עבור לתוכן

דמקה - אינטיליגנציה מלכותית

Featured Replies

פורסם

היי,

עקב כמה מכשולים יש לי חודשיים לבנות פרוייקט סיום יד' ובחרתי דמקה. אפשר לשנות את החוקים אם צריך אז בחרתי שמלכה יכולה לזוז רק צעד אחד אבל לכל כיוון (באלכסון כמובן) וככה זה יהיה יותר פשוט.

בכל מקרה אני ישמח לקבל רעיונות איך אני יודע אם אני בכיוון של ניצחון או במילים אחרות למנוסים פה: איך אני יודע איזה ניקוד לתת לכל לוח שאני בונה עץ משחק.

דוגמא :

בNIM, אם 2 השורות שוות בסיום התור של המחשב אז 100% המחשב ניצח במישחק אם הוא ימשיך ככה. בדמקה אין אפשרות לניצחון בטוח אבל איך אני יודע אם אני בכלל בכיוון? האם יש יותר מתנאי אחד שאני צריך לבדוק לפני שהמחשב עושה את הצעד שלו בדמקה?

פורסם

אתה צריך ליצור פונקציית יוריסטיקה שתתחשב בכמה פרמטרים:

לדוגמא כמות הכלים שיש לך מול כמות הכלים שיש ליריב

כמות הכלים בנקודות אסטרטגיות (לדוגמא אי אפשר לקחת כלי שנמצא בפינה)

האם לאחד השחקנים יש מלכה ואם כן אז כמה

כל אלו יכולים לתת לך מושג כלשהוא לגבי לאיזה שחקן יש יתרון

תחפש מידע על אלגוריתם אלפא-ביתא,על פונקציות יוריסטיות ועל backtracking

פורסם
  • מחבר

לא הצלחתי להבין את פונקצית יוריסטה. ישר כותבים אותה בלי להסביר מה זה. אשמח להסבר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים