קיים ביטוח של חברת אשראי בקניות בחו"ל? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיים ביטוח של חברת אשראי בקניות בחו"ל?


lev-27

Recommended Posts

רכשתי מוצר ב-400$ דרך אתר lighttake.com בסוף ספטמבר. כעבור חצי שעה מרגע הרכישה התחרטתי ושלחתי מייל לתמיכה בבקשה להחזר כספי. אין מענה. מספר ימים אני שולח מיילים ואין מענה. פתחתי dispute דרך ואין שום מענה לא מפייפל ולא מהמוכר. מה עושים? הכסף כבר ירד מהחשבון. קיים ביטוח כלשהו של חברת האשראי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה בחו'ל אינה כפופה ל"חוק הגנת הצרכן" הישראלי, ולכן לא בטוח כלל שיש לך זכות בטול לעיסקה. צריך לקרוא את תקנון האתר ממנו רכשת.

לגבי "בטוח של חברת אשראי", בכל מקרה אין "בטוח" כזה. החוק בארץ מקנה לך זכויות מסוימות ביחס לתשלומים באשראי (ראה "חוק כרטיסי חיוב") אבל זה לא "בטוח", וגם הוא לא מקנה לך החזר כספי עקב בטול רכישה בחו'ל על ידך.

פייפל - כנ'ל. זה שהתחרטת לא יקנה לך מבחינתם זכות להחזר כספי.

לדעתי, נכון לכרגע :

- זכות לבטל את העסקה אין לך כלל אלא אם זה מותר לפי תקנון האתר ממנו רכשת.

- מה שנותר לך לעשות :

- לקוות שהאתר יענה לך. מכיוון שכבר פנית והוא לא ענה אז יש סיכוי סביר (בהנחה שהאתר אמין) שאין הם מוכנים לבטל את העסקה. ייתכן גם שנסוח תוקפני ולא ענייני של הפניה שלך אליהם (או הפצצה של המייל שלהם) גורמת להם לא לרצות לענות לך.

- בהנחה שהאתר לא יסכים לבטול העסקה (בין אם במפורש ובין אם כי אינו עונה) תצטרך להנות מהמוצר שרכשת. במידה והמוצר *לא* יגיע :

- פתח dispute בפייפל עקב אי הגעת הסחורה. שים לב שיש לך זמן מוקצב מהעסקה לפתיחת דיספיון כזה (45 יום ?) אז תקפיד לפתוח בזמן. מקסימום תסגור עם הגעת הסחורה.

- אם פייפל לא יסכימו להחזיר את כספך עקב אי הגעת הסחורה תוכל לבקש מחברת האשראי החזר עקב "כשל תמורה" (אותו "חוק כרטיסי חיוב"). אבל - מכיווןן שהתשלום כבר ירד, חברת האשראי מחויבת להחזיר כסף *רק אם* היא יכולה להתקזז נגד הספק (פייפל במקרה שלך). סביר להניח שהיא תוכל. רק זכור שמהלך כזה כנראה ישרוף אותך מבחינת פייפל שלא יאפשרו לך להנות משרותיהם.

ההצעה הכי טובה (והיא מתיחסת רק לעסקאות עתידיות), לפני שמוציאים כסף ובמיוחד סכום שאינו שולי כמו במקרה זה, לחשוב לפני ולא אחרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Dear All:

1st, Oct is The Chinese National Day. For Observance, All LT staff will be on holidays from 1st to 4th, Oct (HKT).

We will be back in office on 5th, Oct (HKT), and all orders after 30th, Sep (HKT) will be processed once we come back.

We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.

Thanks for supporting www.lightake.com

Lightake Team

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כעבור חצי שעה מרגע הרכישה התחרטתי

חבל מאוד שהתחרטת, אבל זכותם לא לאשר לך את ה"התחרטות" הזאת אם הם לא רוצים.

אתה קנית, שילמת, וזהו.

רוצה להחזיר את המוצר? תבדוק באתר החנות מה נוהל החזרת המוצרים אצלהם. יכול להיות שהנוהל הוא גם "אין החזרת מוצרים" לצורך העניין, וזה לגיטימי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר, זכותך להמשיך לחשוב מה שבא לך.

אני יודע שאתה מת לחיות בעולם בו הדעה שלך עובדה, אבל לצערי זה לא יקרה. אולי אם תפגוש את קווין מלורי והוא יחלוק איתך את סודות הגלישה תצליח למצוא עולם כזה. בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שאתה מת לחיות בעולם בו הדעה שלך עובדה, אבל לצערי זה לא יקרה. אולי אם תפגוש את קווין מלורי והוא יחלוק איתך את סודות הגלישה תצליח למצוא עולם כזה. בהצלחה.

אתה מוזמן להמשיך להגיב כמו פוץ, זה לא ישנה את העובדה שאתה חי בסרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...