עם מה AMD מתחרה ב ?i5 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עם מה AMD מתחרה ב ?i5


IG

Recommended Posts

אני שוקל רכישת מחשב חדש ורציתי לדעת אם מתחרים איכשהו בi5... בביקורות שקראתי המעבד הזה משאיר אבק אפילו לפנומים....

AMD מתכננים משהו לזמן הקרוב?

אני אנסח את השאלה אחרת: מתי סדרת ה-i של אמורה להיות מתומחרת במחירי מיינסטרים? (i5 באזור ה-500~ 600 ש"ח...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המעבדים של אינטל i5-2X00 וגם i5-7X0 מצויינים לכל שימוש ובעלי ביצועים טובים מאד אבל אי אפשר לומר "משאירים אבק" לחלק מהפנומים.

אם נתייחס ספציפית למעבד i5-2500K אז ניתן לומר שהוא חזק יותר מהמרובעים שיש ל-. יהיה לך קשה להבחין בהבדלים בעבודה שוטפת כי גם האחרים חזקים מאד.

המשושים של עדיפים עליו בכוח עיבוד כולל (תפוקת המעבד הכוללת בעומס של 100% על כל הליבות) מהטעם ששתי ליבות נוספות מוסיפות כוח מיחשוב משמעותי. ישנם בנצ'מרקים שלא בודקים את כל כוח העיבוד אלא רק את המהירות של ליבה בודדת, וכאן ה2500 עדיף (אם כי ישנן דוגמאות שבהן הפנומים עדיפים)

עבור משחקים חשיבות המעבד שולית, קל וחומר אם מדובר בשימוש מיינסטרים. אם נניח שאתה רוצה לבנות מחשב משחקים עם מעבד בסכום 500-600 ש"ח וכרטיס גרפי בסכום דומה אז בהגדרות גבוהות לא יהיה שום הבדל בין המעבדים והתרומה שלהם לסה"כ ביצועי המשחק תהיה שולית לגמרי משום שהכרטיס הגרפי הוא הגורם המגביל.

בחודש הקרוב אמורה להשיק סידרה חדשה של מעבדים שולחניים ולשרתים המבוססים על ליבת בולדוזר. ההערכה שהם יהיו חזקים מאד ומקבילים בכוח העיבוד ל2600K ול-980X של (שניהם i7). את הפרטים המדוייקים נדע לכשיושקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, אם אתה מתכנן אוברקלוק, 2500K ב-4.6GHz יאכיל אבק כל מעבד של , גם עם שש ליבות. מצד שלישי, עוד 13 יום מושקים הבולדוזרים, ואף אחד עוד לא יודע איך הם יכולים לשנות את התמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הולך לקנות מחשב פעם ראשונה אחרי 10 שנים (!)

והחזקתי מעמד עד עכשו עם OC קל, שדרוג ובזכות זה שהלוח שלי היה יחסית חדש ונתן תמיכה להתקנים וטכנולוגיה שרק נכנסו לשוק ושהו בו כמה שנים.

הבעיות שלי עם המחשב זה שפורטים של מתחילים למות, יש רעשים מעוררי חשד מהHD (כבר שנתיים :P ), הספק (שהיה גנרי הכי מדבקה שיש) הוחלף אחרי 8 שנים ונראה לי שהחדש לא משו, ושאני לא יכול לשחק בצורה חלקה בSC2.

גם עכשו אני מתכנן לקנות מחשב עם תמיכה בDX 11, צ'יפסט יציב לOC, תמיכה בUSB3 וכו', כשחלק מהעניין זה מעבד יציב ומספיק חזק שלא יהיה צוואר בקבוק גם בשדרוג זיכרון\ כ. מסך וגם שהצ'יפסט ושאר הדברים מסביב יהיו חדשים ותהיה להם תמיכה של תוכנה לעוד כמה שנים קדימה (וכמובן שידעו לתפקד בOC קל לפחות).

מה המעבד הכי פשוט היום שיודע להריץ את כל המשחקים ואפליקציות (לא מכיר בנצ'מארק יותר טוב ממשחקי מטופשים שיכולים לאנוס גם דיואל קור 2 או איך שלא קוראים להם בדיוק כמו שהם אונסים את המעבד שלי) הנפוצים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, אם אתה מתכנן אוברקלוק, 2500K ב-4.6GHz יאכיל אבק כל מעבד של AMD, גם עם שש ליבות. מצד שלישי, עוד 13 יום מושקים הבולדוזרים, ואף אחד עוד לא יודע איך הם יכולים לשנות את התמונה.

מה שאתה אומר לא נכון. אתה מוזמן להסתכל בהשוואה שאני עשיתי והראיתי שפנום משושה מראה תפוקה גבוהה מצויינת גם בהשוואה ל-2500K@4.2GHz. אגב, בלוחות וקירור מתאימים אפשר להגיע גם ל-4.2GHz על כל שש הליבות.

ראה כאן:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=507839.0

(במאמר מוסגר, צורם לי הביטוי "יאכיל אבק". זה לקוח מז'רגון של אוהדים ולא מז'רגון של כתבי חדשות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...