שאלה בקשר לתיקון אייפון4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לתיקון אייפון4


Zeev86

Recommended Posts

נוצר במכשיר סדק קטן בצד אחד של המסך באייפון4. לפי מה שהבנתי, מסך כולו יעלה לי להחליף 550-600 שקל. אני לא ממש מבין בדברים האלה, אבל אם הסדק לא מתפשט לאורך המסך כולו, האם יש דרך זולה יותר לתקן את זה? (כלומר, החיישן מגיב כשאני נוגע באיזור הפגום, לכן אולי נסדק המגן ולא החלק של המסך?)

ואם יש עדיין אחריות, התיקון יעלה לי פחות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מודע לזה שהמסך בדרך כלל לא נסדק וזאת רק הזכוכית שמעליו?...

מה שאומר שהתיקון זול יחסית, לרוב חברות לוקחות המון כסף על זה, אבל אם תעשה את זה בעצמך זה יעלה לך כמה עשרות שקלים(הזמנת זכוכית בEBAY או משהו) אבל אתה צריך לדעת לעשות את זה כדי לא להרוס...

בכל אופן אני יודע שלהחליף זכוכית מחנות לאייפון 3S עלה משהו באיזור ה300 שקל...

ולגבי התפשטות לי יש סדק לאורך כל המסך וזה לא מתפשט...

ערן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד מתי אנשים יפילו את המכשירים הסלולארים שלהם ויחשבו שעל טעויות שהם עשו יתקנו להם את המכשיר.

אחריות יצרן ברוב המקרים על מוצרים אלקטרוניים/סלולארים וכד' הינה על דברים שאינם טעויות משתמש- לרוב זה מסתכם בתוכנה. נגיד והאייפון התחרפן ומתקשר לאנשים אז יש אחריות יצרן. מה כבר יעשו? יעדכנו לך גרסה, לא יותר מדי... לכן אחריות יצרן גם היא לא שווה יותר מדי (אחריות זו כמובן מתבטלת כאשר ועשית ג'יילבריק שהינו צעד בלתי חוקי על פי אפל ומבטל אחריות). זה רק בא לכסות את היצרן על פאקים ביצור ודברים בסגנון- ראה ערך תחילת המכירות של האייפון 4 ופאדיחות מצחיקות שקרו עם כפתוריי +/- הפוכים וכאלה.

עריכה: שכחתי לציין שאם אתה חובב DIY אתה יכול לתקן את הדיג'יטייזר ("הזכוכית גורילה") שזה השכבת מגע. התהליך לא קשה במיוחד ויש אין-סוף מדריכים ביוטיוב וגוגל ולא צריך להיות גאון גדול, רק לעבוד ביסודיות ואיטיות. קיט של דיג'י לא מקורי וכלים יכול לעלות לך סביב ה-25 דולר. דיגי' מקורי עולה קצת יותר. מבחינת ביצועים, הדעות הם לכאן ולכאן, אין לי דיעה אם "התחליפיים" נותנים ביצועים כמו המקוריים וזה שווה את ההפרש, אבל ידוע לי שאין עימם שום בעיה והם עושים את העבודה.

אם יש לך שיוצר בחודשים האחרונים כנראה והברגים שלו הם T6 ולא רגילים ועל כן עליך לקנות את המברג התואם אם הוא לא מגיע בתוך הקיט. קיטים יש באלפים באיביי ודומיו.

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...