תוכנה לניהול מחיצות מהוינדוס (WIN7) - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנה לניהול מחיצות מהוינדוס (WIN7)


IG

Recommended Posts

כן, לשם הגעתי... הבעיה שאני לא מצליח לחלק את C לשתי מחיצות... חיפשתי בכל האופציות והתפריטים אבל אני לא מוצא איך לעשות מחיצה חדשה

אם תוכלו להסביר לי איך אני עושה את זה (ורצוי בלי לפרמט את הקיימת- פשוט להגדיר חלק מהשטח הפנוי כמחיצה ולפרמט רק את זה) אני אשמח מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הורדתי, פתחתי את הזיפ, שמתי על DOK (הבנתי שזה אמור לעבוד), הגדרתי לעשות בוט מהDOK (אגב, ח"ח לPH... זה היה הרבה יותר פשוט ממה שציפיתי)

לא עובד (4 נסיונות... ע"ע "אי שפיות").

יש מצב שהייתי צריך לשים קובץ מסויים בROOT של הDOK, אבל איו לי מושג איזה (או אם זה באמת מה שצריך היה לעשות...שמתי את כל תכולת הזיפ של התוכנה בROOT וזה לא עזר)

אתה יכול להסביר לי בדיוק מה צריך לעשות? אני פשוט מעפן עם תוכנות כאלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, זה לקח לי שעתיים אבל הסתדרתי...

בסוף צרבתי את התוכנה על דיסק (בתור אימג' כמובן) והפעלתי בלפטופ (הדנדש :) ).

משום מה בהגדרות בוט לא מצאתי את הCD, אבל בניסיון השלישי נכנסתי לאיזה הגדרות שלא הבנתי מה הן, עברתי בין כמה תפריטים שלא אמרו לי שום דבר, בגלל שלא מצאתי איך אני יוצא מזה כיביתי את המחשב, ובהפעלה מחדש מסיבה כלשהי הוא הריץ את התוכנה (באמת שאני מגדיר את זה בתור קסם... 3 פעמים ניסיתי לאתחל ושום דבר לא קרה, ובפעם הרביעית רק רציתי לראות שלא דפקתי את התוכנת הפעלה של או חירבשתי בטעות את הוינדוס וזה איכשהו עלה...)

קיצר, הקטנתי את C בתוכנה אבל היא סירבה להקצות את השטח החדש ל-D (שוב, לא ממש הבנתי למה אבל זה הוציא איזה הודעה שאי אפשר להקצות יותר מ-4 כוננים ראשיים או משהו כזה... (חוץ מה-C היה לי עוד 3 כוננים של , וכונני גיבוי כלשהם של הלפטופ)

קיצר, יצאתי מהתוכנה, העלתי את הוינדוס (שעשה איזה תיקון אוטומטי בהפעלה- כנאה בדיקה לראות שהוא חי ושלם) ומשם אני ברגעים אלה ממש מפרמט את כונן D החדש שלי.

אני רק מקווה שהוא מוגדר נכון והוינדוס לא יקבל אותו בתור כונן ראשי או משהו כזה... (ינסה לעשות ממנו בוטים או לגבות עלו או עוד כל מיני דברים שאני לא רוצה שיקרו... זה כונן למאסות מידע לאיחסון... מוסיקה, , משחקים....)

שוב תודה לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...