהם זה יורד מהר.

ודברים כמו פרקים חדשים של סדרות פופולריות עם מיליון סידרים ירדו לפעמים מהר גם בשעות עומס, בין השאר בגלל שיש להם גם מקורות בארץ ואולי פרוקסי.

הבעיה האמיתית היא שכשיש חנק מורגש הוא הרבה פעמים חורג מגבולות הסביר אל תוך מרחב הבלתי נסבל.

אני לא צופה בשידורי טלוויזיה.

אם אני רוצה לצפות בערב בסרטוני יוטוב ואפילו באיכות נמוכה זה מקרטע אז זה לא סביר ובלתי נסבל.

יש מינימום של איכות שחברה אמורה לספק.

אך כשחברה מגיעה למצב שאפילו לא מתביישים לשקר ללקוחות ולגבות מהם כספים במרמה וגניבה, ומורחים ומייבשים אותם במערכות בירוקרטיה בכל צעד(ובמיוחד כשרוצים להתנתק), אז לא קשה להבין איך החברה שמה פס על הלקוחות שלה בכל הרמות, כולל איכות האינטרנט.

פורסם
  • מחבר

ארט, תשמע, בעיות בהבנת הנקרא באמת תפנה לביה"ס היסודי שלמדת בו. נמאס לי לנסות להסביר לך מה הקשר. אתה צודק. אין קשר, אתה אישית מוזמן לא לקרוא בפוסט הזה כדי שחלילה לא תתעצבן שוב. הבנו שיש לך משהו אישי נגד בזק בינלאומי ולא שאנחנו מחסידי החברה הזאת אבל בכל זאת די לדחוף לנו את האג'נדה שלך.

גם הוט וגם בזק בינלאומי אשמים בשירות קלוקל

לאחרים, תקראו את הפוסט ותחליטו מה אתם רוצים לעשות.

להחליט מראש שאין מה לבדוק את הגדרות הקו מול ספק התשתיות/שירות שלכם ולהאשים את בזק בינלאומי ישר או לעשות את העבודה כמו שצריך, לבדוק מול הוט/בזק בינלאומי שהקו מוגדר כראוי ואחר כך באמת לצעוק על נותן השירות המתאים עד לתיקון התקלה שלכם.

פורסם

חיבור ללא חייגן זאת לא "תקלה".

והסיבה היחידה שחיבור ללא חייגן במצב חנק כזה גרוע היא שבזק בינלאומי החליטו לא להשקיע שם כספים ולייבש את כל הלקוחות שמחוברים.

וכן יש לי נסיון אישי עם בזק בינלאומי.

זה שהוא רע היא אשמתם הבלעדית.

וטוב יהיה אם אנשים ישמיעו את קולם, והאמת תבצבץ מתוך הערפל.

פורסם

חיבור ללא חייגן זאת לא "תקלה".

והסיבה היחידה שחיבור ללא חייגן במצב חנק כזה גרוע היא שבזק בינלאומי החליטו לא להשקיע שם כספים ולייבש את כל הלקוחות שמחוברים.

זה ניסוח מאוד טוב. מחזק. :xyxthumbs:

וטוב יהיה אם אנשים ישמיעו את קולם, והאמת תבצבץ מתוך הערפל.

אנשים כבר משמיעים את קולם די הרבה זמן. אתה יכול להפסיק לחפור. הנושא ביידים טובות.

אני מבין שלך היה מקרה גרוע מהרגיל, שנגע גם בהיבטים כספיים ושירותיים, ולא טכניים, אך זה עוד לא אומר שצריך לדחוף את זה לכל אשכול.

פורסם

חיבור ללא חייגן זה חיבור טבעי במרבית אם לא בכל הספקיות אינטרנט בכבלים בארה"ב. אם הבנתי נכון אז רק בארץ משתמשים בחיבור L2TP עם חייגן שגרוע ולא עובד כל כך טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים