רק אצלי אינטרנט זוחל? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רק אצלי אינטרנט זוחל?


lev-27

Recommended Posts

זה כי אתה בבזק-בינלאומי. עברתי מהם לפני כמה ימים (אחרי תקופה מאוד קצרה) לנטוויז'ן ומאז אני מוריד במלוא רוחב הפס, בלי לשמוע תירוצים מתמיכה טכנית כמו "לאתר הזה כנראה יש בעיה. אולי אין לו תעדוף גבוה לחו"ל" בזמן שחברים שלי מורידים פי 10 מהר ממני (בעוד שלהם יש תשתית במהירות חצי).

בזק-בינלאומי פשוט מגבילים מהירויות הורדה מהמון אתרים (אפילו הYOU TUBE נטען לי יותר לאט) בצורה דרסטית, אם תעשה תגלה שיש הרבה תלונות בנדון. חלק אומרים שהתמיכה הטכנית הודות בפניהם שהם באמת מגבילים אתרים.

(נ.ב. גם עם חבילת הגיימר שלהם שניסיתי זמנית זה לא עזר)

גם השירות לקוחות שלהם על הפנים, אין רקורד של אף שיחה וכל נציג אומר דבר אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513266.0

same shit here...

מאוד נמאס לי אני מוכן אישית להוסיף עוד 30 שקל או יותר לחוות מהירות נורמלית, זה בדיחה שאני מוריד על 30-100 קילוביט לאורך היום ובלילה [אחרי 12 נורמלי] מזל שאני חוזר באוקטובר לאונ' [2מגה הורדה לשניה התגעגעתי :-).]

גם אני יוזר חדש בבזק בינלאומי...

אולי באמת צריך חבר'ה שנמצאים בספקית הזאת לדווח אם יש שמה בעיות, אפשר ליצור יציאה מאורגנת עד להודעה חדשה שהם יחליטו לתת רוחב פס יותר ממגה לשעות היום :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ לא קשור לכבל שמועבר דרך הים ולא קשור לעומס, אולי לא שמתם לב אבל בשבוע הקודם ירד גשם במשך יומיים וזה המצב שקורה אחרי, אצלי למשל נותק החשמל בכל העיר למשך שעתיים בטח בגלל שנשרף משהו לחברת החשמל ולתקן דבר כזה לוקח זמן.

אתם בטח שואלים מה קשור, אבל יש קשר גדול מאוד כי הכל מחובר לחשמל אפילו האינטרנט, אפשרות נוספת שהגשם הרס משהו בארץ שמתפקד על כל האינטרנט בארץ וכתוצאה מי זה קיבלנו מהירות ירודה לגמרי, זה נמשך בערך מי ה25.9.2011 ועד ה28.9.2011 בכל הארץ ובכל חברות האינטרנט, אצלי למשל יש חיבור של 12MB והUPLOAD שלי צריך להיות 1.3MB וב3 ימים האלו הוא היה על 0.3MB ואני בכלל מחובר דרך HOT, עכשיו כבר אפשר להירגע האינטרנט רץ מעולה על המהירות המקסימלית לפחות בHOT.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...