Scamming the internet scammers - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Scamming the internet scammers


Unavoidable Encounter

Recommended Posts

מסתבר שיש אנשים שהתחביב שלהם זה לעשות קצת צדק בעולם: לרמות רמאים באינטרנט - כאלה שמנסים לעבוד על אנשים במטרה שישלחו להם כסף בתירוצים של תשלום "עמלה" עבור קבלת סכום כסף גדול (עוקץ ניגרי ודומיו), תשלום עבור "טיסה" של בחורה צעירה כדי שתבוא להתחתן ולעשות ילדים לאדם המרומה, ושאר ירקות.

נתקלתי במקרה "הונאה" ששווה קריאה לדעתי :) :

http://www.419eater.com/html/bigman.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניצל - גדול!!!

אבל הסוף די מבאס:

3) Finally, and most disturbingly, Jeff was not heard from again. I personally e-mailed him for permission to run his story on ZUG, but after an initial response, I never heard from him again. All of his Web sites have come down, and he is nowhere to be found.

המתיחה מהלינק המקורי די מטורפת אבל ממש מייגעת. זה כ"כ ארווווך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו!

קשה להאמין שהנוכלים האלו כ"כ מטומטמים... הייתי מצפה מנוכל לטיפת אינטיליגנציה ופקפוק בבני אדם, טיפה יכולת לזהות עסקה רקובה..

אגב, העץ ממנו נעשה הפסל (המרשים למדי אגב) הוא Iron Wood כמצויין, העץ אכן משנה את צבעו לחום כהה לאחר זמן מה וזה טבעי. מה שמיוחד בעץ הזה הוא החוזק הבלתי יאמן שלו. ניתן לעבד אותו רק כשהוא "טרי" ולאחר מכן- לא ניתן לגעת בו. אני מדבר על כלים חשמליים כבדים- מסורים, מברגות, מקדחות, כלום לא יפגום את העץ. אבא שלי עבד בניגריה במשך כמה חודשים לפני זמן רב. הוא הביא איתו הרבה פריטים מעץ כזה, בין היתר מראה ענקית (יותר נכון מסגרת למראה). כל ניסיון לקדוח בה חורים כדי לתלות אותה כשל נחרצות. פשוט בלתי אפשרי. בסוף הוא הדביק עם דבק מגע כלו דברים עם חורים לברגים.

הנקודה היא שמאוד לא סביר שסנאי יחורר עץ כזה בצורה כזו. אבל כמו שאמרתי, הוא מטומטם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...