פורסם 2011 בספטמבר 2914 שנים היי, עקב כמה מכשולים יש לי חודשיים לבנות פרוייקט סיום יד' ובחרתי דמקה. אפשר לשנות את החוקים אם צריך אז בחרתי שמלכה יכולה לזוז רק צעד אחד אבל לכל כיוון (באלכסון כמובן) וככה זה יהיה יותר פשוט.בכל מקרה אני ישמח לקבל רעיונות איך אני יודע אם אני בכיוון של ניצחון או במילים אחרות למנוסים פה: איך אני יודע איזה ניקוד לתת לכל לוח שאני בונה עץ משחק.דוגמא :בNIM, אם 2 השורות שוות בסיום התור של המחשב אז 100% המחשב ניצח במישחק אם הוא ימשיך ככה. בדמקה אין אפשרות לניצחון בטוח אבל איך אני יודע אם אני בכלל בכיוון? האם יש יותר מתנאי אחד שאני צריך לבדוק לפני שהמחשב עושה את הצעד שלו בדמקה?
פורסם 2011 בספטמבר 2914 שנים אתה צריך ליצור פונקציית יוריסטיקה שתתחשב בכמה פרמטרים:לדוגמא כמות הכלים שיש לך מול כמות הכלים שיש ליריבכמות הכלים בנקודות אסטרטגיות (לדוגמא אי אפשר לקחת כלי שנמצא בפינה)האם לאחד השחקנים יש מלכה ואם כן אז כמהכל אלו יכולים לתת לך מושג כלשהוא לגבי לאיזה שחקן יש יתרוןתחפש מידע על אלגוריתם אלפא-ביתא,על פונקציות יוריסטיות ועל backtracking
פורסם 2011 באוקטובר 114 שנים מחבר לא הצלחתי להבין את פונקצית יוריסטה. ישר כותבים אותה בלי להסביר מה זה. אשמח להסבר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.